Overige (algemene) interesses

Topics die NIET met darts te maken hebben
BUTTON_POST_REPLY
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Overige (algemene) interesses

Bericht door Buel »

Zoals ieder forum kent ook ons eigen forum een off-topic gedeelte.
Ik ben erg benieuwd naar de overige interesses van de leden. Welke sporten volgen jullie nog meer, in welke onderwerpen zijn jullie nog meer in geinteresseerd?
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: Overige (algemene) interesses

Bericht door Buel »

Ook hier zal ik zelf eens aftrappen.

De sport die ik naast darts het meest volg is Snooker. Daarnaast heb ik als grote (hoofd)interesses Politiek en theater. Ik ga graag naar theater en heb Politiek24 als favoriete tvzender. Als dagblad lees ik graag de regionale krant (Limburger) en als Nationale krant de Volkskrant.

Naast mn activiteiten hier op dartstalk ben ik verder actief binnen mn Parochie op velerlei gebied. Ik besteed graag veel tijd aan de genoemde zaken. Vragen? Stel ze gerst
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Overige (algemene) interesses

Bericht door The Runner »

Naast darten doe ik ook hardlopen. Op dit moment zit ik een beetje in een loopdipje. Gisteren nog wel meegedaan aan de CPC loop 10 km, maar door steken in mijn zij kon ik niet voluit lopen helaas. Toen maar besloten om het publiek op te jutten, was erg leuk om te doen en door het mooie weer was het nog genieten ook! Gelukkig nog wel net binnen de 45 minuten gefinisht.
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Overige (algemene) interesses

Bericht door Swedish Chef »

Hardlopen
Zaalvoetbal
Lezen
Gamen

In meer of mindere mate geïnteresseerd / verslaafd aan bovenstaande hobby's :o :lol:
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
TH22
Lid
BerichtenCOLON 55
GeregistreerdCOLON 31 Jan 2016, 00:51

Re: Overige (algemene) interesses

Bericht door TH22 »

Vooral andere sporten, F1, voetbal, NBA, wielrennen.
180's 2017: 225
HF 2017: 164
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2913
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Overige (algemene) interesses

Bericht door ratm »

Vind politiek ook zeker interessant. Maar volg ook met veel plezier baseball. Ieder jaar de MLB en momenteel de World baseball Classic met het sterkste Nederlandse team ooit! Gisteren tegen Japen helaas verloren maar het was wel een fantastische pot! Vandaag de boel recht gezet gelukkig.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Overige (algemene) interesses

Bericht door Fred Raket »

Van welke sporten hou je nog meer ?
Is al bestaand btw
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Overige (algemene) interesses

Bericht door Rat »

Ik doe al heel mijn leven aan sportvissen, ben sinds een paar jaar overgegaan van karper- op vliegvissen, echt helemaal te gek.

Meer dan 30 jaar gevoetbald, daarbij ook nog in de zaal een jaar of tien, maar was gestopt wegens blessures. Vorig jaar een racefiets gehaald. Volg het wielrennen ook weer helemaal, dit jaar het plan de Ventoux te doen. Weer helemaal opgepakt, vroeger ook heel veel gefietst.

Heb ook altijd een of meer aquaria gehad. Momenteel even niet, mijn bak ging lek, en blut. Maar in de toekomst komt er zeker weer een. Dan wil ik voor het eerst een tropisch zee aquarium gaan houden. Ben helemaal gek van het waterleven en vissen. Beetje spijt dat ik destijds niet die richting op ben gegaan met studie ed. Al had ik die waarschijnlijk ook verneukt :lol: .

Verder al sinds mijn 12de een seizoenskaart van NAC. Overal in Nederland geweest behalve Almere en Achilles. Ook europees in Newcastle, Auxerre en villa real, om nooit meer te vergeten. Momenteel spelen we tegen jong utrecht... Laatste paar jaar pak ik zelden een uitwedstrijd meer mee.

Nederlands elftal is na NAC en Barney mijn 3de grote liefde. Ik hou zo van oranje dat het haast niet gezond meer is. Als een Nederlander ergens presteert, dan ben ik er bij haha.

Heb een hond, is ook wel een grote hobby van mij geworden, die staat altijd op de 1ste plaats. 11 is ie nu. Een kooikerhondje, genaamd.... Hankey. Let wel, het is een vrouwtje, dus ze is vernoemd naar de moeder van Ted Hankey, :lol: .


Leuk om te lezen wat de anderen zoal bezig houdt.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Overige (algemene) interesses

Bericht door Dartmat »

Heb je nog wel tijd over om te darten Rat? :mrgreen:
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Overige (algemene) interesses

Bericht door Fred Raket »

NAC v jong Ajax morgenavond 20u ;)
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Overige (algemene) interesses

Bericht door Rat »

Dartmat schreefCOLONHeb je nog wel tijd over om te darten Rat? :mrgreen:
Dart al ruim een jaar amper meer. Laatste weken af en toe een stintje.
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Overige (algemene) interesses

Bericht door De Beste »

Ik doe alleen wat ik leuk vind en doe vooral niet waar ik geen lol in heb. Een paar tegenslagen in ons leven hebben me richting dit levensmotto geduwd. Ik ben nu 31 jaar en zou het nooit meer anders willen. Pluk de vruchten als ze er hangen en wacht niet tot morgen. Ik leef niet om te werken, ik werk om te leven, ik laat mn tijd ook niet meer indelen door een baas. Mijn tijd is mijn tijd. Nu klinkt het misschien net alsof ik geen flikker uitvoer....en dat is ook wel een beetje zo maar de afgelopen 5,5 jaar heb ik veel energie gestoken in mijn eigen zaak. Op nul begonnen en ieder jaar groei gemaakt. De laatste 2 jaar kan ik het rustig aan doen en de lijnen wat uitzetten, de boel draait wel.

Mijn hobby's naast darten: voetbal, tegenwoordig alleen nog als supporter, maar vanaf mijn jongste jeugd altijd gevoetbald. Ik deed bijna nooit iets anders. Op mijn 17e al moeten stoppen vanwege mijn knieen. Daarna nog enkele jaren training gegeven aan pupillen maar daar was ik op een bepaald moment ook wel klaar mee. Nu vooral erg fanatiek met darts, vroeger in mijn jeugd was ik meer recreatief darter.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Overige (algemene) interesses

Bericht door rproele »

Darten is laatste een stuk minder geworden.
Aangezien ik geen competitie meer gooi vanwege wat privé redenen.
Geeft ook meer mogelijkheden om te klooien met darts ipv volop beter te worden, ja nog steeds :lol:
Aangezien ik daarna wat tijd overhield momenteel volop in de opleiding voor de vrijwillige brandweer op mijn oude dag, waarvoor ik me toen aangemeld heb.
Dit kost me standaard 2 avonden en her en der een zaterdag per week.
De zaterdagen toch al druk bezet met 2 voetballende jongens waarvan ik noodgedwongen coach ben bij de oudste.
Vanwege de opleiding daarom ook geen tijd om ze te trainen helaas.

Buiten dit probeer ik weer tijd vrij te maken om te gaan fietsen en fitnessen. Helaas is dit momenteel wat lastig in te passen met nog een gezin dat ook aandacht vereist.
Fietsen gelukkig straks weer in te passen als woon-werkverkeer.
Gebruikers-avatar
PieBus
Lid
BerichtenCOLON 180
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2016, 10:53

Re: Overige (algemene) interesses

Bericht door PieBus »

Hey,

Ik ben Pieter.
Ik heb een 13 - tal jaar basketbal gespeeld, tot ik reeds 5 jaar terug besloten heb daarmee te stoppen (wegens kinderen steeds meer behoefte van thuis te zijn ;) )
Stoppen met sporten zal ik wel nooit doen. Professioneel ben ik er ook dagelijks mee bezig (sportleerkracht) en naast m'n werk probeer ik zoveel mogelijk te fitnessen (voornamelijk krachttraining... niet echt ideaal in combinatie met darts!) en vaak doe ik mee aan obstacle - races.

Ik dartte al een hele poos sporadisch op bv. familiebijeenkomsten. Een jaar terug ben ik dan toch 'gerichter' en vaker beginnen trainen. In september sloot ik me aan in een club om competitie te gooien en ervaring op te doen. Zaterdag neem ik deel aan m'n eerste tornooi, voorlopig koppel maar binnenkort probeer ik het individueel (wat me wel beter ligt).

Mijn doel in darts? Stap per stap ervaring op doen, beter worden en kijken waar het schip strandt. Ik ben er nu 32... ik heb dus nog heel wat jaren daarvoor :lol:
180's: '15: 1 '16: 27 '17: 23
HF: '16: 170 '17: 130
Best leg: 14
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Overige (algemene) interesses

Bericht door Dartmat »

PieBus schreefCOLONHey,
Mijn doel in darts? Stap per stap ervaring op doen, beter worden en kijken waar het schip strandt. Ik ben er nu 32... ik heb dus nog heel wat jaren daarvoor :lol:
Ik ben 30 en heb de hoop om een beetje goed te worden al even laten varen :mrgreen:

Wat betreft mijn interesses en bezigheden: Naast de tijd die in het werk en mijn vrouw gaat zitten, heb ik niet heel veel uren over. Ik gooi competitie hier bij de PDB en als we een uitwedstrijd hebben gooien we ook samen op onze vaste maandagavond. Daarnaast ben ik nog steeds een fanatiek Pokemon GO speler (ja die zijn er nog steeds best wel wat). We zijn met een fanatiek clubje van een man of 12 van rond de leeftijd van 30 die elkaar via het spel hebben leren kennen. We gaan 's avonds regelmatig op pad en dat is dan ook gewoon heel gezellig. Verder geen sporten o.i.d. al volg ik het voetbal wel waar kan en pik ik soms een wedstrijd in het stadion mee.
BUTTON_POST_REPLY