U.S. Darts Masters

Gebruikers-avatar
dartfan
Site Admin
BerichtenCOLON 78
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2014, 00:14

U.S. Darts Masters

Bericht door dartfan »

Wat zijn jullie verwachtingen van de U.S. Darts Masters die vandaag beginnen?

Loting U.S. Darts Masters

Eerste ronde

Michael van Gerwen (1) – Chris White

Max Hopp – Dave Richardson

James Wade (4) – Dawson Murschell

Gerwyn Price – Willard Bruguier

Gary Anderson (2) – Jayson Barlow

Raymond van Barneveld – David Cameron

Peter Wright (3) – Shawn Brenneman

Daryl Gurney – Dennis Sayre
------------------------------------------------------------------------------
:arrow: http://www.darts-talk.nl Het darts forum van de Benelux!
applefreak
Lid
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2017, 21:03

Re: U.S. Darts Masters

Bericht door applefreak »

Michael zal ook deze weer op zijn naam zetten :mrgreen:
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: U.S. Darts Masters

Bericht door DeDeen »

Mijn verwachting is dat dit weer een obligaat, onnodig, schijttoernooi wordt.
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: U.S. Darts Masters

Bericht door Snakebitemaster »

Wat ik denk ik MVG wat ik hoop is Barney.
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: U.S. Darts Masters

Bericht door Dartmat »

DeDeen schreefCOLON 14 Jul 2017, 12:08 Mijn verwachting is dat dit weer een obligaat, onnodig, schijttoernooi wordt.
Amen en halleluja. De enige winnaars zijn de spelers die lekker de bloemetjes buiten kunnen zetten in Vegas :mrgreen:
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: U.S. Darts Masters

Bericht door Erwin27 »

Belachelijk trouwens dat Hopp hiervoor is uitgenodigd. Een belediging voor 100 darters die dit seizoen beter presteren.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: U.S. Darts Masters

Bericht door Dartsjournalist »

Opzet van dit evenement bevalt mij wel wat meer dan de andere World Series-toernooien.

Prima om eerst de lokale spelers 2-3 dagen te laten spelen en ervaring op te laten doen met het spelen van belangrijke wedstrijden. Eerst twee dagen qualifiers en dan een TV-toernooi met WK-plek in het vooruitzicht.
Twitter: @PVDarts180
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: U.S. Darts Masters

Bericht door ratm »

Dartsjournalist schreefCOLON 14 Jul 2017, 18:15 Opzet van dit evenement bevalt mij wel wat meer dan de andere World Series-toernooien.

Prima om eerst de lokale spelers 2-3 dagen te laten spelen en ervaring op te laten doen met het spelen van belangrijke wedstrijden. Eerst twee dagen qualifiers en dan een TV-toernooi met WK-plek in het vooruitzicht.
Eens. Ook vind ik het wel leuk dat niet telkens dezelfde 8 spelers worden uitgenodigd. Hopp uitnodigen is inderdaad wat vreemd gezien zijn plek op de OOM maar het feit dat ze meer wisselen dit jaar bevalt me wel.

Verder blijft het natuurlijk een net-niet toernooi.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: U.S. Darts Masters

Bericht door Dartmat »

Erwin27 schreefCOLON 14 Jul 2017, 16:03 Belachelijk trouwens dat Hopp hiervoor is uitgenodigd. Een belediging voor 100 darters die dit seizoen beter presteren.
En vliegt er dus ook meteen uit. Maar nee hoor, volgend jaar gewoon lekker nog meer toernooien in Duitsland houden. Man man man. Ome Barry heeft een misplaatste Duitslandfetisj.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: U.S. Darts Masters

Bericht door Rat »

Ik vind dit ook geinige toernooitjes. Leuk om andere spelers te zien.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: U.S. Darts Masters

Bericht door DeDeen »

Dartmat schreefCOLON 15 Jul 2017, 00:22
Erwin27 schreefCOLON 14 Jul 2017, 16:03 Belachelijk trouwens dat Hopp hiervoor is uitgenodigd. Een belediging voor 100 darters die dit seizoen beter presteren.
En vliegt er dus ook meteen uit. Maar nee hoor, volgend jaar gewoon lekker nog meer toernooien in Duitsland houden. Man man man. Ome Barry heeft een misplaatste Duitslandfetisj.
Hij ziet er vooral veel geld zitten natuurlijk.
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: U.S. Darts Masters

Bericht door Snakebitemaster »

Wel opvallend dat wade verliest. Anderson en mvg laten dan weer zien hoe 't moet.
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: U.S. Darts Masters

Bericht door Fred Raket »

Erwin27 schreefCOLON 14 Jul 2017, 16:03 Belachelijk trouwens dat Hopp hiervoor is uitgenodigd. Een belediging voor 100 darters die dit seizoen beter presteren.
Het is toch de showboot
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: U.S. Darts Masters

Bericht door Erwin27 »

Het is de PDC dat zo graag buiten Engeland veel geld wil verdienen, en dat ze altijd maar pushen om zoveel mogelijk in Duitsland te verdienen. Hopp is hun Duitse favoriet, ook al kan Hopp op dit moment de druk niet aan, of is hij op dit moment niet goed genoeg.

Je kunt bijna aanvoelen dat Hopp maar één goed toernooi hoeft te spelen, en ze nodigen hem uit voor de Premier League. Maar het is niet alleen met Duitsland. Want je ziet het ook nu met het WK met de wijziging in de kwalificaties. Voorheen werd de top 4 van de Non-UK Qualifiers uitgenodigd, waardoor er nog 4 spelers buiten de UK zich konden kwalificeren die een redelijk seizoen hadden gedraaid in de Pro Tour. Af en toe haalde zo'n iemand nog een tweede ronde. Nu hebben ze die geschrapt en hebben ze vier extra plekken beschikbaar voor spelers uit exotische landen (of extra plekken voor Duitsland, wat me ook niet zou verbazen). Dat is heel leuk om te zien, maar die spelers hebben het niveau niet. En dan is het zonde dat ze op zo'n manier het WK gaan aanvullen.
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: U.S. Darts Masters

Bericht door Snakebitemaster »

Tja barney. Scorend nog niet constant genoeg. Wel logisch met nieuw materiaal. Blijf het prachtige pijlen vinden, maar dat terzijde.
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: U.S. Darts Masters

Bericht door Schiavoni »

Snakebitemaster schreefCOLON 15 Jul 2017, 22:40 Tja barney. Scorend nog niet constant genoeg. Wel logisch met nieuw materiaal. Blijf het prachtige pijlen vinden, maar dat terzijde.
Barney blijft maar wisselen. Nu weet ik wel dat hij bij Target zit en hij dan wel met nieuwe pijlen moet gooien, maar met de Triple B zaten de pijlen mooi in het bord en daar gooide hij weer ff mee. Maar daarvoor heeft hij ook een hoop gewisseld en nu weer een sponsorwissel.

Deze pijlen van Target zijn het overduidelijk niet. Hangen teveel schuin naar beneden, naar mijn idee. De pijlen zitten ook verschillend in het bord. Zou me niet verbazen, als Barney binnenkort weer met andere pijlen gooit.

Over Anderson kan ik kort zijn. Deze pijlen zitten veel te stijl in het bord. Snel terug naar Phase 3. Denk dat hij daar ook de World Matchplay mee zal gaan gooien.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: U.S. Darts Masters

Bericht door The Runner »

Die nieuwe punten van Barney mishandelen het bord gigantisch! Als je lijkt dat nu bij Wright - Gurney het bord er nog goed uit ziet en bij barney - Anderson al na een leg of 7 aardig kapot is. Ben sowieso een tegenstander van grippunten.
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: U.S. Darts Masters

Bericht door Schiavoni »

The Runner schreefCOLON 15 Jul 2017, 23:09 Die nieuwe punten van Barney mishandelen het bord gigantisch! Als je lijkt dat nu bij Wright - Gurney het bord er nog goed uit ziet en bij barney - Anderson al na een leg of 7 aardig kapot is. Ben sowieso een tegenstander van grippunten.
Ligt er ook aan wat voor grippunten. Bij Thornton en Wade zit de grip bovenin. Snap sowieso niet echt wat de meerwaarde is van grippunten bij Barney.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: U.S. Darts Masters

Bericht door Dartsjournalist »

Van Gerwen heeft 38 van zijn laatste 41 legs gewonnen. :shock:
Twitter: @PVDarts180
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: U.S. Darts Masters

Bericht door Snakebitemaster »

Echt een leuk toernooi. Super knap van Gurney. Van beide Schotten winnen. Zo de finale tja dat kan maar 1 kant opgaan.
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: U.S. Darts Masters

Bericht door Dartmat »

Ging toch bijna de andere kant op. Maar dat van Gerwen het toch weer zijn kant op weet te trekken blijft even knap als verbazingwekkend. Dat kan bijna niet alleen maar kwaliteit zijn zou je denken. Daar moet ook een portie geluk bij zitten. Maar aangezien hij het zo vaak flikt zou de geluksfactor inmiddels ook wel te verwaarlozen zijn niet?
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: U.S. Darts Masters

Bericht door DanMan »

Dartmat schreefCOLON 16 Jul 2017, 01:31 Ging toch bijna de andere kant op. Maar dat van Gerwen het toch weer zijn kant op weet te trekken blijft even knap als verbazingwekkend. Dat kan bijna niet alleen maar kwaliteit zijn zou je denken. Daar moet ook een portie geluk bij zitten. Maar aangezien hij het zo vaak flikt zou de geluksfactor inmiddels ook wel te verwaarlozen zijn niet?
In dit geval liet Gurney het toch duidelijk zelf liggen.
Na, volgens mij, 5-3 raakte hij bijna geen triple meer en liet Van Gerwen terug in de wedstrijd komen.
Hier wil ik overigens niet mee zeggen dat het MVG anders niet gelukt was.
applefreak
Lid
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2017, 21:03

Re: U.S. Darts Masters

Bericht door applefreak »

Je kan er van vinden wat je wil maar het blijft knap hoe die sloopkogel het wel weer iedere keer flikt.
Petje af zeker na de vele begin jaren bij de PDC waar MvG de belofte was maar zijn vorm maar niet kon vinden.
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: U.S. Darts Masters

Bericht door DanMan »

Ik vind het super. Van mij mag hij tot zijn pensioen regeren.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: U.S. Darts Masters

Bericht door DeDeen »

Gurney is echt aansluiting aan het vinden bij de toppers. Mooi om te zien, fijne gooistijl en topopkomst.
BUTTON_POST_REPLY