Grand Slam of Darts 2016

BUTTON_POST_REPLY
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door ratm »

Prima pot gespeeld, erg jammer dat het net niet lukte. Bullen aan het einde op het podium geeft inderdaad wel iets extra's. Aan de andere kant maakt dit de keuze of je wel of niet begint wel tactischer. Taylor gaf het beginnen vaak weg, als je aan het einde weer moet bullen doet hem dat geen pijn, nu wel.
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Erwin27 »

Dartfantje schreefCOLON
Erwin27 schreefCOLONJa? En waarom doe je dat ook niet bij de laatste leg? Veel leuker voor het publiek en de kijkers.
Ze gaan toch ook bullen bij de laatste leg op een WK partij als het gelijk staat? Waarom kan dat dan hier niet?
Veel leuker valt nou ook wel weer mee. Die shoot-out van de week was op een gegeven ook wel iets waar je naar uitkeek, maar dat was eigenlijk geen reet aan. Denk dat 1 beurtje op de bull net zo is
Ik zat laatst te denken : Wat als je net als bij voetbal een bulls eye shoot out doet ipv de shoot out die we deze week zagen. Iedereen krijgt 5 pijlen. Omstebeurten op de bull gooien. Wie de meeste bulls gooit wint de shoot-out.

Ik denk dat dat veel spannender is dan wat nu zagen tussen Thornton en Van den Bergh.
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Dartfantje »

Het moeilijkste obstakel op weg naar de finale voor Barney lijkt mij Durrant te zijn. Gary en Wade (of Dobey) vind ik, zeker mentaal, niet sterk ogen dit toernooi en moeten voor Barney te doen zijn. Finale tegen MVG zie ik dan somber in, maar als er iemand is die MVG kan verslaan, is het natuurlijk wel Barney
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Dartmat »

Zo zonde man, van Noppert. Net niet.

Hij moet maar lekker overstappen na de Lakeside. Dan kan hij het vaker laten zien en gaat hij nog beter worden.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Fred Raket »

Yesssss !
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door cookie »

Sterke start van Barney.. Durrant hield het nog lang vol zeg.

Gaaf idee om idd zo'n shootout met aantal bulls te doen. Wie de meeste bulls raakt krijgt een punt ofzo.. en dan wie het eerst 5 punten heeft ;)
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Rat »

Ik ga voor die shootout toch voor bullen en 1 leg. Onbegrijpelijk dat ze dat niet doen.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door rproele »

Avondje karten net het werk maar in ieder geval onze Ray nog kunnen zien.
Blij dat ondanks het niet lukken en de "vermoedheid" hik wel weer die ouwe vechtersmentaliteit heeft om door te gaan.
Straks weer lekker tempo tegen Ando en als hij dan weer furieus kan starten ziet het er goed uit.
Gary is nog niet optimaal met zijn nieuwe setup darts en bril.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door rproele »

Zouden we met Noppert wel weer een serieuze kandidaat hebben voor de titel op Lakeside?
Als je zo kan spelen op je eerste tv toernooi?
Gary de wereldkampioen PDC het moeilijk maken en Mensur uitschakelen in de poulefase?
Lijkt me in ieder geval niet geheel kansloos of wel?
Jacco
Lid
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2016, 17:08

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Jacco »

rproele schreefCOLONZouden we met Noppert wel weer een serieuze kandidaat hebben voor de titel op Lakeside?
Als je zo kan spelen op je eerste tv toernooi?
Gary de wereldkampioen PDC het moeilijk maken en Mensur uitschakelen in de poulefase?
Lijkt me in ieder geval niet geheel kansloos of wel?
Denk dat hij zeker een kans maakt. Hij is niet voor niets als derde geplaatst voor de Lakeside. Hij is dan misschien onbekend bij het grote publiek maar hij heeft zeker al verschillende goede prestaties gehad dit jaar. Overigens stond hij vorig jaar ook op de Finder Masters en dit jaar kwartfinalist BDO World Trophy dus was niet echt zijn eerste grote/TV-toernooi. Daarnaast lijkt hij weinig tot geen moeite te hebben met het spelen op een podium/voor een (grote) zaal wat je bij enkele spelers nog weleens ziet; dat ze het goed doen op de vloer, maar op het podium toch meer moeite hebben om indruk te maken.
Dartfreak(z.nl)
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Swedish Chef »

Jacco schreefCOLON
rproele schreefCOLONZouden we met Noppert wel weer een serieuze kandidaat hebben voor de titel op Lakeside?
Als je zo kan spelen op je eerste tv toernooi?
Gary de wereldkampioen PDC het moeilijk maken en Mensur uitschakelen in de poulefase?
Lijkt me in ieder geval niet geheel kansloos of wel?
Denk dat hij zeker een kans maakt. Hij is niet voor niets als derde geplaatst voor de Lakeside. Hij is dan misschien onbekend bij het grote publiek maar hij heeft zeker al verschillende goede prestaties gehad dit jaar. Overigens stond hij vorig jaar ook op de Finder Masters en dit jaar kwartfinalist BDO World Trophy dus was niet echt zijn eerste grote/TV-toernooi. Daarnaast lijkt hij weinig tot geen moeite te hebben met het spelen op een podium/voor een (grote) zaal wat je bij enkele spelers nog weleens ziet; dat ze het goed doen op de vloer, maar op het podium toch meer moeite hebben om indruk te maken.
Wat Danny gister al zei "ik ga gewoon gooien en zie wel wat het wordt". Als je zo relaxt aan een wedstrijd kan beginnen, kun je ver komen i.p.v. al die shakers die je soms ziet en al bang worden als hun walk-on begint ;)
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Fred Raket »

vrijdag 18 november
kwartfinale b.o. 31 legs
Michael van Gerwen v Brendan Dolan
Peter Wright v Phil Taylor

op stream te volgen vanaf 20u en op tv na VI op RTL7(22u)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Fred Raket »

Lakeside is heel ander event, kun je niet vergelijken. hoe iemand daarop reageert ook niet. Genoeg spelers die het hele jaar goed gooien en hoog staan voor af, en er snel uit liggen. Dat maakt het ook spannend om te volgen
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Erwin27 »

Wedstrijd tussen Taylor en Wright gaat waarschijnlijk ook uitmaken wie de nummer 3 van de plaatsingslijst wordt voor het WK. Als Wright wint wordt hij de nummer 3. Wint Taylor dan kan Wright er eventueel nog overheen als hij goed presteert op de PC Finals en Taylor niet de finale haalt van de Grand Slam of Darts.

Al zijn er nog steeds geruchten dat Taylor toch nog op de PC Finals wordt ingezet.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Dartmat »

Erwin27 schreefCOLON Al zijn er nog steeds geruchten dat Taylor toch nog op de PC Finals wordt ingezet.
Hoe dan? Als walk-on midget? :?:
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door ratm »

Dartmat schreefCOLON
Erwin27 schreefCOLON Al zijn er nog steeds geruchten dat Taylor toch nog op de PC Finals wordt ingezet.
Hoe dan? Als walk-on midget? :?:
Er zijn ook geruchten dat we nooit op de maan zijn geweest ;)
Gevalletje "mensen (daar bedoel ik niet Erwin27 mee) roepen maar iets op een forum en dan noemen we dat geruchten" denk ik
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Dartmat »

Precies. Zelf als er nog spelers af zouden vallen om welke reden dan ook dan staan er nog een hoop spelers boven Taylor die eerder aan de beurt zouden moeten komen. Tenzij ze dan de gewone o.o.m. aan zouden houden maar dat zou ik erg laf en oneerlijk vinden.

Anyhow, niets met de Grand Slam van doen natuurlijk. We zullen het vanavond wel zien.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Dartsjournalist »

ratm schreefCOLON
Dartmat schreefCOLON
Erwin27 schreefCOLON Al zijn er nog steeds geruchten dat Taylor toch nog op de PC Finals wordt ingezet.
Hoe dan? Als walk-on midget? :?:
Er zijn ook geruchten dat we nooit op de maan zijn geweest ;)
Gevalletje "mensen (daar bedoel ik niet Erwin27 mee) roepen maar iets op een forum en dan noemen we dat geruchten" denk ik
Kyle Anderson heeft geen visum meer, heeft problemen met het verkrijgen van een nieuwe.
Twitter: @PVDarts180
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Dartsjournalist »

Dartmat schreefCOLONPrecies. Zelf als er nog spelers af zouden vallen om welke reden dan ook dan staan er nog een hoop spelers boven Taylor die eerder aan de beurt zouden moeten komen. Tenzij ze dan de gewone o.o.m. aan zouden houden maar dat zou ik erg laf en oneerlijk vinden.

Anyhow, niets met de Grand Slam van doen natuurlijk. We zullen het vanavond wel zien.
In regels staat hoogste op Pro Tour Order of Merit. Taylor is nummer 16 daarop.
Twitter: @PVDarts180
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Erwin27 »

Inderdaad. Dat is het gerucht. Al las ik volgens mij ook ergens dat Anderson wel zou starten, maar heb dat verder nergens meer gelezen.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Dartsjournalist »

Erwin27 schreefCOLONInderdaad. Dat is het gerucht. Al las ik volgens mij ook ergens dat Anderson wel zou starten, maar heb dat verder nergens meer gelezen.
Is geen gerucht, wat ik zei over de werkvergunning van Kyle is een feit. Of die wel of niet gaat spelen weet niemand nog, zelfs de PDC niet. Anders was de bracket/loting voor Players Championship Finals wel al bekendgemaakt.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Dartmat »

Dolan die afgeslacht wordt, altijd heerlijk 8-)
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Erwin27 »

Wright is toch echt wel heel goed hoor.

Trouwens, zie het tweede deel van de voorlopige WK plaatsingslijst nu. Lewis, Taylor en Van Barneveld bij elkaar.

1 Michael van Gerwen v 32 Cristo Reyes
16 Stephen Bunting v 17 Simon Whitlock
8 Robert Thornton v 25 Brendan Dolan
9 Dave Chisnall v 24 Daryl Gurney
5 Adrian Lewis v 28 Steve Beaton
12 Raymond van Barneveld v 21 Alan Norris
4 Phil Taylor v 29 Jamie Caven
13 Kim Huybrechts v 20 Vincent van der Voort

2 Gary Anderson v 31 John Henderson
15 Benito van de Pas v 18 Terry Jenkins
7 Mensur Suljovic v 26 Justin Pipe
10 Jelle Klaasen v 23 Mark Webster
6 James Wade v 27 Kyle Anderson
11 Michael Smith v 22 Mervyn King
3 Peter Wright v 30 Joe Cullen
14 Ian White v 19 Gerwyn Price
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door rproele »

Dartmat schreefCOLONDolan die afgeslacht wordt, altijd heerlijk 8-)
Had al voor het toernooi gemoeten.
Helaas kon MVG zich niet focussen op een 16-0.
Maar evengoed lekker.

Wright ook heerlijke pot en goed om te zien dat Taylor weer ouderwets dat vieze irritante mannetje is.
Geen credits naar Wright die hem op waarde overklast heeft.
Nee, ouderwets janken naar het publiek.
Hetzelfde publiek dat decennia lang zijn tegenstanders uitfloot etc.
Kan die achterbakse kwsl misschien niet nu al stoppen?
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Grand Slam of Darts 2016

Bericht door Rat »

Martin Adams heeft heel goed nieuws gehad. Is in principe schoon en genezen.

Fantastisch om te lezen.
BUTTON_POST_REPLY