Winmau® producten

Dartpijlen, dartborden, gooitechnieken enz.
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: Winmau® producten

Bericht door eikie »

launch 2017 :)

Afbeelding

Afbeelding
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: Winmau® producten

Bericht door eikie »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: Winmau® producten

Bericht door eikie »

Afbeelding
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: Winmau® producten

Bericht door eikie »

Afbeelding

Afbeelding
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: Winmau® producten

Bericht door eikie »

Ik vind er leuke dingen bij zitten ;)
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: Winmau® producten

Bericht door eikie »

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
CyberCow
Lid
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2016, 14:18

Re: Winmau® producten

Bericht door CyberCow »

eikie schreefCOLONAfbeelding

Afbeelding
Trotse bezitter van de Blade4 Dual Core en als mijn bord versleten is gaat deze er zeker komen. Al denk ik wel dat het verschil tussen de 4 en de 5 kleiner is dan tussen de 3 en de 4. Rota Lock zal deze ook wel krijgen op de niet dual core versie neem ik aan.
Gebruikers-avatar
TheSorrow
Lid
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2015, 23:39

Re: Winmau® producten

Bericht door TheSorrow »

Mooie spullen :) Ben benieuwd wat de prijs van de Blade 5 gaat worden, meestal is Winmau in tegenstelling tot Unicorn redelijk schappelijk qua prijzen, kwalitatief vind ik Winmau ook 10'keer beter!
-•-Room–=–Winmau B5:DC@LaserOche
-•-Shed–=–Winmau B4:DC
-•-Darts–=–Winmau Stratos‘$tealth’@Tweenie['25']
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Winmau® producten

Bericht door De Beste »

TheSorrow schreefCOLONMooie spullen :) Ben benieuwd wat de prijs van de Blade 5 gaat worden, meestal is Winmau in tegenstelling tot Unicorn redelijk schappelijk qua prijzen, kwalitatief vind ik Winmau ook 10'keer beter!
44,95
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Winmau® producten

Bericht door The Runner »

eikie schreefCOLONAfbeelding

Afbeelding
Ik heb hem besteld, ben er erg benieuwd naar!
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Winmau® producten

Bericht door De Beste »

Ik ben ook erg benieuwd naar dit bord. Nog wel even wachten tot mn Blade 4 versleten is.
Gebruikers-avatar
TheSorrow
Lid
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2015, 23:39

Re: Winmau® producten

Bericht door TheSorrow »

De Beste schreefCOLON
TheSorrow schreefCOLONMooie spullen :) Ben benieuwd wat de prijs van de Blade 5 gaat worden, meestal is Winmau in tegenstelling tot Unicorn redelijk schappelijk qua prijzen, kwalitatief vind ik Winmau ook 10'keer beter!
44,95
Kijk, dat bedoel ik, schappelijk :) Unicorn doet het niet voor onder de 55 :P
-•-Room–=–Winmau B5:DC@LaserOche
-•-Shed–=–Winmau B4:DC
-•-Darts–=–Winmau Stratos‘$tealth’@Tweenie['25']
Gebruikers-avatar
CyberCow
Lid
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2016, 14:18

Re: Winmau® producten

Bericht door CyberCow »

De Beste schreefCOLON
TheSorrow schreefCOLONMooie spullen :) Ben benieuwd wat de prijs van de Blade 5 gaat worden, meestal is Winmau in tegenstelling tot Unicorn redelijk schappelijk qua prijzen, kwalitatief vind ik Winmau ook 10'keer beter!
44,95
Voor 15 euro meer heb je wel de dualcore die een stuk langer meegaat. Lijkt mij wel de moeite waard om dat dan te doen. Verder schappelijke prijzen die op hetzelfde niveau liggen als de blade4.
Gebruikers-avatar
TheSorrow
Lid
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2015, 23:39

Re: Winmau® producten

Bericht door TheSorrow »

CyberCow schreefCOLON
De Beste schreefCOLON
TheSorrow schreefCOLONMooie spullen :) Ben benieuwd wat de prijs van de Blade 5 gaat worden, meestal is Winmau in tegenstelling tot Unicorn redelijk schappelijk qua prijzen, kwalitatief vind ik Winmau ook 10'keer beter!
44,95
Voor 15 euro meer heb je wel de dualcore die een stuk langer meegaat. Lijkt mij wel de moeite waard om dat dan te doen. Verder schappelijke prijzen die op hetzelfde niveau liggen als de blade4.
Ik zag het ja, heb zelf de 4:DC, maar ik was even vergeten dat de 5 dus ook een DC versie heeft :oops:
Dan zou ik inderdaad voor die gaan, merkte al aanzienlijk dat bij de DC de pijlen een stuk steviger in het bord blijven zitten vergeleken met de normale Blade.
-•-Room–=–Winmau B5:DC@LaserOche
-•-Shed–=–Winmau B4:DC
-•-Darts–=–Winmau Stratos‘$tealth’@Tweenie['25']
Gebruikers-avatar
TheSorrow
Lid
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2015, 23:39

Re: Winmau® producten

Bericht door TheSorrow »

Morgen komt m'n 5:DC binnen! :mrgreen: 8-)
-•-Room–=–Winmau B5:DC@LaserOche
-•-Shed–=–Winmau B4:DC
-•-Darts–=–Winmau Stratos‘$tealth’@Tweenie['25']
jackpot
Lid
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2016, 23:40

Re: Winmau® producten

Bericht door jackpot »

die ted hankey darts zien er echt mooi uit lekkere grip lijkt me.
Hoogste finish 2017 : 164
mijn pijlen waar ik op dit moment mee gooi : unicorn Jenkins 21 gram.
Shafts : unicorn gripper 2 medium white.
Flights : the bull Jenkins .
180 2016 : 20
180 2017 : 11
Love the darts.
Gebruikers-avatar
CyberCow
Lid
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2016, 14:18

Re: Winmau® producten

Bericht door CyberCow »

Heeft er al iemand de Blade5 DC getest en kan er een oordeel over geven? Het liefste ook de vergelijking met de Blade4 DC.
Gebruikers-avatar
TheSorrow
Lid
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2015, 23:39

Re: Winmau® producten

Bericht door TheSorrow »

CyberCow schreefCOLONHeeft er al iemand de Blade5 DC getest en kan er een oordeel over geven? Het liefste ook de vergelijking met de Blade4 DC.
Ik heb hem op mijn kamer hangen, daar hing voorheen zijn oudere broer; 4DC. ;)

Ik vind het een erg fijn bord om op te gooien, heb pas 1 bouncer gehad en er is nog geen pijl uit het bord gevallen. De Rota-lock is zoals gewoonlijk weer geniaal, qua uiterlijk heb ik wel een paar minpuntjes helaas.
In de 19 en de 5 lijken er zich kraters te bevinden, gooide een pijl onderin de 19 en het leek alsof er zich een gletsjer deed ontstaan die mijn pijl op wou slurpen :P :o En bij sommige randjes "'mist" er een rechthoekje geel/rood/groen qua kleur, ook wel jammer.
Het bord ziet er ook wel behoorlijk gatenkaas uit, vind dat de gaten niet echt dichten ala je stopt met gooien. Lijkt ook alsof t bord uitgedroogd is of iets dergelijks.

Maar apart daarvan is er vanaf de oche niets te zien, ziet hij er strak uit en ben ik blij dat ik hem heb hangen :) Winmau > Unicorn
-•-Room–=–Winmau B5:DC@LaserOche
-•-Shed–=–Winmau B4:DC
-•-Darts–=–Winmau Stratos‘$tealth’@Tweenie['25']
Gebruikers-avatar
CyberCow
Lid
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2016, 14:18

Re: Winmau® producten

Bericht door CyberCow »

TheSorrow schreefCOLON
CyberCow schreefCOLONHeeft er al iemand de Blade5 DC getest en kan er een oordeel over geven? Het liefste ook de vergelijking met de Blade4 DC.
Ik heb hem op mijn kamer hangen, daar hing voorheen zijn oudere broer; 4DC. ;)

Ik vind het een erg fijn bord om op te gooien, heb pas 1 bouncer gehad en er is nog geen pijl uit het bord gevallen. De Rota-lock is zoals gewoonlijk weer geniaal, qua uiterlijk heb ik wel een paar minpuntjes helaas.
In de 19 en de 5 lijken er zich kraters te bevinden, gooide een pijl onderin de 19 en het leek alsof er zich een gletsjer deed ontstaan die mijn pijl op wou slurpen :P :o En bij sommige randjes "'mist" er een rechthoekje geel/rood/groen qua kleur, ook wel jammer.
Het bord ziet er ook wel behoorlijk gatenkaas uit, vind dat de gaten niet echt dichten ala je stopt met gooien. Lijkt ook alsof t bord uitgedroogd is of iets dergelijks.

Maar apart daarvan is er vanaf de oche niets te zien, ziet hij er strak uit en ben ik blij dat ik hem heb hangen :) Winmau > Unicorn
Bedankt voor je reactie maar dat klinkt niet helemaal positief. Dat over die kraters ik heb dat juist bij de 19 toen ik de Blade4 DC kost dat het leek alsof daar een bergje opzat. Heb dat voorzichtig platgeslagen met een hamer en heeft het probleem voor mij opgelost. Zonde van de kleuren die niet helemaal doorlopen en het lijkt alsof het bord is uitgedroogd. De Blade5 DC Het is dus niet een revolutionaire bord tov de Blade4 DC. Door jou review besluit ik maar om de 4 DC te houden totdat deze echt versleten is en dan alsnog de 5 DC aan te schaffen.
Gebruikers-avatar
TheSorrow
Lid
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2015, 23:39

Re: Winmau® producten

Bericht door TheSorrow »

CyberCow schreefCOLON
TheSorrow schreefCOLON
CyberCow schreefCOLONHeeft er al iemand de Blade5 DC getest en kan er een oordeel over geven? Het liefste ook de vergelijking met de Blade4 DC.
Ik heb hem op mijn kamer hangen, daar hing voorheen zijn oudere broer; 4DC. ;)

Ik vind het een erg fijn bord om op te gooien, heb pas 1 bouncer gehad en er is nog geen pijl uit het bord gevallen. De Rota-lock is zoals gewoonlijk weer geniaal, qua uiterlijk heb ik wel een paar minpuntjes helaas.
In de 19 en de 5 lijken er zich kraters te bevinden, gooide een pijl onderin de 19 en het leek alsof er zich een gletsjer deed ontstaan die mijn pijl op wou slurpen :P :o En bij sommige randjes "'mist" er een rechthoekje geel/rood/groen qua kleur, ook wel jammer.
Het bord ziet er ook wel behoorlijk gatenkaas uit, vind dat de gaten niet echt dichten ala je stopt met gooien. Lijkt ook alsof t bord uitgedroogd is of iets dergelijks.

Maar apart daarvan is er vanaf de oche niets te zien, ziet hij er strak uit en ben ik blij dat ik hem heb hangen :) Winmau > Unicorn
Bedankt voor je reactie maar dat klinkt niet helemaal positief. Dat over die kraters ik heb dat juist bij de 19 toen ik de Blade4 DC kost dat het leek alsof daar een bergje opzat. Heb dat voorzichtig platgeslagen met een hamer en heeft het probleem voor mij opgelost. Zonde van de kleuren die niet helemaal doorlopen en het lijkt alsof het bord is uitgedroogd. De Blade5 DC Het is dus niet een revolutionaire bord tov de Blade4 DC. Door jou review besluit ik maar om de 4 DC te houden totdat deze echt versleten is en dan alsnog de 5 DC aan te schaffen.
Voor het geld wat een Blade 5DC kost kan je idd net zo goed je oude bord verslijten en dan pas voor een nieuw bord gaan. Ik had zoiets van "ik moet deze gewoon hebben"...

Nu hangt m'n 4DC in de schuur en die lijkt echt zo zacht als boter, pijlpunten gaan er tot aan de trident in. En qua uiterlijk ziet die er nog steeds prachtig uit, die heb ik ondertussen iets meer dan een jaar ofzo...

Conclusie: lekker op je 4DC blijven knallen tot ie echt helemaal naar de knoppen is! ;)
-•-Room–=–Winmau B5:DC@LaserOche
-•-Shed–=–Winmau B4:DC
-•-Darts–=–Winmau Stratos‘$tealth’@Tweenie['25']
Gebruikers-avatar
CyberCow
Lid
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2016, 14:18

Re: Winmau® producten

Bericht door CyberCow »

TheSorrow schreefCOLON
CyberCow schreefCOLON
TheSorrow schreefCOLON
CyberCow schreefCOLONHeeft er al iemand de Blade5 DC getest en kan er een oordeel over geven? Het liefste ook de vergelijking met de Blade4 DC.
Ik heb hem op mijn kamer hangen, daar hing voorheen zijn oudere broer; 4DC. ;)

Ik vind het een erg fijn bord om op te gooien, heb pas 1 bouncer gehad en er is nog geen pijl uit het bord gevallen. De Rota-lock is zoals gewoonlijk weer geniaal, qua uiterlijk heb ik wel een paar minpuntjes helaas.
In de 19 en de 5 lijken er zich kraters te bevinden, gooide een pijl onderin de 19 en het leek alsof er zich een gletsjer deed ontstaan die mijn pijl op wou slurpen :P :o En bij sommige randjes "'mist" er een rechthoekje geel/rood/groen qua kleur, ook wel jammer.
Het bord ziet er ook wel behoorlijk gatenkaas uit, vind dat de gaten niet echt dichten ala je stopt met gooien. Lijkt ook alsof t bord uitgedroogd is of iets dergelijks.

Maar apart daarvan is er vanaf de oche niets te zien, ziet hij er strak uit en ben ik blij dat ik hem heb hangen :) Winmau > Unicorn
Bedankt voor je reactie maar dat klinkt niet helemaal positief. Dat over die kraters ik heb dat juist bij de 19 toen ik de Blade4 DC kost dat het leek alsof daar een bergje opzat. Heb dat voorzichtig platgeslagen met een hamer en heeft het probleem voor mij opgelost. Zonde van de kleuren die niet helemaal doorlopen en het lijkt alsof het bord is uitgedroogd. De Blade5 DC Het is dus niet een revolutionaire bord tov de Blade4 DC. Door jou review besluit ik maar om de 4 DC te houden totdat deze echt versleten is en dan alsnog de 5 DC aan te schaffen.
Voor het geld wat een Blade 5DC kost kan je idd net zo goed je oude bord verslijten en dan pas voor een nieuw bord gaan. Ik had zoiets van "ik moet deze gewoon hebben"...

Nu hangt m'n 4DC in de schuur en die lijkt echt zo zacht als boter, pijlpunten gaan er tot aan de trident in. En qua uiterlijk ziet die er nog steeds prachtig uit, die heb ik ondertussen iets meer dan een jaar ofzo...

Conclusie: lekker op je 4DC blijven knallen tot ie echt helemaal naar de knoppen is! ;)
Ja ik wilde ook graag de 5DC hebben maar later dacht ik waarom eigenlijk. Als ik kijk op wat voor borden andere mensen spelen dan mag ik nog niet eens klagen met mijn 4DC. Bijna alles is ervan goed alleen een klemmetje waar je de ring met getallen achter moet klemmen keer kapot gegooit. Daar zelf maar een klemmetje voor gemaakt. Maar mijn 4DC blijft lekker hangen waar die hangt en als die versleten is dan komt er misschien wel een 6DC :).
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Winmau® producten

Bericht door Rat »

Ik zag dit voorbij komen op gezichtenboek.

https://youtu.be/M6GOhWOzXY0" onclick="window.open(this.href);return false;


Iemand al ervaring mee? Het is dat ik reeds mijn vloer heb verneukt door mijn oche perikelen, anders ging ik er voor. Maar volgend jaar nieuw vloertje er in denk, en dan is dit een leuk ding, wat vinden jullie?
Gebruikers-avatar
PieBus
Lid
BerichtenCOLON 180
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2016, 10:53

Re: Winmau® producten

Bericht door PieBus »

Ziet er leuk en handig uit, maar heb persoonlijk toch liever iets waar ik mijn voet kan tegen zetten.
180's: '15: 1 '16: 27 '17: 23
HF: '16: 170 '17: 130
Best leg: 14
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Winmau® producten

Bericht door De Beste »

Rat schreefCOLONIk zag dit voorbij komen op gezichtenboek.

https://youtu.be/M6GOhWOzXY0" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;


Iemand al ervaring mee? Het is dat ik reeds mijn vloer heb verneukt door mijn oche perikelen, anders ging ik er voor. Maar volgend jaar nieuw vloertje er in denk, en dan is dit een leuk ding, wat vinden jullie?
Ik voel een oche liever aan mijn voet.
Ik heb gewoon een rubber dartmat liggen met een oche erop. Beschermd je vloer, je voelt de oche aan je voet en je ruimte hem makkelijk op na het darten.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Winmau® producten

Bericht door Fred Raket »

De Beste schreefCOLON
Rat schreefCOLONIk zag dit voorbij komen op gezichtenboek.



Iemand al ervaring mee? Het is dat ik reeds mijn vloer heb verneukt door mijn oche perikelen, anders ging ik er voor. Maar volgend jaar nieuw vloertje er in denk, en dan is dit een leuk ding, wat vinden jullie?
Ik voel een oche liever aan mijn voet.
Ik heb gewoon een rubber dartmat liggen met een oche erop. Beschermd je vloer, je voelt de oche aan je voet en je ruimte hem makkelijk op na het darten.
Me too
BUTTON_POST_REPLY