Michael van Gerwen pijlen

Dartpijlen, dartborden, gooitechnieken enz.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Michael van Gerwen pijlen

Bericht door Fred Raket »

Afbeelding


Vanaf 21dec. in Nederland leverbaar, en ik vind het een zeer mooie set voor mijn collectie.
Gebruikers-avatar
Tim
Lid
BerichtenCOLON 430
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 02:15

Re: Michael van Gerwen pijlen

Bericht door Tim »

Ik vind het ook erg mooie pijlen! Mooi eerbetoon voor de prestaties van MvG de laatste jaren. Hoort inderdaad in iedere MvG collectie thuis..
Unicorn Barneveld W.C. Golden 23 gr. 8-)
(Op dit moment althans... :D )
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Michael van Gerwen pijlen

Bericht door Dartsjournalist »

Heeft qua kleur wel wat weg van de Van Barneveld Phase 5. Op zich ook wel grappig dat zowel Unicorn als XQMax Darts vandaag een nieuw setje lanceert van een Nederlandse speler :P.
Twitter: @PVDarts180
IvanTheDarts180
Lid
BerichtenCOLON 386
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 17:09

Re: Michael van Gerwen pijlen

Bericht door IvanTheDarts180 »

Dartsjournalist schreefCOLONHeeft qua kleur wel wat weg van de Van Barneveld Phase 5. Op zich ook wel grappig dat zowel Unicorn als XQMax Darts vandaag een nieuw setje lanceert van een Nederlandse speler :P.
Geen betere tijd om nieuwe spullen te introduceren dan ins aanloop naar WK en dus ook Kerst.
Maar op dezelfde dag is wel toevallig idd.
Misschien expres van XQ MAX?
Darts.nu O.o.M afgesloten als 87e.
Darts-talk O.o.M. 39e
Unicorn barney phase 5 23g
Unicorn Sigma titanium slikstik
unicorn sigma flights .125micron.

2014 180:1
2015 180:tot nog toe 1
Gebruikers-avatar
Vortex
Lid
BerichtenCOLON 279
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 19:52

Re: Michael van Gerwen pijlen

Bericht door Vortex »

idem.. na een kwartiertje gooien nu al naast m'n B&W John Parts m'n favoriete pijlen, gooien echt heerlijk. Wel moest ik die idioot lange shafts ff verwisselen met een setje korte. M'n twee favoriete setjes voor in totaal € 47 :lol: :lol: :lol:

:mrgreen:
masterdarter schreefCOLON
The Runner schreefCOLONVandaag de XQ max darts 25 gram van Van Gerwen ontvangen, een koopje nu bij kijkshop.nl maar wat een lekker pijltje is dit!
Voor die 26 euries heb ik ze gisteren ook maar besteld, Ben benieuwd
:arrow: The Greatest Right In The World Is The Right To Be Wrong
(TUFKAQ)
Gebruikers-avatar
TheHawk
Lid
BerichtenCOLON 93
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 19:55

Re: Michael van Gerwen pijlen

Bericht door TheHawk »

89,95 euro for de slam pijlen. Ze beginnen nu wel erg inhalig te worden bij XQmax :(
:arrow: Oosterbeek (Gld)

VVDV 24 gram
Gebruikers-avatar
Der Kaiser
Lid
BerichtenCOLON 352
GeregistreerdCOLON 25 Apr 2015, 11:44

Re: Michael van Gerwen pijlen

Bericht door Der Kaiser »

TheHawk schreefCOLON89,95 euro for de slam pijlen. Ze beginnen nu wel erg inhalig te worden bij XQmax :(
Is inderdaad erg overdreven. Normaal zijn de pijlen van MvG zo rond de 40 euro en nu ruim het dubbele. Ze gokken denk ik op de mensen met een 13e maand :D
180's 2015: 29
180's 2016: 74
180's 2017: 71
Twitter: @Marceldekeyzer
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Michael van Gerwen pijlen

Bericht door Fred Raket »

Met de groene ringen zijn ook stuk duurder. volgens mij gaan de blanke tungsten er uit
Gebruikers-avatar
Arkasius
Lid
BerichtenCOLON 196
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 11:33

Re: Michael van Gerwen pijlen

Bericht door Arkasius »

Tja 9 tientjes voor een setje darts die je zonder al die kleurtjes goedkoper kan krijgen.
Echt iets voor de verzamelaar die ze in het doosje laat zitten en puur koopt voor de verzameling.
Winmau Danny Noppert 23 gram. Medium black nylon shafts. Zwart/wit Pentathlon flights standard.

2018: Aantal 180's: 7 | HF: 86
PennyLanee
Lid
BerichtenCOLON 219
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2014, 09:19

Re: Michael van Gerwen pijlen

Bericht door PennyLanee »

Ik moet zeggen dat ze inderdaar erg duur zijn.
Maar als ik eerlijk ben zien ze er in het echt toch wel erg goed uit!
Maar mij niet gezien voor 90 euroos
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Michael van Gerwen pijlen

Bericht door The Runner »

Kijkshop heeft de 23 gram met 15 procent korting nu... alleen online
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
TheHawk
Lid
BerichtenCOLON 93
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 19:55

Re: Michael van Gerwen pijlen

Bericht door TheHawk »

Arkasius schreefCOLONTja 9 tientjes voor een setje darts die je zonder al die kleurtjes goedkoper kan krijgen.
Echt iets voor de verzamelaar die ze in het doosje laat zitten en puur koopt voor de verzameling.
De Lol van het verzamelen gaat er zo wel af. Als het een genummerde limited edition was dan had ik ze nog wel willen kopen maar
zo slaat de prijs nergens op. Ik voor mezelf stop nu met het verzamelen van MVG darts want de aardigheid is er af.
:arrow: Oosterbeek (Gld)

VVDV 24 gram
Gebruikers-avatar
Arkasius
Lid
BerichtenCOLON 196
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 11:33

Re: Michael van Gerwen pijlen

Bericht door Arkasius »

TheHawk schreefCOLON
Arkasius schreefCOLONTja 9 tientjes voor een setje darts die je zonder al die kleurtjes goedkoper kan krijgen.
Echt iets voor de verzamelaar die ze in het doosje laat zitten en puur koopt voor de verzameling.
De Lol van het verzamelen gaat er zo wel af. Als het een genummerde limited edition was dan had ik ze nog wel willen kopen maar
zo slaat de prijs nergens op. Ik voor mezelf stop nu met het verzamelen van MVG darts want de aardigheid is er af.
Ja dat kan ik me heel goed voorstellen.
Gelukkig heb ik niet een verzameling darts van een bepaalde speler.
Lijkt me nog wel gaaf om setjes te gaan aanschaffen van elke world champ als verzameling.
Dus ik ga binnenkort kijken naar een setje Leighton Rees darts om te beginnen met de eerste Embassy winnaar :D
Winmau Danny Noppert 23 gram. Medium black nylon shafts. Zwart/wit Pentathlon flights standard.

2018: Aantal 180's: 7 | HF: 86
santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: Michael van Gerwen pijlen

Bericht door santa »

Hoi, ik wou ff wat mededelen. Ik was vandaag een half uur hier in de dartshop, en er zit wel degelijk verschil in de masterdarts natural en de gouden en de xqmax darts van michael van gerwen. Ik had de natural en de gouden van masterdarts naast elkaar gelegd met een setje xq darts van de Majors Career Slam Edition want er waren geen natural tungsten van xqdarts van gerwen. En ze waren alle 3 verschillend. 1 de masterdarts 21 gram natural van gerwen waren bij de neus iets spitser en de barrel iets dikker dan de Majors Career Slam Edition in 21 gram.
De gouden masterdarts wat ik kon zien was de dikte gelijk alleen de neus iets ronde net niet dat spitse als de natural tungsten. De Majors Career Slam Edition in 21 gram waren nog iets stomper bij de neus en waren iets dunnere barrels wat ik zo kon zien. en ik heb zelf de eigenaar van de dartshop het laten zien en die zei zelf verrek het klopt. dussss..met mijn 19 jaar ervaring in darts) dus dat wou ik ff kwijt...de lengte van de materdarts en de xqmax weet ik niet meer precies meer maar dat zag er wel iets (verschillend uit)
Gebruikers-avatar
TheHawk
Lid
BerichtenCOLON 93
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 19:55

Re: Michael van Gerwen pijlen

Bericht door TheHawk »

santa schreefCOLONHoi, ik wou ff wat mededelen. Ik was vandaag een half uur hier in de dartshop, en er zit wel degelijk verschil in de masterdarts natural en de gouden en de xqmax darts van michael van gerwen. Ik had de natural en de gouden van masterdarts naast elkaar gelegd met een setje xq darts van de Majors Career Slam Edition want er waren geen natural tungsten van xqdarts van gerwen. En ze waren alle 3 verschillend. 1 de masterdarts 21 gram natural van gerwen waren bij de neus iets spitser en de barrel iets dikker dan de Majors Career Slam Edition in 21 gram.
De gouden masterdarts wat ik kon zien was de dikte gelijk alleen de neus iets ronde net niet dat spitse als de natural tungsten. De Majors Career Slam Edition in 21 gram waren nog iets stomper bij de neus en waren iets dunnere barrels wat ik zo kon zien. en ik heb zelf de eigenaar van de dartshop het laten zien en die zei zelf verrek het klopt. dussss..met mijn 19 jaar ervaring in darts) dus dat wou ik ff kwijt...de lengte van de materdarts en de xqmax weet ik niet meer precies meer maar dat zag er wel iets (verschillend uit)
Who cares :D
:arrow: Oosterbeek (Gld)

VVDV 24 gram
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Michael van Gerwen pijlen

Bericht door Fred Raket »

Zal XQ-Max nog een speciale editie uitbrengen ?
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: XQMax darts

Bericht door Ronn »

Afbeelding

Ik weet niet of dit klopt. Vond het op Instagram. Lijkt mij toch niet dat hij hiermee gaat gooien.
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: XQMax darts

Bericht door Dartfantje »

Ronn schreefCOLON 07 Aug 2018, 13:15 Afbeelding

Ik weet niet of dit klopt. Vond het op Instagram. Lijkt mij toch niet dat hij hiermee gaat gooien.
XQMax brengt elk jaar meerdere MVG pijlen uit, dus dit is allemaal voor de verkoop. Zag van de week wel ergens een artikel voorbijkomen over MVG die met nieuwe pijlen 'even' een 9-darter gooide toen dit hem gevraagd werd. Dit ging volgens mij om deze pijlen, maar denk toch nog steeds dat we hem niet op tv zullen gaan zien met deze pijlen
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: XQMax darts

Bericht door DanMan »

Dartfantje schreefCOLON 07 Aug 2018, 14:07
XQMax brengt elk jaar meerdere MVG pijlen uit, dus dit is allemaal voor de verkoop. Zag van de week wel ergens een artikel voorbijkomen over MVG die met nieuwe pijlen 'even' een 9-darter gooide toen dit hem gevraagd werd. Dit ging volgens mij om deze pijlen, maar denk toch nog steeds dat we hem niet op tv zullen gaan zien met deze pijlen
Jacques vertelde daar gisteren over tijdens de uitzending van de Auckland Darts Masters.

Schijnt dat Peter hem in de ingooiruimte vroeg of die lekker gooiden. Michael pakte ze op en gooide een 9-darter ermee...

Ben ook benieuwd of hij ermee gaat gooien. Zou me verbazen...
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Michael van Gerwen pijlen

Bericht door Dartsjournalist »

DanMan schreefCOLON 07 Aug 2018, 15:18
Dartfantje schreefCOLON 07 Aug 2018, 14:07
XQMax brengt elk jaar meerdere MVG pijlen uit, dus dit is allemaal voor de verkoop. Zag van de week wel ergens een artikel voorbijkomen over MVG die met nieuwe pijlen 'even' een 9-darter gooide toen dit hem gevraagd werd. Dit ging volgens mij om deze pijlen, maar denk toch nog steeds dat we hem niet op tv zullen gaan zien met deze pijlen
Jacques vertelde daar gisteren over tijdens de uitzending van de Auckland Darts Masters.

Schijnt dat Peter hem in de ingooiruimte vroeg of die lekker gooiden. Michael pakte ze op en gooide een 9-darter ermee...

Ben ook benieuwd of hij ermee gaat gooien. Zou me verbazen...


Dat was niet met deze pijlen.
Twitter: @PVDarts180
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Michael van Gerwen pijlen

Bericht door DanMan »

Dartsjournalist schreefCOLON 07 Aug 2018, 20:02
Dat was niet met deze pijlen.
Weet je ook met welke dan wel?

Het rood-wit-blauw en het groene erop is natuurlijk alleen voor de verkoop.
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: Michael van Gerwen pijlen

Bericht door Snakebitemaster »

Alle pijlen van shrek zijn rot.
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Michael van Gerwen pijlen

Bericht door DanMan »

Snakebitemaster schreefCOLON 08 Aug 2018, 15:56 Alle pijlen van shrek zijn rot.
Iemand jou wat gevraagd?
santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: Michael van Gerwen pijlen

Bericht door santa »

Snakebitemaster schreefCOLON 08 Aug 2018, 15:56 Alle pijlen van shrek zijn rot.
Helemaal gelijk jongen. Daarom wisselt hij ook nooit van pijlen. Hij zou niet durven zonder Masterdarts te gooien.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Michael van Gerwen pijlen

Bericht door Dartsjournalist »

DanMan schreefCOLON 08 Aug 2018, 10:22
Dartsjournalist schreefCOLON 07 Aug 2018, 20:02
Dat was niet met deze pijlen.
Weet je ook met welke dan wel?

Het rood-wit-blauw en het groene erop is natuurlijk alleen voor de verkoop.
Was met een eerder uitgebracht setje.
Twitter: @PVDarts180
BUTTON_POST_REPLY