EINDSTAND voorspellingen pl2017

Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: Tussenstand voorspellingen pl2017

Bericht door Buel »

Update! Stand na week 13 toegevoegd
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: Tussenstand voorspellingen pl2017

Bericht door Buel »

Met excuus voor het lange wachten... zojuist de tussenstand na week 14 geplaatst.
Bij 3 wedstrijden werd een uitslag met absolute meerderheid gekozen
Bij Wedstrijd 3, James Wade tegen Gary Anderson, was de verdeeldheid qua uitslag het grootst.
Bij wedstrijd 2 Barney - Chisnall verdeeldheid qua winnaar.
Bij geen enkele wedstrijd was er sprake van een unanieme keuze wat betreft winnaar en niemand koos Chisnall als gooier van de hoogste finish.

Tot volgende week! Denk donderdag of vrijdag de stand te kunnen plaatsen. In elk geval volgt donderdagavond het topic mbt de playoffs van 18 mei!
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: Tussenstand voorspellingen pl2017

Bericht door Buel »

Update! Stand na laatste reguliere speelweek geplaatst.

Volgende week zijn de playoffs. Tijdens die ronde zijn er 14 punten te verdienend ((2 * 4) + 6).
Daarnaast de extra ponden voor de hf. In het topic over de playoffs vraag ik ieder om ook het gemiddelde van de winnaar te voorspellen. Dit om een beslissing in de stand te kunnen maken.

Wanneer ik de einduitslag plaats weet ik nog niet zeker. Dit wordt vrijdag 19 of zaterdag 20. Ik hoop en gok op vrijdag 19.
In het afsluitende bericht zal ik ook statistieken bekendmaken rondom voorspellingen aan het begin van de PL.
Tot volgende week!
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: EINDSTAND voorspellingen pl2017

Bericht door Buel »

Zojuist heb ik de eindstand geplaatst.
Ik feliciteer ZBC97 met de overwinning!
Ook de andere prijswinnaars gefeliciteerd!

Ik zal een van de komende dagen ook de stand in onze O.O.M. bijwerken, daarnaast zal ik nog een bericht plaatsen met statistieken rondom de bonusvragen.

Ik vond het weer erg leuk om te organiseren en ik hoop jullie dan ook terug te zien de volgende keer!
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: EINDSTAND voorspellingen pl2017

Bericht door rproele »

Bij deze congrats en wederom dank aan buel.
Wel kan ik melden dat een Anderson, maar vooral Wright het nu bij me afgedaan hebben.
Kosten me gewoon overduidelijk de kop. :mrgreen: :mrgreen:
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: EINDSTAND voorspellingen pl2017

Bericht door Dartsjournalist »

De eeuwige nummer twee :lol: :lol:
Twitter: @PVDarts180
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: EINDSTAND voorspellingen pl2017

Bericht door Buel »

Beste mensen,

In de loop van morgen (woensdag) volgt de afhandeling van de uitslag van de voorspellingen mbt PL2017.
Dit door enkele (prive) omstandigheden.
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: EINDSTAND voorspellingen pl2017

Bericht door Buel »

Met excuus voor de late eindstand.

Zojuist heb ik de eindstand verwerkt in onze O.O.M.
Nogmaals dank ik iedereen voor de deelname.
ik erken dat ik enkele fouten gedurende het toernooi gemaakt heb, ik heb deze zo goed en zo snel mogelijk proberen op te lossen. Excuus daarvoor, ik hoop dat jullie blijven meedoen met de voorspellingen. Ik organiseer graag een en ander voor jullie, ook de komende tijd!

Bij aanvang an het toernooi stelde ik enkele bonusvragen. Wat statistieken hieromtrent
. Een grote meerderheid had 2 posities goed. Ik heb ook gekeken naar de top 10. Bij de plekken 1, 2 en 10 was er sprake van een absolute meerderheid. Namelijk, achtereenvolgens: Michael van Gerwen, Gary Anderson en Kim Huybrechts.

26 deelnemers voorspelden de juiste eindwinnaar! Een meerderheid voorspelde 3 van de 4 Play-off-spelers juist. 12 hadden alle spelers juist.
1 deelnemer voorspelde dat Adrian Lewis een 9-darter zou gooien!

Met veel plezier heb ik de afgelopen weken de voorspellingen rondom de PL georganiseerd. Ik kijk uit naar de volgende keer. Tot dan!
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: EINDSTAND voorspellingen pl2017

Bericht door ratm »

Buel, dank weer voor de organisatie en zbc97 gefeliciteerd!
BUTTON_POST_REPLY