PDC European Tour 2017

Gebruikers-avatar
J_89
Lid
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 01:01

Re: PDC European Tour 2017

Bericht door J_89 »

Was er vorige week ofzo een incident tussen van Gerwen en Dekker? dit weekend ook tussen wade en Mark Webster. Wat gebeurde er precies?
Liefhebber van darts, vooral wedstrijden kijken op tv
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: PDC European Tour 2017

Bericht door Rat »

Jantje Dekker weer kwartfinale he.......

Samen met Jelle, MVG en Benito, 8-) .

--

Jelle wel 3-4 achter.

Woooo.... 170 check out met Joe op D8!!!

4-4!!

--

En wint met 6-5!!! Wat een 170 zeg!
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: PDC European Tour 2017

Bericht door Snakebitemaster »

man man man wat krijg ik na elk toernooi weer meer een hekel aan MVG. Dan heb je als Chisnall de kans om te winnen op 100 gooi je een single 1 hoe dom ben je. Altijd met dat laatste Lucky pijltje gooit Mvg het uit altijd. Hopelijk wint wright wel van hem kan die Mvg echt niet uitstaan.
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: PDC European Tour 2017

Bericht door Swedish Chef »

Snakebitemaster schreefCOLONman man man wat krijg ik na elk toernooi weer meer een hekel aan MVG. Dan heb je als Chisnall de kans om te winnen op 100 gooi je een single 1 hoe dom ben je. Altijd met dat laatste Lucky pijltje gooit Mvg het uit altijd. Hopelijk wint wright wel van hem kan die Mvg echt niet uitstaan.
Het is wat, interpunctie.
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: PDC European Tour 2017

Bericht door Snakebitemaster »

Haha, 6-0 voor Wright.
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: PDC European Tour 2017

Bericht door Snakebitemaster »

Heerlijke zege voor Wright 6-0 gewoon tegen Van Gerwen. Altijd blijven ze maar zeggen hij is de nummer 1 de beste niemand is beter dan hem, maar wright staat heel dicht bij hem zo niet naast hem. Dit is zijn derde euro tour overwinning van dit jaar en in Gibraltar is MVG er niet bij dus weer een kans om nog 1 te pakken. 1 ding is zeker Van Gerwen is dit jaar een stuk minder dan vorig jaar en dat kan niemand ontkennen.
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: PDC European Tour 2017

Bericht door Rat »

:lol:
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: PDC European Tour 2017

Bericht door Schiavoni »

Mooi overwinning van Wright. In de 3e leg mist van Gerwen 2 pijlen op D16 en straft Wright dit genadeloos af met een 161 finish. Vond Wright de hele wedstrijd goed finishen en ook veel triples raken. Van Gerwen gooide te veel buiten de 20 viel mij op.Wright heeft dit jaar al 3x van Van Gerwen weten te winnen. Nu nog op de grote toernooien.
Voor dit jaar dachten velen dat van Gerwen en Anderson de titels dit jaar gaan verdelen, maar ik denk je Wright hier ook aan mag toevoegen.
Gebruikers-avatar
RonG
Lid
BerichtenCOLON 120
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:20

Re: PDC European Tour 2017

Bericht door RonG »

MVG is stil a human. :o
Hij verliest een keer heel dik en komt dan keihard terug. Verliezen heeft hij net als Phil Taylor een gruwelijke hekel aan.
Zoals MVG speelde in 2016 is simpelweg niet meer te evenaren, en dat zal voorlopig ook niet meer gebeuren.
En het is ook wel eens leuk/mooi dat een andere speler een groot toernooi wint.
Ik gun het Peter Wright helemaal. Die heeft dit weekend werkelijk een top toernooi gespeeld.
Game on....
Target RVB95 25gr.
Target Daytona Fire DF-03 24gr
Reserve sets:
Target Phil Taylor Power 9FIVE GEN 3 24gr
Target Phil Taylor 8Zero Titanium Black 24gr
Unicorn Contender Black-Devon Petersen 22gram
Hi-Tec Winners, 22 gram
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: PDC European Tour 2017

Bericht door Rat »

Heb het gezien en wright speelde goed, maar niet fantastisch. Mvg kreeg ook bijna elke leg wel kansen. Wright met een hele mooie 161 op 2-0. Daarna was het niet zo een hele goede pot. Maar 6-0 is 6-0, toch ff een tikkie.

Mvg was heel het toernooi al niet fantastisch hoor. Is nu met zijn ongeborige bezig denk ik. Even wat minder scherpte. Maakt niks uit.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: PDC European Tour 2017

Bericht door Rat »

Het was wel gruwelijk om te zien dat mvg eigenlijk slecht speelde, en nog net 100 avg? Of 99. En peter wright ook niet super was en die gooit boven de 100.

Dat is toch niet te geloven he. 5 jaar geleden had je je ogen uitgekeken bij zulke potten.

Hoe gaat het er dan over 5 jaar uit zien??? :shock:
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: PDC European Tour 2017

Bericht door Schiavoni »

:oops:
Rat schreefCOLONHet was wel gruwelijk om te zien dat mvg eigenlijk slecht speelde, en nog net 100 avg? Of 99. En peter wright ook niet super was en die gooit boven de 100.

Dat is toch niet te geloven he. 5 jaar geleden had je je ogen uitgekeken bij zulke potten.

Hoe gaat het er dan over 5 jaar uit zien??? :shock:
5 jaar geleden waren er ook al genoeg wedstrijden met 100 gemiddeld en dat was de standaard in de top. Het verschil is dat er nu meer 110 gemiddeldes worden gegooid.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: PDC European Tour 2017

Bericht door Rat »

Maar toen was dat een top prestatie. Nu lijkt het net of ze slecht spelen.
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: PDC European Tour 2017

Bericht door Snakebitemaster »

Lekker ff toernooitje kijken in Gibraltar, weer mooi programma en gelukkig is Mvg er niet bij misschien een hele andere winnaar. Gun het whitlock wel white mag ook wel winnen, maar denk dat het wright wordt. We zullen zien.
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: PDC European Tour 2017

Bericht door Snakebitemaster »

Pff Klaasen verloren van Caris slecht hoor, het heeft natuurlijk ook wat met de pols te maken maar toch Caris ?? serieus. Veder vind ik het alleen al een verademing dat Van Gerwen er niet bij is. Niks tegen de persoon zelf ken hem niet kan ik niet over oordelen, maar altijd dat overdreven juichen en die arrogante trekjes. Niet mijn darts speler, wordt nog een spannend toernooi Bunting bijna nog een nine darter miste dubbel 12 :shock:
Vanavond nog een lekker potje met Beaton Whitlock White henderson benieuwd wie dit gaat winnen.
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: PDC European Tour 2017

Bericht door Swedish Chef »

Snakebitemaster schreefCOLONPff Klaasen verloren van Caris slecht hoor, het heeft natuurlijk ook wat met de pols te maken maar toch Caris ?? serieus. Veder vind ik het alleen al een verademing dat Van Gerwen er niet bij is. Niks tegen de persoon zelf ken hem niet kan ik niet over oordelen, maar altijd dat overdreven juichen en die arrogante trekjes. Niet mijn darts speler, wordt nog een spannend toernooi Bunting bijna nog een nine darter miste dubbel 12 :shock:
Vanavond nog een lekker potje met Beaton Whitlock White henderson benieuwd wie dit gaat winnen.
Hoe vaak ga je nog zeggen dat je geen fan bent van van Gerwen? Zou er haast een apart topic voor maken ;)
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: PDC European Tour 2017

Bericht door Snakebitemaster »

Swedish Chef schreefCOLON
Snakebitemaster schreefCOLONPff Klaasen verloren van Caris slecht hoor, het heeft natuurlijk ook wat met de pols te maken maar toch Caris ?? serieus. Veder vind ik het alleen al een verademing dat Van Gerwen er niet bij is. Niks tegen de persoon zelf ken hem niet kan ik niet over oordelen, maar altijd dat overdreven juichen en die arrogante trekjes. Niet mijn darts speler, wordt nog een spannend toernooi Bunting bijna nog een nine darter miste dubbel 12 :shock:
Vanavond nog een lekker potje met Beaton Whitlock White henderson benieuwd wie dit gaat winnen.
Hoe vaak ga je nog zeggen dat je geen fan bent van van Gerwen? Zou er haast een apart topic voor maken ;)
Waarom maak je er een probleem van, iedereen zen eigen spelers toch. Iedereen lekker in zen waarde laten. ;)
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: PDC European Tour 2017

Bericht door Dartsjournalist »

Snakebitemaster schreefCOLONPff Klaasen verloren van Caris slecht hoor, het heeft natuurlijk ook wat met de pols te maken maar toch Caris ?? serieus. Veder vind ik het alleen al een verademing dat Van Gerwen er niet bij is. Niks tegen de persoon zelf ken hem niet kan ik niet over oordelen, maar altijd dat overdreven juichen en die arrogante trekjes. Niet mijn darts speler, wordt nog een spannend toernooi Bunting bijna nog een nine darter miste dubbel 12 :shock:
Vanavond nog een lekker potje met Beaton Whitlock White henderson benieuwd wie dit gaat winnen.
Als je nummer één bent, mag dat. Ik erger mij eerder aan spelers met arrogante trekjes buiten de top-16.
Twitter: @PVDarts180
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: PDC European Tour 2017

Bericht door Rat »

MVG arrogant?

:lol: :lol:
Gebruikers-avatar
PJ74
Lid
BerichtenCOLON 110
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 05:14

Re: PDC European Tour 2017

Bericht door PJ74 »

Swedish Chef schreefCOLON
Snakebitemaster schreefCOLONPff Klaasen verloren van Caris slecht hoor, het heeft natuurlijk ook wat met de pols te maken maar toch Caris ?? serieus. Veder vind ik het alleen al een verademing dat Van Gerwen er niet bij is. Niks tegen de persoon zelf ken hem niet kan ik niet over oordelen, maar altijd dat overdreven juichen en die arrogante trekjes. Niet mijn darts speler, wordt nog een spannend toernooi Bunting bijna nog een nine darter miste dubbel 12 :shock:
Vanavond nog een lekker potje met Beaton Whitlock White henderson benieuwd wie dit gaat winnen.
Hoe vaak ga je nog zeggen dat je geen fan bent van van Gerwen? Zou er haast een apart topic voor maken ;)
+1 ;)
Current set-up:
Bull's Jerry Hendriks 22 gram/x-short nylon shaft/standard flight.
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: PDC European Tour 2017

Bericht door DanMan »

Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: PDC European Tour 2017

Bericht door Snakebitemaster »

DanMan schreefCOLONGoeie stream voor alle Euro Tours:

http://www.laola1.tv/en-int/channel/pdc ... ream-video
Zeker een goeie stream kijk nu ook, 1 halve finale bekend Wright Smith.
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
Gebruikers-avatar
RonG
Lid
BerichtenCOLON 120
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:20

Re: PDC European Tour 2017

Bericht door RonG »

Sjeetje wat een droepies die walk-on girls. :o
Kan nog geen lachje vanaf. Hebben ze niks beter daar in Gibraltar?
Game on....
Target RVB95 25gr.
Target Daytona Fire DF-03 24gr
Reserve sets:
Target Phil Taylor Power 9FIVE GEN 3 24gr
Target Phil Taylor 8Zero Titanium Black 24gr
Unicorn Contender Black-Devon Petersen 22gram
Hi-Tec Winners, 22 gram
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: PDC European Tour 2017

Bericht door Snakebitemaster »

Lekker Smith 6-5 wat een spannende pot.
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: PDC European Tour 2017

Bericht door Snakebitemaster »

Suljovic ook in de finale, Gurney mist 4 matchdarts :o dan wil je ook niet anders.
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
BUTTON_POST_REPLY