Target producten

Dartpijlen, dartborden, gooitechnieken enz.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
dunaart
Lid
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2015, 21:18

Re: Target producten

Bericht door dunaart »

Swedish Chef schreefCOLON
DeDeen schreefCOLON
Swedish Chef schreefCOLON
DeDeen schreefCOLON
SvR1990 schreefCOLONDartscorner heeft ook de pre order gestart, schrik alleen van de prijs van de Pixel grip shafts, 15 pond (€21,34) dus ik denk dat ik die over sla...
Je doet er natuurlijk enorm lang mee, de los te vervangen topjes zijn een ruime euro per stuk.
Vraag me af of ik er 15 keer zo lang mee doe als mn huidige shafts ;)
Wanneer je alleen de tops vervangt wel natuurlijk.
Dan moeten de shafts dus meer dan een jaar meegaan :)
even over die topjes..De topjes zijn van aluminium dus gooi je ook gewoon kapot al kan je ze iets terug buigen. Ik heb zelf de titanium power shafts van target. Het bevalt wel. Alleen de topjes heb ik in 2 maanden tijd ook al 2 keer moeten vervangen. Kosten rond de 2,50 per 3. Zou je al 2 nylon setjes voor kunnen halen. Ik zelf heb het er wel voorover maar goedkoop kan je het ook niet noemen.
Setup: RVB 95 + L-style shafts carbon + L- playerflights "Berry van Peer"


"The greatest education in the world is watching the masters at work"

Michael Jackson
Bart
Lid
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 14:30

Re: Target producten

Bericht door Bart »

Klopt het dat de pro grip shafts langer zijn dan aangegeven? Ik gooi er eigenlijk al een tijdje mee maar het valt me pas op nu ik experimenteer met andere merken. Zo is bij mij de 34,5 mm van target langer dan de 35 mm van deflectagrip. Of heb ik misschien verkeerde setjes ontvangen?
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: Target producten

Bericht door Ronn »

Bart schreefCOLONKlopt het dat de pro grip shafts langer zijn dan aangegeven? Ik gooi er eigenlijk al een tijdje mee maar het valt me pas op nu ik experimenteer met andere merken. Zo is bij mij de 34,5 mm van target langer dan de 35 mm van deflectagrip. Of heb ik misschien verkeerde setjes ontvangen?
De Target pro grip shafts zijn in lengte: Short 34.5mm. In between 42 mm. Medium 48.5 mm. Nu is het een kwestie van meten (zonder schroefdraad) en vergelijken. Is de deflecta idd 35 mm dan heb je misschien idd verkeerde ontvangen.
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Bericht door Fred Raket »

Hier wat nieuwe gear van Target launch 20016. vind het niet veel bijzonders. nieuwe verpakking van spelers set. Norris zelfde barrel. ook Fitton en Dellers. verder uitmelken van Lewis en Chizzy waar ook een 80% serie van is.en weer Elysian van £375.-

Dit sprak me het meest aan:

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
erikje
Lid
BerichtenCOLON 99
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2016, 11:17

Re:

Bericht door erikje »

Fred Raket schreefCOLONHier wat nieuwe gear van Target launch 20016. vind het niet veel bijzonders. nieuwe verpakking van spelers set. Norris zelfde barrel. ook Fitton en Dellers. verder uitmelken van Lewis en Chizzy waar ook een 80% serie van is.en weer Elysian van £375.-

Dit sprak me het meest aan:

Afbeelding
Afbeelding
Ik had op het Engelse forum ook al eea voorbij zien komen en idd weinig nieuws onder de zon, maar die taylor blacks zijn toch wel heel mooi :shock: :shock: die wil ik wel..
Niet denken, maar gooien...
Kazuya17
Lid
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 20 Dec 2014, 00:02

Re: Re:

Bericht door Kazuya17 »

Doe mij die Fire maar :D
Eredevisie Dol (Limburg.) :D
Gebruikers-avatar
TheSorrow
Lid
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2015, 23:39

Re: Target producten

Bericht door TheSorrow »

Binnenkort ook eindelijk een Cortex in 25 gram, de Cortex 6! Heeft precies de ideale barrel voor mij, alleen de prijs schrikt me wederom een beetje af...
Je merkt wel met de Azzuri's dat ze amper in prijs dalen, dus mag hopen dat er snel een mooi setje op MArktplaats verschijnt :lol:
-•-Room–=–Winmau B5:DC@LaserOche
-•-Shed–=–Winmau B4:DC
-•-Darts–=–Winmau Stratos‘$tealth’@Tweenie['25']
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Target producten

Bericht door De Beste »

Afbeelding

Ik was wel erg benieuwd naar deze darts dus kon het niet laten een 24 grams setje te bestellen.
Hopelijk gooien ze ook fijn, anders zijn ze voor de vitrinekast.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Target producten

Bericht door Dartmat »

Ik ben nu stiekem best nieuwsgierig naar de Daytona's en naar hoe die tweede Elysians voelen qua grip. Binnenkort toch maar weer eens naar Heeze afzakken denk ik.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Target producten

Bericht door Dartmat »

Target heeft een major signing aangekondigd voor 3 juli dit jaar. Los van dat het wel heel erg vroeg is om daar nu al een aankondiging van te doen ben ik wel heel benieuwd wie het is. En of het überhaupt als major signing gezien mag worden want dan denk je toch al gauw aan een top 10 speler of wereldkampioen.

Onder het bericht op Facebook wordt extreem veel de naam van van Barneveld genoemd. Geen idee of dat in de buurt zit. Wright en Suljovic worden genoemd en ook de namen Cadby en van Tergouw. Maar dat zie ik niet echt als major signings. Al kunnen ze ook nog een unicorntje doen en iets groots aankondigen wat 9 van de 10 keer niet zo speciaal blijkt te zijn. We zullen zien...
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Target producten

Bericht door Fred Raket »

Ik denk Justin als huidige Lakeside kampioen
Gebruikers-avatar
remcowaleboer
Lid
BerichtenCOLON 287
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:43

Re: Target producten

Bericht door remcowaleboer »

Fred Raket schreefCOLONIk denk Justin als huidige Lakeside kampioen
Die heeft pas een contract bij Bull's. RvB zn contract bij unicorn loopt halfverwege dit jaar af
Barney Army
RVB95
#BELIEVE
Dbrouwer
Lid
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 18:07

Re: Target producten

Bericht door Dbrouwer »

Ik ga voor Peter Wright, hij gooit volgens mij met hetzelfde type draaiende nylon shafts waar ook veel Target-spelers zoals Stephen Bunting en Alan Norris nu mee spelen.
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Target producten

Bericht door Dartfantje »

Barney zijn contract loopt dit jaar bij Unicorn af ;)
Speedy180
Lid
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:17

Re: Target producten

Bericht door Speedy180 »

Dartmat schreefCOLONTarget heeft een major signing aangekondigd voor 3 juli dit jaar. Los van dat het wel heel erg vroeg is om daar nu al een aankondiging van te doen ben ik wel heel benieuwd wie het is. En of het überhaupt als major signing gezien mag worden want dan denk je toch al gauw aan een top 10 speler of wereldkampioen.

Onder het bericht op Facebook wordt extreem veel de naam van van Barneveld genoemd. Geen idee of dat in de buurt zit. Wright en Suljovic worden genoemd en ook de namen Cadby en van Tergouw. Maar dat zie ik niet echt als major signings. Al kunnen ze ook nog een unicorntje doen en iets groots aankondigen wat 9 van de 10 keer niet zo speciaal blijkt te zijn. We zullen zien...
Op zich te verklaren dat de naam van Barney extreem veel genoemd word...
De kleur oranje is zéér nadrukkelijk aanwezig in de afbeelding die erbij stond (als we het hebben over hetzelfde bericht...).
Misschien is het toeval, maar de kleur oranje kan natuurlijk een stille hint zijn naar EEN Nederlander, mocht het tóch om Barney gaan, of bijvoorbeeld tóch Justin, al vind ik die laatste zéér onwaarschijnlijk...

Ik weet alleen niet of ik het verstandig vind, als ik praat vanuit Barney z'n perspectief...
Na heel lang gerommeld te hebben met z'n materiaal, is hij EINDELIJK weer terug naar de basis... De basis, qua materiaal, die hem zoveel successen heeft opgeleverd...

Als hij overstapt naar Target, krijgt hij dus wéér ander materiaal...
Ik denk niet dat Barney om zal kunnen gaan met die materiaalswitch, kijkend naar de switches binnen Unicorn, die bij hem ALLES behalve goed hebben uitgepakt!

Hij is mentaal gewoon niet sterk, dus ik zou zeggen... Blijf lekker bij Unicorn... De laatste jaren van je carrière mooi met de P1 blijven gooien en kijken of je nog wat mooie resultaten kunt binnenslepen...
Aantal 180-ers: 15

2010: 5
2013: 2
2014: 4
2015: 3
2016: 1

Hoogste finish: 158
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Target producten

Bericht door Fred Raket »

Idd Speedy, Ik zit niet te wachten op barney pixel :lol:
Gebruikers-avatar
Watikjebrom
Lid
BerichtenCOLON 108
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:59

Re: Target producten

Bericht door Watikjebrom »

Speedy180 schreefCOLONHij is mentaal gewoon niet sterk, dus ik zou zeggen... Blijf lekker bij Unicorn... De laatste jaren van je carrière mooi met de P1 blijven gooien en kijken of je nog wat mooie resultaten kunt binnenslepen...
Ik hoop voor Barney dat hij niet overstapt naar Target. Zoals Speedy zegt is hij (soms) mentaal zo sterk als een slak, maar als hij vertrouwen heeft in zijn materiaal erg moeilijk te verslaan. Een switch naar nieuw materiaal, gevolgd door een paar nederlagen, zou wel eens het vroegtijdige einde van zijn carriere kunnen zijn. Dat gun ik hem niet. Mocht hij het aanbod gekregen hebben, dan hoop ik dat hij zijn verstand heeft gebruikt en eens goed naar zijn aartsrivaal Taylor gekeken te hebben ...
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Target producten

Bericht door Rat »

Vraag me ook af of een sponsor veel geld over heeft voor iemand die na elke nederlaag zo negatief is.

Ik hou van de man, maar dat is gewoon echt een zwakke plek bij hem. En dat is helemaal niet slecht bedoeld, je bent wie je bent. Ik heb amper sterke plekken, Raymond 1 hele zwakke, nou, ok dan..... maar accepteer het eens van jezelf Raymond. Ga er eens beter mee om.

Verlies je? Mag je doodziek zijn, maar laat twitter en facebook voor wat het is, feliciteer misschien nog even je tegenstander, en ga dan fotos kijken van je kleinzoon, bel je vrouwtje, of ga gewoon lekker op bed liggen.

Want het is niet alleen dat dat DE reden is dat een legend als Raymond toch best veel weerstand oproept. Maar het zorgt er ook voor dat Raymond gewoon heel weinig plezier in zijn werk als darter heeft. En dat Raymond, is eeuwig zonde!

Het kan zo een mooie wereld zijn waar je in zit, en iedereen roept maar ik zou zo met je ruilen, maar als je niet gelukkig bent... tsja.... moeilijk hoor.

Maar blijf dat geluk zoeken, en geloof mij, dat zit hem echt niet in alleen maar alles winnen Ray.... echt niet. Laat dat toch gaan joh, je bent godver 5x wereldkampioen... wat kan jou het schelen??? Denk aan Ahoy.... al die mensen houden van jou. En thuis zat er ook nog een hele berg met oranje Barney gekken.

Komaan!!!!
Gebruikers-avatar
Watikjebrom
Lid
BerichtenCOLON 108
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:59

Re: Target producten

Bericht door Watikjebrom »

Rat schreefCOLONVraag me ook af of een sponsor veel geld over heeft voor iemand die na elke nederlaag zo negatief is.

Ik hou van de man, maar dat is gewoon echt een zwakke plek bij hem. En dat is helemaal niet slecht bedoeld, je bent wie je bent. Ik heb amper sterke plekken, Raymond 1 hele zwakke, nou, ok dan..... maar accepteer het eens van jezelf Raymond. Ga er eens beter mee om.

Verlies je? Mag je doodziek zijn, maar laat twitter en facebook voor wat het is, feliciteer misschien nog even je tegenstander, en ga dan fotos kijken van je kleinzoon, bel je vrouwtje, of ga gewoon lekker op bed liggen.

Want het is niet alleen dat dat DE reden is dat een legend als Raymond toch best veel weerstand oproept. Maar het zorgt er ook voor dat Raymond gewoon heel weinig plezier in zijn werk als darter heeft. En dat Raymond, is eeuwig zonde!

Het kan zo een mooie wereld zijn waar je in zit, en iedereen roept maar ik zou zo met je ruilen, maar als je niet gelukkig bent... tsja.... moeilijk hoor.

Maar blijf dat geluk zoeken, en geloof mij, dat zit hem echt niet in alleen maar alles winnen Ray.... echt niet. Laat dat toch gaan joh, je bent godver 5x wereldkampioen... wat kan jou het schelen??? Denk aan Ahoy.... al die mensen houden van jou. En thuis zat er ook nog een hele berg met oranje Barney gekken.

Komaan!!!!
Goed geschreven!
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Target producten

Bericht door DeDeen »

Rob Cross is vastgelegd door Target.
Duidelijk de coming man, alleen benieuwd hoe lang die dat volhoudt.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Target producten

Bericht door DeDeen »

En ook Van Barneveld naar Target. Bij Phil was het het begin van het einde.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Target producten

Bericht door Dartmat »

DeDeen schreefCOLONEn ook Van Barneveld naar Target. Bij Phil was het het begin van het einde.
Scheelt dat van Barneveld al enkele jaren heel wat minder presteert en wint dan voorheen (op de wk's en PL na).
Dus Target kan daar i.t.t. Taylor nooit de schuld van krijgen. Ben benieuwd wat het ons aan leuke nieuwe producten op gaat leveren.
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: Target producten

Bericht door Snakebitemaster »

Kan er niks over vinden dat Barney naar Target gaat, morgen de Target launch voor 2018 misschien dan meer nieuws.
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Target producten

Bericht door Dartfantje »

Snakebitemaster schreefCOLONKan er niks over vinden dat Barney naar Target gaat, morgen de Target launch voor 2018 misschien dan meer nieuws.
Maar het is wel zo ;)
Kazuya17
Lid
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 20 Dec 2014, 00:02

Re: Target producten

Bericht door Kazuya17 »

Snakebitemaster schreefCOLONKan er niks over vinden dat Barney naar Target gaat, morgen de Target launch voor 2018 misschien dan meer nieuws.
Klopt maar in de catalogus van unicorn staat helemaal niks meer van barney in dus.
Eredevisie Dol (Limburg.) :D
BUTTON_POST_REPLY