Wie gaan er naar de Dutch Open ?

Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Wie gaat er naar de Dutch Open 2017

Bericht door De Beste »

Wie zijn er van plan naar Assen te gaan voor de Dutch Open?

Zelf ben ik erbij in de singles en de koppels.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Wie gaat er naar de Dutch Open 2017

Bericht door Dartmat »

Zeker weten. Drie dagen lang (ik ga er voor het gemak vanuit slechts 2 dagen om te gooien :mrgreen: )
Helaas niet zoals twee jaar terug in de Bonte Wever, dat was echt ideaal. Nu op een vakantiepark vlakbij.
Speedy180
Lid
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:17

Re: Wie gaat er naar de Dutch Open 2017

Bericht door Speedy180 »

Ook ik ben 3 dagen aanwezig.
Ik slaap lekker in mijn eigen bedje, aangezien het voor mij slechts een half uurtje rijden is naar Assen.
Ik speel alleen de singles, maar ik ga vrijdags al heen om mijn spelerskaart op te halen en te supporten bij het koppeltoernooi
.
Vorig jaar heb ik voor het eerst mijn spelerskaart al opgehaald op vrijdag, terwijl ik zaterdags pas zou spelen (speelde alleen de singles, net als altijd) en ik moet zeggen... Dit gaf heel erg veel rust voor de zaterdag! Geen gestress en drukte in die tent, terwijl je weet dat je moet spelen en graag de warmte in wilt... Ook zondags ben ik erbij... Ik ga er vanuit dat ik dan zal moeten spelen. Zo niet, nouja, dan maken we er gewoon een leuke dag van in het publiek! :lol:
Aantal 180-ers: 15

2010: 5
2013: 2
2014: 4
2015: 3
2016: 1

Hoogste finish: 158
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Wie gaat er naar de Dutch Open 2017

Bericht door De Beste »

Nog meer forummers?
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Wie gaat er naar de Dutch Open 2017

Bericht door Dartmat »

Nu al zin in 8-)

Qua loting graag óf een BDO topper, óf iemand die net zo slecht is als ik. :mrgreen:
Roemloos uitgeschakeld worden door een eerste of tweede divisiespeler is ook zo saai...
jackpot
Lid
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2016, 23:40

Re: Wie gaat er naar de Dutch Open 2017

Bericht door jackpot »

Ook ik ben van de partij heb er zin in.
Hoogste finish 2017 : 164
mijn pijlen waar ik op dit moment mee gooi : unicorn Jenkins 21 gram.
Shafts : unicorn gripper 2 medium white.
Flights : the bull Jenkins .
180 2016 : 20
180 2017 : 11
Love the darts.
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Wie gaat er naar de Dutch Open 2017

Bericht door De Beste »

Dartmat schreefCOLONNu al zin in 8-)

Qua loting graag óf een BDO topper, óf iemand die net zo slecht is als ik. :mrgreen:
Roemloos uitgeschakeld worden door een eerste of tweede divisiespeler is ook zo saai...
Uitgeschakeld worden door een nobody kan inderdaad altijd nog. Ik wil ook tegen een gevestigde naam spelen.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wie gaat er naar de Dutch Open 2017

Bericht door Fred Raket »

De Dutch Open Darts 2017 zal plaatsvinden van 3 t/m 5 februari in De Bonte Wever in Assen.
Voor meer informatie ga naar: http://www.dutchopendarts.nl
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Wie gaat er naar de Dutch Open 2017

Bericht door Dartmat »

De loting is (eindelijk) bekend. Helaas in zowel de koppel als de single geen bekende naam. In de singles wel bij Greebe op de sheet, maar het moet wel heel raar lopen wil het tot een ontmoeting komen :lol:
Stuff
Lid
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 10:17

Re: Wie gaat er naar de Dutch Open 2017

Bericht door Stuff »

Voor mij wordt dit de 1e keer Dutch Open. In de koppels tegen twee Engelse namen. Martin Atkins en Rhys Griffin. Die zullen vast wel een pijltje kunnen gooien, dus weinig illusies hier. De single tegen een onbekende naam, maar wel op de sheet bij Wesley Harms. Maja, die zal ik ook wel niet treffen verwacht ik.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Wie gaat er naar de Dutch Open 2017

Bericht door DeDeen »

Stuff schreefCOLONVoor mij wordt dit de 1e keer Dutch Open. In de koppels tegen twee Engelse namen. Martin Atkins en Rhys Griffin. Die zullen vast wel een pijltje kunnen gooien, dus weinig illusies hier. De single tegen een onbekende naam, maar wel op de sheet bij Wesley Harms. Maja, die zal ik ook wel niet treffen verwacht ik.
Het is in ieder geval niet de Martin Atkins die al 100x aan het WK heeft meegedaan. Die ander kan ook zeker gooien, maar wel een stukkie minder.
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Wie gaat er naar de Dutch Open 2017

Bericht door De Beste »

Ik heb zowel bij de singels als de koppels een bye in ronde 1. Dus lekker instromen in ronde 2, en in ronde 1 even kijken hoe sterk mijn tegenstander is. Ook in mijn sheet geen bekende namen (helaas)
Paridonna
Lid
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2017, 14:00

Re: Wie gaat er naar de Dutch Open 2017

Bericht door Paridonna »

Single na 2 wedstrijden kan Sven Gut (Zwitser) tegenstander worden en in koppel staan we zelf genoteerd op sheet 32 als bekende naam, maar dat zal eerder door mn koppelmaat Jacky Goethals liggen die goed gekend is
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Wie gaat er naar de Dutch Open 2017

Bericht door Swedish Chef »

Paridonna schreefCOLONSingle na 2 wedstrijden kan Sven Gut (Zwitser) tegenstander worden en in koppel staan we zelf genoteerd op sheet 32 als bekende naam, maar dat zal eerder door mn koppelmaat Jacky Goethals liggen die goed gekend is
Ja, die Zwitser kan wel Gut darten, dat klopt ;)
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Gebruikers-avatar
dunaart
Lid
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2015, 21:18

Re: Wie gaat er naar de Dutch Open 2017

Bericht door dunaart »

Ik ben er ook bij. 1e wedstrijd tegen Lars Olsson. Wordt overigens me 1e keer op de dutch open. Weet er iemand of er eventueel in de omgeving darttoernooitjes te vinden zijn zaterdagavond?
Setup: RVB 95 + L-style shafts carbon + L- playerflights "Berry van Peer"


"The greatest education in the world is watching the masters at work"

Michael Jackson
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Wie gaat er naar de Dutch Open 2017

Bericht door Dartmat »

Dat is een goeie, een toernooitje ergens 's avonds. Houd ik me ook voor aanbevolen.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Wie gaat er naar de Dutch Open 2017

Bericht door Rat »

Veel plezier en succes iedereen. En na afloop een leutig toernooiverslag is nooit weg natuurlijk, 8-) .
Gebruikers-avatar
Parappo
Lid
BerichtenCOLON 139
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2015, 11:36

Re: Wie gaat er naar de Dutch Open 2017

Bericht door Parappo »

Rat schreefCOLONVeel plezier en succes iedereen. En na afloop een leutig toernooiverslag is nooit weg natuurlijk, 8-) .
Vrijdag de koppels 12 uur in actie. rest speel ik niet
Unicorn Gary Anderson phase 4 23 gram, gripper 4 short Unicorn big wing 125m slotlock
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Wie gaat er naar de Dutch Open 2017

Bericht door DeDeen »

Paridonna schreefCOLONSingle na 2 wedstrijden kan Sven Gut (Zwitser) tegenstander worden en in koppel staan we zelf genoteerd op sheet 32 als bekende naam, maar dat zal eerder door mn koppelmaat Jacky Goethals liggen die goed gekend is
Genoteerd als bekende naam?
Wat?
PimHuberts
Lid
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2017, 08:42

Re: Wie gaat er naar de Dutch Open 2017

Bericht door PimHuberts »

Ik doe mee met de jeugd bij de Dutch Open (ik ben 16 jaar), maar heb al gezien dat bijna alle jeugdtoppers uit Nederland aanwezig is. De loting is aankomende zaterdagavond. Ik had ook nog een vraag. Is het slim om 5 minuten voor een wedstrijd nog bezig te zijn met ingooien of kan je beter deze 5 minuten gebruiken om rust te pakken en te concentreren voor de wedstrijd?
Jacco
Lid
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2016, 17:08

Re: Wie gaat er naar de Dutch Open 2017

Bericht door Jacco »

PimHuberts schreefCOLONIk doe mee met de jeugd bij de Dutch Open (ik ben 16 jaar), maar heb al gezien dat bijna alle jeugdtoppers uit Nederland aanwezig is. De loting is aankomende zaterdagavond. Ik had ook nog een vraag. Is het slim om 5 minuten voor een wedstrijd nog bezig te zijn met ingooien of kan je beter deze 5 minuten gebruiken om rust te pakken en te concentreren voor de wedstrijd?
Denk dat dat per persoon verschilt. Al weet ik überhaupt niet in hoeverre er de gelegenheid is tot ingooien, aangezien de banen over het algemeen continu bezet zijn, lijkt me. Persoonlijk ben ik iemand die (iig voor mijn gevoel) beter gooit naarmate ik langer achter elkaar gooi, maar anderzijds kan het ook verstandig zijn om even rust te pakken, naar het toilet te gaan en eventueel wat te drinken zodat je in alle rust en ontspannen aan je wedstrijd begint.
Dartfreak(z.nl)
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Wie gaat er naar de Dutch Open 2017

Bericht door De Beste »

Dat De Beste moge winnen.

Succes allemaal de komende dagen!
Speedy180
Lid
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:17

Re: Wie gaat er naar de Dutch Open 2017

Bericht door Speedy180 »

dunaart schreefCOLONIk ben er ook bij. 1e wedstrijd tegen Lars Olsson. Wordt overigens me 1e keer op de dutch open. Weet er iemand of er eventueel in de omgeving darttoernooitjes te vinden zijn zaterdagavond?
Als je kijkt op de FB-pagina 'darten in het hoge noorden' dan staan daar veel toernooitjes op vermeld, die in het noorden (vooral de 3 noordelijke provincies) georganiseerd worden... Of er iets georganiseerd word dit weekend... Vast wel, alleen kan ik je er zélf niet mee helpen, ookal ben ik een rasechte noordeling. Hooguit kan ik je dus doorverwijzen naar bovengenoemde pagina...
Aantal 180-ers: 15

2010: 5
2013: 2
2014: 4
2015: 3
2016: 1

Hoogste finish: 158
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Wie gaat er naar de Dutch Open 2017

Bericht door The Runner »

Succes allemaal!
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wie gaat er naar de Dutch Open 2017

Bericht door Fred Raket »

The Runner schreefCOLONSucces allemaal!
En vergeet niet je dubbel uit te gooien ;)
BUTTON_POST_REPLY