Premier League Darts in Nederland?

Gebruikers-avatar
Bitterbal
Lid
BerichtenCOLON 105
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2015, 22:02

Re: Premier League Darts in Nederland?

Bericht door Bitterbal »

Nadyse schreefCOLONZijn er nog meer forum gangers die hier naartoe gaan ?
Ja ik ga heen
Mijn Setup:


Mijn Setup:
Bulls Germany: Luc Peters 22 gram
Bulls Germany: B-Grip-2 TTB Mint Shafts Short
Bulls Germany: DragonFlights
Winmau 41mm Re-Grooved point

Favoriete speler: Andy "the Viking" Fordham
Favoriete dubbel: 18
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Premier League Darts in Nederland?

Bericht door Dartsjournalist »

Ik ben er uiteraard ook bij, hoef dit keer maar een uurtje te reizen :).

Schandalig trouwens dat Premier League-kaarten voor woekerprijzen worden aangeboden. Vraag me af of je überhaupt risicoloos bent, aangezien Ticketmaster de officiële verkoper is.
Twitter: @PVDarts180
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Premier League Darts in Nederland?

Bericht door DanMan »

Nadyse schreefCOLONZijn er nog meer forum gangers die hier naartoe gaan ?
Vanuit Z-Limburg met het hele team.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Premier League Darts in Nederland?

Bericht door Fred Raket »

Het is niemand aan te raden via Marktplaats of andere bronnen E-tickets te kopen. Voor concert of evenementen kun je het best de officiële verkoper gebruiken.
Ik ben pas naar Jochem Myer geweest en heb gewoon via het theater kaarten gekocht. Mooie plaatsen in het midden van het theater, voor de helft van prijs als andere bronnen.(daar was mijn plekje al uitverkocht en werd je ergens boven verstopt)
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Premier League Darts in Nederland?

Bericht door DeDeen »

Dartsjournalist schreefCOLONIk ben er uiteraard ook bij, hoef dit keer maar een uurtje te reizen :).

Schandalig trouwens dat Premier League-kaarten voor woekerprijzen worden aangeboden. Vraag me af of je überhaupt risicoloos bent, aangezien Ticketmaster de officiële verkoper is.
Want het is verboden om je kaarten weer te verkopen?
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Premier League Darts in Nederland?

Bericht door Dartsjournalist »

DeDeen schreefCOLON
Dartsjournalist schreefCOLONIk ben er uiteraard ook bij, hoef dit keer maar een uurtje te reizen :).

Schandalig trouwens dat Premier League-kaarten voor woekerprijzen worden aangeboden. Vraag me af of je überhaupt risicoloos bent, aangezien Ticketmaster de officiële verkoper is.
Want het is verboden om je kaarten weer te verkopen?
Exact.

The PDC will always strive to cancel any tickets found to be on sale through third parties and would advise that purchasers of tickets through this method face being denied entry into events.
Any ticket holders found selling their tickets will be blacklisted with their details circulated to all PDC official box offices. In certain circumstances, details may be passed to the Police.
We welcome reports of tickets on sale through third-parties and will always request that the tickets are removed from sale immediately via the legal departments of the websites used.
DO NOT BUY TICKETS FROM ANY SOURCE OTHER THAN THE OFFICIAL BOX OFFICE. YOU WILL NOT GET IN TO THE EVENT AND YOU MAY BE BLACKLISTED FROM BUYING TICKETS FOR FUTURE EVENTS.
Twitter: @PVDarts180
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Premier League Darts in Nederland?

Bericht door DeDeen »

Dartsjournalist schreefCOLON
DeDeen schreefCOLON
Dartsjournalist schreefCOLONIk ben er uiteraard ook bij, hoef dit keer maar een uurtje te reizen :).

Schandalig trouwens dat Premier League-kaarten voor woekerprijzen worden aangeboden. Vraag me af of je überhaupt risicoloos bent, aangezien Ticketmaster de officiële verkoper is.
Want het is verboden om je kaarten weer te verkopen?
Exact.

The PDC will always strive to cancel any tickets found to be on sale through third parties and would advise that purchasers of tickets through this method face being denied entry into events.
Any ticket holders found selling their tickets will be blacklisted with their details circulated to all PDC official box offices. In certain circumstances, details may be passed to the Police.
We welcome reports of tickets on sale through third-parties and will always request that the tickets are removed from sale immediately via the legal departments of the websites used.
DO NOT BUY TICKETS FROM ANY SOURCE OTHER THAN THE OFFICIAL BOX OFFICE. YOU WILL NOT GET IN TO THE EVENT AND YOU MAY BE BLACKLISTED FROM BUYING TICKETS FOR FUTURE EVENTS.
Het lijkt me niet aan de PDC om te bepalen wat je met je gekochte kaarten mag doen op Marktplaats...
Gebruikers-avatar
Der Kaiser
Lid
BerichtenCOLON 352
GeregistreerdCOLON 25 Apr 2015, 11:44

Re: Premier League Darts in Nederland?

Bericht door Der Kaiser »

Het gaat mij niet om Marktplaats. Ik vind het zeer verdacht dat een onlineticketshop voor alle tafels kaarten heeft en deze verkopen voor 200 euro per stuk! Dit lijkt op samenspel tussen Ahoy en deze aanbieder. De kaarten voor de tafels waren binnen een kwartier uitverkocht, ze wisten dat er veel mensen kaarten wilde kopen dus had een maximaal aantal kaarten van 6 gedaan.
180's 2015: 29
180's 2016: 74
180's 2017: 71
Twitter: @Marceldekeyzer
Gebruikers-avatar
RonG
Lid
BerichtenCOLON 120
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:20

Re: Premier League Darts in Nederland?

Bericht door RonG »

Gisteren klokslag 10.00u klaar gezeten achter pc en telefoon.
Wilde 9 kaarten bestellen. Ging niet via internet. max 6
Via super duur service telefoon nummer geprobeerd maar kon met geen mogelijkheid doorkomen.
Geen kaarten kunnen krijgen. :evil: Tafels waren in notime uitverkocht en ring plaatsen waren alleen wat losse plaatsen beschikbaar.
Niet normaal.

Nog geen half uur later werden kaarten tegen dubbel tarief op MP aangeboden. Via een ticketburo . Dit stinkt behoorlijk. Hoe komen die gasten aan tickets??

Erg jammer maar voor mij en mijn maatjes geen premiere league.
Game on....
Target RVB95 25gr.
Target Daytona Fire DF-03 24gr
Reserve sets:
Target Phil Taylor Power 9FIVE GEN 3 24gr
Target Phil Taylor 8Zero Titanium Black 24gr
Unicorn Contender Black-Devon Petersen 22gram
Hi-Tec Winners, 22 gram
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Premier League Darts in Nederland?

Bericht door DeDeen »

RonG schreefCOLONGisteren klokslag 10.00u klaar gezeten achter pc en telefoon.
Wilde 9 kaarten bestellen. Ging niet via internet. max 6
Via super duur service telefoon nummer geprobeerd maar kon met geen mogelijkheid doorkomen.
Geen kaarten kunnen krijgen. :evil: Tafels waren in notime uitverkocht en ring plaatsen waren alleen wat losse plaatsen beschikbaar.
Niet normaal.

Nog geen half uur later werden kaarten tegen dubbel tarief op MP aangeboden. Via een ticketburo . Dit stinkt behoorlijk. Hoe komen die gasten aan tickets??

Erg jammer maar voor mij en mijn maatjes geen premiere league.
Tafels waren al een week in de verkoop voor PDC Live leden.
Gebruikers-avatar
He-man
Lid
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:24

Re: Premier League Darts in Nederland?

Bericht door He-man »

Wees gewaarschuwd, er zijn allerlei louche ticketbureaus die kaarten aanbieden tegen woekerprijzen. En dan is het nog maar de vraag of je echt de kaarten krijgt.

Hier meer over deze praktijken
http://www.volkskrant.nl/recensies/-lou ... ~a3411368/

Overigens is mijn ervaring bij concerten dat er in de dagen daarvoor veel kaarten worden aangeboden tegen kostprijs of soms nog lager omdat mensen om allerlei redenen toch niet kunnen gaan. Maar dat is uiteraard een gok...
Denial is NOT a river in Egypt
Gebruikers-avatar
Watikjebrom
Lid
BerichtenCOLON 108
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:59

Re: Premier League Darts in Nederland?

Bericht door Watikjebrom »

Ongelofelijk dat alle kaarten binnen no-time waren uitverkocht. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hier georganiseerde bureau's achterzitten die de kaarten straks tegen absurde bedragen verpatsen.

Gelukkig heeft een van mijn teammaten een PDC account en hebben we vorige week 6 tafelkaarten in de voorverkoop kunnen bestellen tegen een normale prijs. Vorig jaar zijn we met het team naar de PL in Manchester geweest en man man man, wat een sfeer en ervaring, hopelijk in Rotterdam ook!
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Premier League Darts in Nederland?

Bericht door Dartsjournalist »

Ahoy Arena Rotterdam zal gastheer zijn voor de laatste avond van de Betway Premier League competitie 2016 op donderdag 12 mei, als acht spelers hun laatste wedstrijd van de reguliere competitie spelen in de race om de play-offs plaatsen.

De kaarten gingen afgelopen woensdag in de Priority verkoop voor jaar abonnees op LIVEPDC.TV voordat op maandag de algemene verkoop begon. Alle 8.000 tickets waren binnen een uur na het begin van de algemene verkoop uitverkocht, wat zal zorgen voor een volle zaal bij het Nederlandse debuut van het evenement

"De Betway Premier League heeft een record aantal tickets vrekocht, zowel tijdens de periode van priority sales, als in de algemene verkoop, maar het is fantastisch nieuws dat de Ahoy Arena al is uitverkocht", zei PDC-voorzitter Barry Hearn. "De groei van darts in Nederland in de afgelopen jaren heeft geleid tot de verhuizing van een avond Betway Premier League naar Rotterdam, en deze ongelooflijke verkoop weet die beslissing volledig te rechtvaardigen. Dit toont de passie die Nederlandse fans hebben voor darts van topniveau en we kunnen niet wachten om de beste spelers ter wereld naar de Ahoy Arena te brengen volgend jaar mei om hen een onvergetelijke avond te bezorgen."

Peter van der Veer, directeur van Ahoy Rotterdam, zei: "We zijn verheugd dat de Betway Premier League in het Sportpaleis zo snel uitverkocht is - het toont hoe groot darts werkelijk is in Nederland.
"We kijken uit naar mei 2016; de eerste 180 of de eerste negen-darter in de Ahoy Arena zal magisch zijn, een ervaring die mensen nooit vergeten, en we van de Ahoy Arena zullen alles doen wat we kunnen om dit evenement tot een groot te maken succes. "
Bron: RTL7darts
Twitter: @PVDarts180
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Premier League Darts in Nederland?

Bericht door Rat »

Ze moeten die smerige bureautjes eens aan pakken.

Zin om langs te gaan, kaartje te krijgen en weg te rennen. Bel dan de poliltie maar eens.

Vieze klootzakken!


Mag ik even de links van het ticket zaakje die ze nu voor 200 euro aan biedt?

bvd
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Premier League Darts in Nederland?

Bericht door Dartsjournalist »

Online Ticket Shop is dat.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: Premier League Darts in Nederland?

Bericht door Ranph »

http://www.onlineticketsshop.com/world- ... ps-tickets" onclick="window.open(this.href);return false; ;p

Table ticket, Semi final 400 euro pp. Je bent echt van de pot gerukt als je zo je geld moet verdienen.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Premier League Darts in Nederland?

Bericht door Rat »

Heb de PDC een mail gestuurd.

Ik ga die site proberen naar de klote te helpen.

Pak er weer eens naast door die smerige vliegen.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Premier League Darts in Nederland?

Bericht door Rat »

Had dat bureau ook een mail gestuurd.



Dear Mr. Stalscu,

Thank you for your mail. We would like to provide you with additional information regarding the prices on our website. We as Onlineticketshop are a reseller of tickets. We sell tickets on our website which were from people who could not attend the event anymore. We received this tickets from a trustfull network of suppliers. The price always printed on the tickets are the original cost of the tickets, the first time it has been sold. Because mostly we pay more for the tickets then the price which is written on the tickets, there will be a pricedifference. Our price reflects the time and effort it takes to make tickets available. The smaller the supply of tickets, the higher the price will be Therefore, our selling price is usually higher than the face value printed the tickets.

If you have any further questions, please do not hesitate to contact us.

Kind Regards,

​Anna Mulder​
Onlineticketshop

Wat een kletspraat!

"Trustfull network of suppliers" MIJN REET!!!!

Dit is gewoon oplichting. "Our price reflects the time and effort we made bla bla bla""

Which effort? Which fucking time??? Die kaarten stonden binnen 10 minuten op jullie site?

Vieze vliegen!
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Premier League Darts in Nederland?

Bericht door Dartsjournalist »

http://www.marktplaats.nl/a/tickets-en- ... ousPage=lr

http://www.marktplaats.nl/a/tickets-en- ... ousPage=lr


Ik vind dit soort advertenties ook ronduit walgelijk. Drie kaartjes voor 450 euro, gewoon iemand die wil cashen door middel van de snelle uitverkoop. Tweede link is van iemand die medebeheerder is van een Nederlandse dartswebsite, eigenlijk nog kwalijker.

En natuurlijk, dat mailtje van Online Ticket Shop is uiteraard gelogen. Maar dat had ik je van te voren al kunnen vertellen.
Twitter: @PVDarts180
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Premier League Darts in Nederland?

Bericht door DanMan »

Rat schreefCOLONHad dat bureau ook een mail gestuurd.



Dear Mr. Stalscu,

Thank you for your mail. We would like to provide you with additional information regarding the prices on our website. We as Onlineticketshop are a reseller of tickets. We sell tickets on our website which were from people who could not attend the event anymore. We received this tickets from a trustfull network of suppliers. The price always printed on the tickets are the original cost of the tickets, the first time it has been sold. Because mostly we pay more for the tickets then the price which is written on the tickets, there will be a pricedifference. Our price reflects the time and effort it takes to make tickets available. The smaller the supply of tickets, the higher the price will be Therefore, our selling price is usually higher than the face value printed the tickets.

If you have any further questions, please do not hesitate to contact us.

Kind Regards,

​Anna Mulder​
Onlineticketshop

Wat een kletspraat!

"Trustfull network of suppliers" MIJN REET!!!!

Dit is gewoon oplichting. "Our price reflects the time and effort we made bla bla bla""

Which effort? Which fucking time??? Die kaarten stonden binnen 10 minuten op jullie site?

Vieze vliegen!
'...from people who could not attend the event anymore."

Na één dag zeker al. Ze geloven het zelf...
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Premier League Darts in Nederland?

Bericht door Rat »

Wat was nou de officiële verkoopsite? Iemand daar ook een link van svp?

Ik ben echt pissed off. Ga zeker even checken bij alles en iedereen of dit allemaal wel zo mag.

Zo niet, ga ik gewoon aangifte doen. Op rotten met die scammers!
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Premier League Darts in Nederland?

Bericht door Dartsjournalist »

Rat schreefCOLONWat was nou de officiële verkoopsite? Iemand daar ook een link van svp?

Ik ben echt pissed off. Ga zeker even checken bij alles en iedereen of dit allemaal wel zo mag.

Zo niet, ga ik gewoon aangifte doen. Op rotten met die scammers!
Ticketmaster.nl
Twitter: @PVDarts180
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Premier League Darts in Nederland?

Bericht door DanMan »

Rat schreefCOLONWat was nou de officiële verkoopsite? Iemand daar ook een link van svp?

Ik ben echt pissed off. Ga zeker even checken bij alles en iedereen of dit allemaal wel zo mag.

Zo niet, ga ik gewoon aangifte doen. Op rotten met die scammers!

http://www.ticketmaster.nl/search/?keyword=darts
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Premier League Darts in Nederland?

Bericht door Fred Raket »

Waarom zou je ticketMaster gaan spammen ? Dat is het officiële verkooppunt. Het gaat om de bureaus die zgn tickets opkopen via
Mensen die hun ticket bij hun aanbieden. In het echt hebben ze een eigen callteam die direct de kaarten opkoopt bij iedere relize
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Premier League Darts in Nederland?

Bericht door Dartsjournalist »

Fred Raket schreefCOLONWaarom zou je ticketMaster gaan spammen ? Dat is het officiële verkooppunt. Het gaat om de bureaus die zgn tickets opkopen via
Mensen die hun ticket bij hun aanbieden. In het echt hebben ze een eigen callteam die direct de kaarten opkoopt bij iedere relize
En het punt is nou juist dat de PDC in hun regels heeft opgenomen dat 'resellen' verboden is. Oftewel, alleen bij het officiële verkooppunt de kaarten kopen.
Twitter: @PVDarts180
BUTTON_POST_REPLY