Premier League 2017

BUTTON_TOPIC_LOCKED
Speedy180
Lid
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:17

Re: Premier League 2017

Bericht door Speedy180 »

Jup... Aangezien dit de laatste speelweek is voordat er twee gaan afvallen, waaronder Huybrechts, is er geen mogelijkheid meer tot inhalen van deze partij... Daarom wint Wright reglementair met 7-0...
Aantal 180-ers: 15

2010: 5
2013: 2
2014: 4
2015: 3
2016: 1

Hoogste finish: 158
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Premier League 2017

Bericht door Fred Raket »

Premier League avond 9

Phil Taylor v Jelle Klaasen
Gary Anderson v Adrian Lewis
Raymond van Barneveld v James Wade
Michael van Gerwen v Dave Chisnall

Kim doet niet mee vanwege zijn zieke moeder, hierdoor krijgt Wright de volle winst.
Gebruikers-avatar
thepower1990
Lid
BerichtenCOLON 346
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 16:26

Re: Premier League 2017

Bericht door thepower1990 »

Uitermate trieste omstandigheden natuurlijk maar ik kan me toch niet helemaal vinden in de regel dat Peter Wright nu automatisch met 7-0 wint.
Hoe is dit eerlijk ten opzichte van alle andere spelers die in de weken hiervoor wel gewoon een competitieve wedstrijd tegen Kim moesten gooien?
Eerlijker was geweest om gewoon alle resultaten die tegen Kim zijn behaald uit de stand te halen want hoewel de reden van Kim zijn afwezigheid bijzonder triest is wordt Wright wel heel erg bevoordeeld ten opzichte van de andere spelers met een automatische 2 punten en ook nog eens een +7 op zijn legsaldo.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Premier League 2017

Bericht door Dartmat »

Ja precies dat dus. Schrap dan alle uitslagen van Huybrechts. Dan is het voor iedereen gelijk. Of geef een reglementaire overwinning van 3 of 4-0. Dan is het legsaldo wat realistischer. Een 7-0 komt nauwelijks voor.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Premier League 2017

Bericht door Dartsjournalist »

Ze hadden natuurlijk hetzelfde moeten doen als bij Wayne Mardle in 2009. Alle resultaten schrappen en dus net doen alsof Kim niet heeft meegedaan aan de Premier League. Aan de andere kant; om dat nou voor één gemiste wedstrijd te doen is ook overdreven.

Laatste twee speelrondes van reguliere competitie zijn geloof ik ook maar vier wedstrijden op één avond. Eventueel hadden ze daar deze wedstrijd kunnen inhalen.

9th £30,000
10th £25,000
(Prijzengeld Premier League Darts)

Had eventueel nog 5000 kunnen verdienen door boven Jelle te eindigen.
Twitter: @PVDarts180
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Premier League 2017

Bericht door ratm »

Dartsjournalist schreefCOLONZe hadden natuurlijk hetzelfde moeten doen als bij Wayne Mardle in 2009. Alle resultaten schrappen en dus net doen alsof Kim niet heeft meegedaan aan de Premier League. Aan de andere kant; om dat nou voor één gemiste wedstrijd te doen is ook overdreven.

Laatste twee speelrondes van reguliere competitie zijn geloof ik ook maar vier wedstrijden op één avond. Eventueel hadden ze daar deze wedstrijd kunnen inhalen.

9th £30,000
10th £25,000
(Prijzengeld Premier League Darts)

Had eventueel nog 5000 kunnen verdienen door boven Jelle te eindigen.
De Mardle-regel was veel eerlijker inderdaad. Vind het niet overdreven om dat voor 1 wedstrijd te doen. Iemand kan hierdoor straks de play-offs en een hele hoop geld gaan mislopen. Het is hun baan, niet een spelletje. Vind dat je dit als Pdc niet zo mag oplossen.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Premier League 2017

Bericht door Rat »

Ben net thuis en lees de berichtjes. Maar is de moeder van Kim al overleden of zo? Pfff.... zo snel al.... afschuwelijk. Edit.... nog niet zo ver, maar vrees dat het afscheid dan wel nadert. Blijft even erg natuurlijk.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Premier League 2017

Bericht door Rat »

Barney wel lekker in vorm zeg. 8-)
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Premier League 2017

Bericht door rproele »

Alle wedstrijden van Kim gemiddelde nemen had ook een optie geweest. Bv overall merendeel 7-3 verlies ofzo en dat als uitslag.

Als het klopt dat volgende week de enige echte klassieker in darts is en Barney deze vorm blijft tonen is het dagdag Phil :mrgreen: :mrgreen: .
Heerlijk dat hij ook Wade weer eens pakt in de PL.
Helaas als je dan denkt aan die onnodige verliespunten tegen Kim en Chizzy.
Anders was hij al zo goed als zeker geweest voor de finale dag.
Gebruikers-avatar
Vortex
Lid
BerichtenCOLON 279
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 19:52

Re: Premier League 2017

Bericht door Vortex »

rproele schreefCOLONAlle wedstrijden van Kim gemiddelde nemen had ook een optie geweest. Bv overall merendeel 7-3 verlies ofzo en dat als uitslag.
En hoe hadden we dat gedaan als Kim bv 2e zou staan in de ranglijst met een gemiddelde van ongeveer 7-4 winst? Had Wright dan een regulier verlies toegeschreven gekregen van 4-7? :?

vind zelf 7-0 ook wel (te) fors maar als iedereen daar vooraf voor getekend heeft.. Nu is Wright de gelukkige, voor hetzelfde geld was bv Raymond de gelukkige geweest en dan hadden we niemand horen klagen hier denk ik :mrgreen:
:arrow: The Greatest Right In The World Is The Right To Be Wrong
(TUFKAQ)
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Premier League 2017

Bericht door De Beste »

Jammer dat het weer een tam dartavondje is geworden. Had gehoopt op iets meer vuurwerk maar dat hebben we helaas niet gekregen.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Premier League 2017

Bericht door rproele »

Vortex schreefCOLON
rproele schreefCOLONAlle wedstrijden van Kim gemiddelde nemen had ook een optie geweest. Bv overall merendeel 7-3 verlies ofzo en dat als uitslag.
En hoe hadden we dat gedaan als Kim bv 2e zou staan in de ranglijst met een gemiddelde van ongeveer 7-4 winst? Had Wright dan een regulier verlies toegeschreven gekregen van 4-7? :?

vind zelf 7-0 ook wel (te) fors maar als iedereen daar vooraf voor getekend heeft.. Nu is Wright de gelukkige, voor hetzelfde geld was bv Raymond de gelukkige geweest en dan hadden we niemand horen klagen hier denk ik :mrgreen:
Ik denk dat er dan wel gewoon een inhaal-wedstrijd was geweest, nu was het op zeker dat hij er al uit was.
Dus de punten waren voor hem verder niet mega van belang ten opzichte van zijn persoonlijke situatie, enkel voor plek 9 of 10?
Maar zoals je het stelt heeft ook weer een kern van waarheid idd.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Premier League 2017

Bericht door Fred Raket »

uitslagen speelronde 9
Phil Taylor 7-5 Jelle Klaasen
Gary Anderson 7-3 Adrian Lewis
Raymond van Barneveld 7-2 James Wade
Michael van Gerwen 7-1 Dave Chisnall


Afbeelding
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Premier League 2017

Bericht door Dartmat »

Vortex schreefCOLON
rproele schreefCOLONAlle wedstrijden van Kim gemiddelde nemen had ook een optie geweest. Bv overall merendeel 7-3 verlies ofzo en dat als uitslag.
En hoe hadden we dat gedaan als Kim bv 2e zou staan in de ranglijst met een gemiddelde van ongeveer 7-4 winst? Had Wright dan een regulier verlies toegeschreven gekregen van 4-7? :?
Nee natuurlijk niet. Want Wright is niet degene die zich terugtrekt. Die kan nooit verliespunten krijgen.

Het is een moeilijke situatie en ik denk dat de PDC geluk heeft gehad dat het allemaal al vast stond en het (nog) geen tot weinig gevolgen heeft voor de stand. Maar stel Wright wordt uiteindelijk 4e op legsaldo dan zal de nummer 5 zich toch ook wel terecht achter de oren krabben...
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Premier League 2017

Bericht door Swedish Chef »

Donderdag 27 april, Barclaycard Arena, Birmingham

Speelronde 13:
Dave Chisnall - Michael van Gerwen
Adrian Lewis - Michael van Gerwen

Dat had vervelender gekund... :)
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: Premier League 2017

Bericht door Schiavoni »

Dartmat schreefCOLON
Vortex schreefCOLON
rproele schreefCOLONAlle wedstrijden van Kim gemiddelde nemen had ook een optie geweest. Bv overall merendeel 7-3 verlies ofzo en dat als uitslag.
En hoe hadden we dat gedaan als Kim bv 2e zou staan in de ranglijst met een gemiddelde van ongeveer 7-4 winst? Had Wright dan een regulier verlies toegeschreven gekregen van 4-7? :?
Nee natuurlijk niet. Want Wright is niet degene die zich terugtrekt. Die kan nooit verliespunten krijgen.

Het is een moeilijke situatie en ik denk dat de PDC geluk heeft gehad dat het allemaal al vast stond en het (nog) geen tot weinig gevolgen heeft voor de stand. Maar stel Wright wordt uiteindelijk 4e op legsaldo dan zal de nummer 5 zich toch ook wel terecht achter de oren krabben...
Als je 5e wordt op legsaldo, heb je dus te weinig punten behaald, om bij de top 4 te zitten. Dan had je dus een wedstrijd meer moeten winnen/gelijkspelen.
Gebruikers-avatar
RonG
Lid
BerichtenCOLON 120
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:20

Re: Premier League 2017

Bericht door RonG »

Snap de commotie niet.

Iedere speler heeft voor deze regel voor akkoord getekend. Nu dat toevallig Peter hier een voordeeltje heeft is het weer niet goed.
Altijd mensen achteraf lopen mauwen.

Als Kim had kunnen spelen had hij dat zeker gedaan. Tis al triest genoeg waarom dat hij niet gespeeld heeft.
En trouwens ik heb niemand van de PL spelers hierover gehoord dat ze er niet mee eens zijn.
Het zijn de mensen die thuis zitten die hierover commentaar hebben.
Game on....
Target RVB95 25gr.
Target Daytona Fire DF-03 24gr
Reserve sets:
Target Phil Taylor Power 9FIVE GEN 3 24gr
Target Phil Taylor 8Zero Titanium Black 24gr
Unicorn Contender Black-Devon Petersen 22gram
Hi-Tec Winners, 22 gram
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Premier League 2017

Bericht door Erwin27 »

Volgens mij hebben Anderson en MVG gereageerd gisteren dat ze het niet wat vonden,
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Premier League 2017

Bericht door Dartmat »

RonG schreefCOLONSnap de commotie niet.

Iedere speler heeft voor deze regel voor akkoord getekend. Nu dat toevallig Peter hier een voordeeltje heeft is het weer niet goed.
Altijd mensen achteraf lopen mauwen.

Als Kim had kunnen spelen had hij dat zeker gedaan. Tis al triest genoeg waarom dat hij niet gespeeld heeft.
En trouwens ik heb niemand van de PL spelers hierover gehoord dat ze er niet mee eens zijn.
Het zijn de mensen die thuis zitten die hierover commentaar hebben.
Waarom is het meteen mauwen? En hoezo is het achteraf? Zodra bekend werd dat Huybrechts niet mee kon doen werden er hier al vragen over gesteld.
En volgens mij vind iedereen het hier vooral vervelend voor Huybrechts. Dat staat ook helemaal los daar van.

Rare opmerkingen als je het mij vraagt.
Gebruikers-avatar
RonG
Lid
BerichtenCOLON 120
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:20

Re: Premier League 2017

Bericht door RonG »

Dartmat schreefCOLON
RonG schreefCOLONSnap de commotie niet.

Iedere speler heeft voor deze regel voor akkoord getekend. Nu dat toevallig Peter hier een voordeeltje heeft is het weer niet goed.
Altijd mensen achteraf lopen mauwen.

Als Kim had kunnen spelen had hij dat zeker gedaan. Tis al triest genoeg waarom dat hij niet gespeeld heeft.
En trouwens ik heb niemand van de PL spelers hierover gehoord dat ze er niet mee eens zijn.
Het zijn de mensen die thuis zitten die hierover commentaar hebben.
Waarom is het meteen mauwen? En hoezo is het achteraf? Zodra bekend werd dat Huybrechts niet mee kon doen werden er hier al vragen over gesteld.
En volgens mij vind iedereen het hier vooral vervelend voor Huybrechts. Dat staat ook helemaal los daar van.

Rare opmerkingen als je het mij vraagt.
Bedoel hiermee dat er meteen mensen met diverse voorstellen komen hoe het anders had gemoeten. Dat bedoel ik met mauwen. Dat snap ik nou niet.
Het staat vast hoe het verder gaat en wat de consequenties zijn als er speler wegvalt en daar moet je het meedoen of daar dan iemand een voordeeltje mee heeft is gewoon pech hebben. Want wat je ook bedenkt er is altijd wel iemand die het graag anders wil.
Game on....
Target RVB95 25gr.
Target Daytona Fire DF-03 24gr
Reserve sets:
Target Phil Taylor Power 9FIVE GEN 3 24gr
Target Phil Taylor 8Zero Titanium Black 24gr
Unicorn Contender Black-Devon Petersen 22gram
Hi-Tec Winners, 22 gram
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Premier League 2017

Bericht door ratm »

RonG schreefCOLON
Dartmat schreefCOLON
RonG schreefCOLONSnap de commotie niet.

Iedere speler heeft voor deze regel voor akkoord getekend. Nu dat toevallig Peter hier een voordeeltje heeft is het weer niet goed.
Altijd mensen achteraf lopen mauwen.

Als Kim had kunnen spelen had hij dat zeker gedaan. Tis al triest genoeg waarom dat hij niet gespeeld heeft.
En trouwens ik heb niemand van de PL spelers hierover gehoord dat ze er niet mee eens zijn.
Het zijn de mensen die thuis zitten die hierover commentaar hebben.
Waarom is het meteen mauwen? En hoezo is het achteraf? Zodra bekend werd dat Huybrechts niet mee kon doen werden er hier al vragen over gesteld.
En volgens mij vind iedereen het hier vooral vervelend voor Huybrechts. Dat staat ook helemaal los daar van.

Rare opmerkingen als je het mij vraagt.
Bedoel hiermee dat er meteen mensen met diverse voorstellen komen hoe het anders had gemoeten. Dat bedoel ik met mauwen. Dat snap ik nou niet.
Het staat vast hoe het verder gaat en wat de consequenties zijn als er speler wegvalt en daar moet je het meedoen of daar dan iemand een voordeeltje mee heeft is gewoon pech hebben. Want wat je ook bedenkt er is altijd wel iemand die het graag anders wil.
De spelers hebben er inderdaad vooraf mee ingestemd en mogen achteraf niet zeuren. Wij wel. Het is een rare regel die iemand heel veel geld kan kosten. Simpelweg oneerlijk en had dus anders gemoeten.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Premier League 2017

Bericht door Rat »

Je houdt altijd wel een beetje oneerlijkheid he. Stel je maakt er 7-3 of 7-4 van, en Wright komt straks een legje tekort....

Het is gewoon overmacht. En als speler moet je maar denken, ik mis een paar legjes, maar Kim gaat zijn moeder verliezen. Dus ja.... wat maakt het uit? Zo belangrijk is het niet. Het is ook nog een soort van demonstratie competitie. En die topmannen verdienen allemaal al heel veel geld, dus dat is ook niet echt mega erg mocht iemand eens wat mis lopen, telt ook niet mee voor de merit.

Het is niet anders. Gewoon accepteren wat er beslist wordt, koop een bloemetje voor je eigen ma, en weer verder gaan.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Premier League 2017

Bericht door Fred Raket »

speelavond 10
James Wade v Michael van Gerwen
Raymond van Barneveld v Phil Taylor
Dave Chisnall v Peter Wright
Adrian Lewis v Gary Anderson
James Wade v Raymond van Barneveld

om 19:30u op tv bij RTL7
Nightcrawler
Lid
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2014, 18:57

Re: Premier League 2017

Bericht door Nightcrawler »

hallo, heeft iemand een goede stream voor vanavond ??
hoe beter je scoort hoe makkelijker je finished !! ( roland scholten)
Calabrian
Lid
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 10:10

Re: Premier League 2017

Bericht door Calabrian »

Rtlxl heeft altijd een uitstekende stream.
BUTTON_TOPIC_LOCKED