Grand Slam of Darts 2016

BUTTON_POST_REPLY
jackpot
Lid
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2016, 23:40

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door jackpot »

yess een shoot-out eindelijk weer een keer.
Hoogste finish 2017 : 164
mijn pijlen waar ik op dit moment mee gooi : unicorn Jenkins 21 gram.
Shafts : unicorn gripper 2 medium white.
Flights : the bull Jenkins .
180 2016 : 20
180 2017 : 11
Love the darts.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Dartmat »

Well done van Barneveld, beide heren zijn door! 8-)
molly
Lid
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 00:49

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door molly »

Pracht-tig dat de BDO-spelers het zo goed doen.
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Erwin27 »

De 9 dart shoot out is dus eigenlijk ook zo oneerlijk als wat. Thornton was in het voordeel om laatste te mogen. Met de laatste pijl gewoon naar de single bull gaan.
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Schiavoni »

Erwin27 schreefCOLONDe 9 dart shoot out is dus eigenlijk ook zo oneerlijk als wat. Thornton was in het voordeel om laatste te mogen. Met de laatste pijl gewoon naar de single bull gaan.
Er wordt vantevoren voor de bull gegooid en degene die de bull wint, mag bepalen wie er begint.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Fred Raket »

woensdag 16 november 2e ronde b.o.19 legs
Gerwyn Price v Brendan Dolan
Phil Taylor v Jeff Smith
Michael van Gerwen v Robert Thornton
Peter Wright v Daryl Fitton

vanaf 20u te volgen op tv bij RTL7
Bart
Lid
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 14:30

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Bart »

Kijk net de wedstrijd van Noppert terug. Vreemd dat hij in zijn laatste leg op 86 terug gaat naar de 20. Hij verspeelt er bijna zijn leg door.
Jacco
Lid
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2016, 17:08

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Jacco »

Schiavoni schreefCOLONLeuk artikel, maar ik zie nergens in poule F dat er kansen zijn voor Nathan Aspinall om door te gaan. Ook Aspinall heeft nog een kans om door te gaan, dus wel jammer dat ze zijn scenario niet hebben uitgewerkt. Als je het artikel zo leest, lijkt het net of het gaat tussen van Barneveld, Suljovic en Noppert. Bij 5-2 of beter voor Aspinall gaat hij Noppert voorbij. Hij zal dan moeten hopen dat van Barneveld met 5-1 of beter wint om als tweede door te gaan. Als het bij beide wedstrijden 5-2 wordt voor zowel Aspinall als van Barneveld, volgt er een shoot-out tussen Aspinall en Suljovic. Bij winst van Suljovic is Aspinall sowieso uitgeschakeld.
Fijn dat je het waardeert en bedankt voor de feedback. Ik was even vergeten dat Aspinall ook nog een kans maakte en focuste me inderdaad vooral op Van Barneveld en Noppert. Ik zie dit nu pas dus heb het net pas kunnen aanpassen (voor wat het nog waard is).
Dartfreak(z.nl)
molly
Lid
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 00:49

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door molly »

Bart schreefCOLONKijk net de wedstrijd van Noppert terug. Vreemd dat hij in zijn laatste leg op 86 terug gaat naar de 20. Hij verspeelt er bijna zijn leg door.
Ja, daar ga ik vandaag nog eens even rustig en flink over nadenken
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

ronn

Bericht door Ronn »

Wat ziet die triple 20 eruit na 1 wedstrijd. Terwijl zowel Price als Dolan niet eens grippunten hebben.
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Dartmat »

Niet zo verrassend met een Unicornbord.

Verder: erg jammer dat Dolan wint :x
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Erwin27 »

Van Gerwen moet op weg naar de halve finale van de Grand Slam of Darts tegen twee qualifiers. :P

Arme Price. Dolan gooit al twee jaar niks, en nu opeens alles.
molly
Lid
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 00:49

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door molly »

Erwin27 schreefCOLON
Arme Price. Dolan gooit al twee jaar niks, en nu opeens alles.
Huh? Dolan speelt gewoon degelijk. Price gooit 5 beurten geen tripel in de beslissende leg. Heeft het toch echt aan zichzelf te danken hoor. Had het al veel eerder af moeten maken.
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Erwin27 »

Ja tuurlijk. Hij laat het mentaal ook afweten. Maar had ook pech met dubbels die er net niet in gingen en krijgt dan twee hoge finishes om de oren die Dolan al twee jaar niet gooit.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Rat »

Petje af voor mezelf, :lol: .
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door rproele »

Dartmat schreefCOLONNiet zo verrassend met een Unicornbord.

Verder: erg jammer dat Dolan wint :x
Blijft toch te schandalig dat je beweerd het grootste dart merk te zijn en al jaren (lees decennia ) geen fatsoenlijke borden op de markt kan brengen.

Helaas doolt Dolan weer een ronde verder, wat een droeftoeter is dat toch elke keer weer.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Fred Raket »

Zal Darryl nog terugkomen van 6-3 achterstand?
molly
Lid
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 00:49

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door molly »

Fred Raket schreefCOLONZal Darryl nog terugkomen van 6-3 achterstand?
Natuurlijk
















niet
molly
Lid
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 00:49

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door molly »

Wat was het weer een zinderende avond darts!
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Fred Raket »

Gaap.....
Fitton begon goed, maar zakte door het ijs
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Rat »

Morgen wordt het ruimschoots goedgemaakt.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Fred Raket »

donderdag 17 november
Jamie Hughes v Chris Dobey
Benito van de Pas v James Wade
Gary Anderson v Danny Noppert
Raymond van Barneveld v Glen Durrant

vanaf 20u op tv te zien bij RTL7
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door ratm »

Was een saaie avond helaas, van vanavond verwacht ik meer.
Maar wat mij opvalt is dat we de bovenste ring nauwelijks te zien krijgen. Normaal zag je de hele zaal op de achtergrond, nu staat de camera zo dat je alleen de tafels ziet. Alleen bij de opkomst zie je snel wat van de ring en hoeveel lege plekken daar zijn.
Ik hoorde ze bij rtl gisteren ook zeggen (ik kwam halverwege het verhaal binnen dus heb niet alles gehoord) dat er misschien wel een overkill is. Maar daar doen ze toch zelf aan mee? Alle world-series worden er uitgezonden. Als je dat doet, dan kan je niet zeuren dat er een overkill is, dan creëer je die overkill zelf!
Ook hoorde ik ze zeggen dat de "prijzengeld-piramide" te puntig is. Dat ben ik op zich wel met ze eens maar ten opzichte van de bdo doen ze het al veel beter. Daar krijgt de nummer 2 van het wk bijvoorbeeld slechts 35% van wat de nummer 1 krijgt, bij de pdc 50%. Ook daarna daalt het bij de bdo harder. Dat heb ik altijd wat vreemd gevonden aangezien de pdc er voor de absolute top is en de bdo meer voor iedereen zegt te zijn.
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Schiavoni »

ratm schreefCOLONWas een saaie avond helaas, van vanavond verwacht ik meer.
Maar wat mij opvalt is dat we de bovenste ring nauwelijks te zien krijgen. Normaal zag je de hele zaal op de achtergrond, nu staat de camera zo dat je alleen de tafels ziet. Alleen bij de opkomst zie je snel wat van de ring en hoeveel lege plekken daar zijn.
Ik hoorde ze bij rtl gisteren ook zeggen (ik kwam halverwege het verhaal binnen dus heb niet alles gehoord) dat er misschien wel een overkill is. Maar daar doen ze toch zelf aan mee? Alle world-series worden er uitgezonden. Als je dat doet, dan kan je niet zeuren dat er een overkill is, dan creëer je die overkill zelf!
Ook hoorde ik ze zeggen dat de "prijzengeld-piramide" te puntig is. Dat ben ik op zich wel met ze eens maar ten opzichte van de bdo doen ze het al veel beter. Daar krijgt de nummer 2 van het wk bijvoorbeeld slechts 35% van wat de nummer 1 krijgt, bij de pdc 50%. Ook daarna daalt het bij de bdo harder. Dat heb ik altijd wat vreemd gevonden aangezien de pdc er voor de absolute top is en de bdo meer voor iedereen zegt te zijn.
Niet aleen de prijzengeld-piramide is te punten, ook de loting is bij de Grand Slam Of Darts toch wel erg vreemd. Maakt niet uit of je als nummer 1 of 2 eerst of tweede wordt in je poule, je blijft toch in jouw deel van het schema. Zo is het dus mogelijk dat je dezelfde tegenstander in de poule, weer tegenkomt in de kwartfinale. De topspelers worden zo wel heel erg beschermd.
Daarnaast, wat het prijzengeld betreft ben ik het volkomen met Vincent van der Voort eens. Aan de Grand Slam Of Darts doen ook spelers van de BDO mee. Hoe kun je dit toernooi dan een ranking toernooi maken? Voor je het weet worden de World Series of de World Cup ook nog rankingtoernooien...
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Dartmat »

Schiavoni schreefCOLON
ratm schreefCOLONWas een saaie avond helaas, van vanavond verwacht ik meer.
Maar wat mij opvalt is dat we de bovenste ring nauwelijks te zien krijgen. Normaal zag je de hele zaal op de achtergrond, nu staat de camera zo dat je alleen de tafels ziet. Alleen bij de opkomst zie je snel wat van de ring en hoeveel lege plekken daar zijn.
Ik hoorde ze bij rtl gisteren ook zeggen (ik kwam halverwege het verhaal binnen dus heb niet alles gehoord) dat er misschien wel een overkill is. Maar daar doen ze toch zelf aan mee? Alle world-series worden er uitgezonden. Als je dat doet, dan kan je niet zeuren dat er een overkill is, dan creëer je die overkill zelf!
Ook hoorde ik ze zeggen dat de "prijzengeld-piramide" te puntig is. Dat ben ik op zich wel met ze eens maar ten opzichte van de bdo doen ze het al veel beter. Daar krijgt de nummer 2 van het wk bijvoorbeeld slechts 35% van wat de nummer 1 krijgt, bij de pdc 50%. Ook daarna daalt het bij de bdo harder. Dat heb ik altijd wat vreemd gevonden aangezien de pdc er voor de absolute top is en de bdo meer voor iedereen zegt te zijn.
Niet aleen de prijzengeld-piramide is te punten, ook de loting is bij de Grand Slam Of Darts toch wel erg vreemd. Maakt niet uit of je als nummer 1 of 2 eerst of tweede wordt in je poule, je blijft toch in jouw deel van het schema. Zo is het dus mogelijk dat je dezelfde tegenstander in de poule, weer tegenkomt in de kwartfinale. De topspelers worden zo wel heel erg beschermd.
Daarnaast, wat het prijzengeld betreft ben ik het volkomen met Vincent van der Voort eens. Aan de Grand Slam Of Darts doen ook spelers van de BDO mee. Hoe kun je dit toernooi dan een ranking toernooi maken? Voor je het weet worden de World Series of de World Cup ook nog rankingtoernooien...
Dat van het speelschema is inderdaad heel erg raar. Ik kan zo 1,2,3 ook geen sport opnoemen waar dat zo gaat. Dat het een rankingtoernooi is vind ik juist wel prima. Die kunnen er toch niet genoeg zijn wat mij betreft en van der Voort heeft het hele jaar de kans gehad om zich te plaatsen voor dit toernooi. Hij heeft wel gelijk in dat de topspelers te veel voordeel hebben door de vele exclusieve toernooien. Maar dat is dit niet.
BUTTON_POST_REPLY