Premier League 2019

ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Premier League 2019

Bericht door ratm »

https://www.pdc.tv/news/2018/09/07/2019 ... e-schedule

In 2019 2x in Ahoy! Woensdag 27 en donderdag 28 maart (Judgement Night). In totaal 17 avonden, meer dan eerst dus. Geen avonden meer waarin sommige 2x moeten spelen.
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Premier League 2019

Bericht door DanMan »

Voordeel van geen avonden waarin sommigen 2x moeten spelen is dat ze vanaf week 10 overgaan naar b.o. 14 legs ipv b.o. 12 legs.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Premier League 2019

Bericht door Fred Raket »

Donderdag 07 februari 2019 start de PDC Premier League 2019
Met volgende deelnemers en speeldata

Deelnemers 2019:
Michael van Gerwen
Rob Cross
Peter Wright
Gary Anderson
Daryl Gurney
Michael Smith
Gerwyn Price
James Wade
Mensur Suljovic
Raymond van Barneveld


Speeldata

Speelavond 1: Donderdag 07 febr. Metro Radio Arena, Newcastle
Speelavond 2: Donderdag 14 febr. The SSE Hydro, Glasgow
Speelaond 3: Donderdag 21 febr. 3Arena, Dublin
Speelavond 4: Donderdag 28 febr. Westpoint Exeter
Speelavond 5: Donderdag 03 maart. The BHGE Arena, Aberdeen

Speelavond 6: Donderdag 14 maart. Motorpoint Arena, Nottingham
Speelavond 7: Donderdag 21 maart. Mercedes-Benz Arena, Berlin
Speelavond 8: Woensdag 27 maart. Rotterdam Ahoy
Speelavond 9: Donderdag 28 maart. 'Judgement Night' Rotterdam Ahoy
Speelavond 10: Donderdag 04 april. The SSE Arena, Belfast

Speelavond 11: Donderdag 11 april. Echo Arena, Liverpool
Speelavond 12: Donderdag 18 april. Motorpoint Arena, Cardiff
Speelavond 13: Donderdag 25 april. Arena Birmingham
Speelavond 14: Donderdag 02 mei. The Manchester Arena
Speelavond 15: Donderdag 09 mei. The FlyDSA Arena, Sheffield

Speelavond 16: Donderdag 16 mei. First Direct Arena, Leeds
Speelavond 17: Donderdag 23 mei. 'Final Night' The o2, London
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Premier League 2019

Bericht door Fred Raket »

Gary Anderson slaat de Premier League over, vanwege rugklachten.
https://www.pdc.tv/news/2019/02/04/ande ... ier-league
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Premier League 2019

Bericht door Dartmat »

9 gastspelers die Anderson vervangen. Ik weet niet wat ik daar van moet vinden. Los van of dit spelers zijn die daar iets te zoeken hebben is hiermee het competitive element van de PL ver te zoeken.

Hopp krijgt van de PDC onevenredig veel kansen bij invitaties op grote podia en mag keer op keer falen. De PDC probeert echt geforceerd die Duitsers te promoten maar ze hebben er simpelweg niet de spelers voor. En Henderson is ook allesbehalve reclame voor het darten. Lennon was waarschijnlijk de enige Ier die ze konden bedenken, maar zijn nationaliteit is het enige wat hij toevoegt (ook de reden voor de keus voor Henderson natuurlijk). Leuk dat ze de jeugd een kans willen geven, maar Henderson en Durrant zijn dan daarin niet echt consequente keuzes. Had liever allemaal top 32 spelers als de vervangers gezien. Of gewoon 1 speler, maar dat zal zo kortdag niet meer te regelen zijn geweest.
Laatst gewijzigd door 1 op Dartmat, in totaal 4 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: Premier League 2019

Bericht door bullieboy »

Fred Raket schreefCOLON 04 Feb 2019, 11:30 Gary Anderson slaat de Premier League over, vanwege rugklachten.
https://www.pdc.tv/news/2019/02/04/ande ... ier-league
Zonde!
Ik vindt dat hij er bij hoort.
Let's Play Darts!
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Premier League 2019

Bericht door DeDeen »

Elke week een andere vervanger dus. De Zwaan en Van den Bergh in Ahoy.
Waardeloze oplossing, elke week een potje dat er niet toe doet.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Premier League 2019

Bericht door Dartmat »

DeDeen schreefCOLON 04 Feb 2019, 13:29 Elke week een andere vervanger dus. De Zwaan en Van den Bergh in Ahoy.
Waardeloze oplossing, elke week een potje dat er niet toe doet.
Ja precies wat ik bedoelde met het competitieve element. Ben benieuwd of er wel geprobeerd is om 1 vaste speler te strikken. En zo nee, wat Whitlock daar dan van vindt :mrgreen:
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Premier League 2019

Bericht door K1990 »

DeDeen schreefCOLON 04 Feb 2019, 13:29 Elke week een andere vervanger dus. De Zwaan en Van den Bergh in Ahoy.
Waardeloze oplossing, elke week een potje dat er niet toe doet.
Idd een heel vreemde oplossing, ook dat durrant erbij is kan je vreemd noemen. Hij heeft ten slotte nog geen enkele ranking match gespeeld, en de uitspraak na de grand slam van durrant van ik heb met de bazen van de PDC gesproken en beslist om q school te spelen komt nu toch vreemd over. Maar hoe gaan ze dit nu doen in de rangschikking ?
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Premier League 2019

Bericht door Dartmat »

K1990 schreefCOLON 04 Feb 2019, 13:44
DeDeen schreefCOLON 04 Feb 2019, 13:29 Elke week een andere vervanger dus. De Zwaan en Van den Bergh in Ahoy.
Waardeloze oplossing, elke week een potje dat er niet toe doet.
Idd een heel vreemde oplossing, ook dat durrant erbij is kan je vreemd noemen. Hij heeft ten slotte nog geen enkele ranking match gespeeld, en de uitspraak na de grand slam van durrant van ik heb met de bazen van de PDC gesproken en beslist om q school te spelen komt nu toch vreemd over. Maar hoe gaan ze dit nu doen in de rangschikking ?
'Points won by the nine contenders will not count towards the league table, however their opponents will retain any points gained from the matches.'

Van Barneveld zal wel balen dat hij nu in Berlijn i.p.v. het publiek mee het publiek tegen krijgt.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Premier League 2019

Bericht door DeDeen »

Dartmat schreefCOLON 04 Feb 2019, 13:47
K1990 schreefCOLON 04 Feb 2019, 13:44
DeDeen schreefCOLON 04 Feb 2019, 13:29 Elke week een andere vervanger dus. De Zwaan en Van den Bergh in Ahoy.
Waardeloze oplossing, elke week een potje dat er niet toe doet.
Idd een heel vreemde oplossing, ook dat durrant erbij is kan je vreemd noemen. Hij heeft ten slotte nog geen enkele ranking match gespeeld, en de uitspraak na de grand slam van durrant van ik heb met de bazen van de PDC gesproken en beslist om q school te spelen komt nu toch vreemd over. Maar hoe gaan ze dit nu doen in de rangschikking ?
'Points won by the nine contenders will not count towards the league table, however their opponents will retain any points gained from the matches.'

Van Barneveld zal wel balen dat hij nu in Berlijn i.p.v. het publiek mee het publiek tegen krijgt.
Lijkt me dat die nou net blij is met zijn tegenstander die er vrij weinig van kan.
Denk dat iemand die Durrant tegenover zich krijgt, meer baalt.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Premier League 2019

Bericht door Dartmat »

DeDeen schreefCOLON 04 Feb 2019, 13:59
Dartmat schreefCOLON 04 Feb 2019, 13:47
K1990 schreefCOLON 04 Feb 2019, 13:44
DeDeen schreefCOLON 04 Feb 2019, 13:29 Elke week een andere vervanger dus. De Zwaan en Van den Bergh in Ahoy.
Waardeloze oplossing, elke week een potje dat er niet toe doet.
Idd een heel vreemde oplossing, ook dat durrant erbij is kan je vreemd noemen. Hij heeft ten slotte nog geen enkele ranking match gespeeld, en de uitspraak na de grand slam van durrant van ik heb met de bazen van de PDC gesproken en beslist om q school te spelen komt nu toch vreemd over. Maar hoe gaan ze dit nu doen in de rangschikking ?
'Points won by the nine contenders will not count towards the league table, however their opponents will retain any points gained from the matches.'

Van Barneveld zal wel balen dat hij nu in Berlijn i.p.v. het publiek mee het publiek tegen krijgt.
Lijkt me dat die nou net blij is met zijn tegenstander die er vrij weinig van kan.
Denk dat iemand die Durrant tegenover zich krijgt, meer baalt.
Dat is ook wel weer zo. Maar als je op je favoriete toernooi al van Labanauskas verliest mag je je afvragen welke tegenstander überhaupt wel gunstig is.

Het is Gurney die het op mag nemen tegen Durrant. Kan ik prima mee leven.
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: Premier League 2019

Bericht door Buel »

Blijkbaar geldt ook nu: Unieke Situatie, unieke oplossing.
Anderson zegt af, 9 vervangers (en ook 1 afvaller na speelweek 9. Punten vervanger tellen niet mee, die van de andere speler wel). Voordeel aantal "nieuwe" mensen. Nadeel geen vaste deelnemer die "gewoon" meedoet voor de prijzen (ik denk hierbij vooral aan Whitlock bijvoorbeeld)

Niettemin, ik kijk uit naar het toernooi en hoop ook deze keer weer op jullie (trouwe) deelname aan de voorspellingen. Nieuwelingen: doe gerust mee!!!!
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Premier League 2019

Bericht door The Runner »

Ik vind dit zeer lullig voor Whitlock, hoewel hij er dit weekend ook niet veel van bakte
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Premier League 2019

Bericht door ratm »

Vooral erg jammer dan Anderson niet mee doet! Maar ik vind dit geen goede oplossing. Zowel om niet 1 vervanger te zoeken maar 9 vind ik vreemd en jammer. Maar ook de keuze voor deze 9 namen vind ik vreemd. Het lijkt een beetje alsof ze de PL niet helemaal serieus nemen zo. Maar wellicht konden ze niet 1 serieus te nemen persoon vinden die op al die avonden nog kon
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Premier League 2019

Bericht door DanMan »

Ik vind het een prachtige oplossing.

Toen ik het bericht op de PDC site las werd ik enthousiast. Leuk om deze spelers een keer de Premier League te laten meemaken. Unieke sfeer. Elke week weer.
De Premier League draait om show en lokaal zal het alleen maar super gevonden worden.
De Zwaan, die een kans krijgt om in Ahoy te spelen. Durrant, die in zijn eerste jaar PDC niet weet wat ie gaat meemaken. Henderson door duizenden schotten toegezongen tegen Van Gerwen. Van den Bergh met bijna 10.000 man achter zich in Ahoy. Ik verheug me erop. Maakt de Premier League net weer een beetje anders dan anders.
Gebruikers-avatar
Marks180
Lid
BerichtenCOLON 217
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:32

Re: Premier League 2019

Bericht door Marks180 »

Ik vind dit ook een goede oplossing. Geef je een heel aantal spelers eens de kans hieraan mee te doen.

Het is wel vreemd dat deze wedstrijden meetellen in de ranking. Dat vind ik toch een beetje scheef omdat iedereen een andere tegenstander krijgt.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Premier League 2019

Bericht door Dartmat »

DanMan schreefCOLON 05 Feb 2019, 01:09 Ik vind het een prachtige oplossing.

Toen ik het bericht op de PDC site las werd ik enthousiast. Leuk om deze spelers een keer de Premier League te laten meemaken. Unieke sfeer. Elke week weer.
De Premier League draait om show en lokaal zal het alleen maar super gevonden worden.
De Zwaan, die een kans krijgt om in Ahoy te spelen. Durrant, die in zijn eerste jaar PDC niet weet wat ie gaat meemaken. Henderson door duizenden schotten toegezongen tegen Van Gerwen. Van den Bergh met bijna 10.000 man achter zich in Ahoy. Ik verheug me erop. Maakt de Premier League net weer een beetje anders dan anders.
Komen er 10.000 Belgen naar Ahoy dan? :o

Ik blijf het een niet logische beslissing vinden. Ook de gekozen spelers zijn ontzettend random. Had dan liever gastspelers uit de top 32 gezien die misschien iets minder kanonnenvoer zijn van een Lennon, Dobey en Hopp.
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Premier League 2019

Bericht door DanMan »

Dartmat schreefCOLON 05 Feb 2019, 14:19
Komen er 10.000 Belgen naar Ahoy dan? :o

Ik blijf het een niet logische beslissing vinden. Ook de gekozen spelers zijn ontzettend random. Had dan liever gastspelers uit de top 32 gezien die misschien iets minder kanonnenvoer zijn van een Lennon, Dobey en Hopp.
Denk dat Dimitri ook door alle Nederlanders toegezongen zal worden...
Hoezo random? De spelers zijn op basis van locatie en/of een (zeer) goede prestatie in het afgelopen jaar gekozen. Ik denk dat de gastspelers stuk voor stuk zouden kunnen verrassen. Het brengt in ieder geval genoeg druk voor de vaste PL spelers met zich mee, omdat zij natuurlijk geen punten willen verspelen in die wedstrijden...
Maar ieder zijn mening natuurlijk.
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Premier League 2019

Bericht door DanMan »

Van Dartfreakz:
Tegenover Omroep West liet Jeffrey het volgende weten: ”Ik had kippenvel over mijn hele lichaam toen ik het te horen kreeg. Ik ben zo ontzettend blij. Dit is de droom van iedere darter. Ik zag vanochtend een e-mail binnenkomen met als onderwerp ‘Invite Premier League’ Ik had gehoord dat Gary (Anderson, red.) niet kon gooien en ik dacht in eerste instantie dat ik hem zou vervangen. Uiteindelijk ben ik één van de negen spelers. Dat is natuurlijk ook schitterend. Ik heb de afgelopen twee jaar in de zaal gezeten. Nu kan ik op het podium genieten van die oranje mensenmassa. Gooien voor eigen publiek. Schitterend! Dit is een superdroom.” Jeffrey lijkt het afgelopen PDC WK nog niet vergeten te zijn, want zodra er wordt ingegaan op zijn tegenstander, Rob Cross, zegt hij: ”Een mooi moment om revanche te nemen.”

Dit bedoel ik nou. Als je je verplaatst in die mannen is het toch gewoon fantastisch? En dat is wat ik die avonden ga doen. Me proberen voor te stellen hoe een De Zwaan zich voelt. En dan weet ik zeker dat ik ervan geniet :)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Premier League 2019

Bericht door Fred Raket »

1e speelavond, do 7 febr.

James Wade v Raymond van Barneveld
Gerwyn Price v Daryl Gurney
Chris Dobey v Mensur Suljovic
Michael van Gerwen v Michael Smith
Peter Wright v Rob Cross
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Premier League 2019

Bericht door ratm »

DanMan schreefCOLON 06 Feb 2019, 00:16 Van Dartfreakz:
Tegenover Omroep West liet Jeffrey het volgende weten: ”Ik had kippenvel over mijn hele lichaam toen ik het te horen kreeg. Ik ben zo ontzettend blij. Dit is de droom van iedere darter. Ik zag vanochtend een e-mail binnenkomen met als onderwerp ‘Invite Premier League’ Ik had gehoord dat Gary (Anderson, red.) niet kon gooien en ik dacht in eerste instantie dat ik hem zou vervangen. Uiteindelijk ben ik één van de negen spelers. Dat is natuurlijk ook schitterend. Ik heb de afgelopen twee jaar in de zaal gezeten. Nu kan ik op het podium genieten van die oranje mensenmassa. Gooien voor eigen publiek. Schitterend! Dit is een superdroom.” Jeffrey lijkt het afgelopen PDC WK nog niet vergeten te zijn, want zodra er wordt ingegaan op zijn tegenstander, Rob Cross, zegt hij: ”Een mooi moment om revanche te nemen.”

Dit bedoel ik nou. Als je je verplaatst in die mannen is het toch gewoon fantastisch? En dat is wat ik die avonden ga doen. Me proberen voor te stellen hoe een De Zwaan zich voelt. En dan weet ik zeker dat ik ervan geniet :)
Zeker, heel leuk voor hem maar de PL is nauwelijks nog serieus te nemen als dit soort spelers (en Henderson, Humphries enz) 1 dag mee mogen doen en de resultaten gewoon nog meetellen ook. Heeft niks meer met een topcompetitie tussen de beste spelers te maken. Blijkbaar neemt de PDC het toernooi niet meer helemaal serieus. Volgend jaar Lex Immers en prins Harry? Zou voor hun ook fantastisch zijn ;)

Als ze dan 9 verschillende spelers doen, doe dan gewoon de 9 beste op de OOM. En als het puur om show gaat doe dan mensen als Wallace, George, Manley en Mardle. Maak er dan maar echt een zooitje van
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Premier League 2019

Bericht door DanMan »

ratm schreefCOLON 06 Feb 2019, 10:46
Zeker, heel leuk voor hem maar de PL is nauwelijks nog serieus te nemen als dit soort spelers (en Henderson, Humphries enz) 1 dag mee mogen doen en de resultaten gewoon nog meetellen ook. Heeft niks meer met een topcompetitie tussen de beste spelers te maken. Blijkbaar neemt de PDC het toernooi niet meer helemaal serieus. Volgend jaar Lex Immers en prins Harry? Zou voor hun ook fantastisch zijn ;)
Volgens mij zijn deze 9 spelers voor de mensen in de zaal een prachtige oplossing. En om die mensen draait de Premier League in de eerste plaats.
Premier League is show. Dat weet je heel goed. En in die show zit een "competitie", waar de spelers een leuke som geld mee kunnen verdienen. Telt verder nergens voor mee.
Het is inderdaad aan de ene kant vreemd dat de resultaten meetellen, maar zo gaat het in ieder geval nog ergens om. De 9 spelers kunnen 1000 of 2500 pond verdienen (maximaal 12 legs darten he... ;) ) en de vaste PL spelers kunnen 1 of 2 punten winnen of niet. En doordat er niet één speler is, die het echt zou verdienen om door het uitvallen van Anderson de PL te spelen, vind ik dit een mooie en leuke oplossing. En de spelers zijn niet gewoon willekeurig op een avond ingedeeld, maar dus op basis van locatie. Prachtig voor het publiek toch?
Verder is het een uitgelezen mogelijkheid voor die 9 spelers om een extra stap te maken. Deze ene wedstrijd breekt geen carrières, maar kan ze wel helpen starten.
ratm schreefCOLON 06 Feb 2019, 10:46 Als ze dan 9 verschillende spelers doen, doe dan gewoon de 9 beste op de OOM. En als het puur om show gaat doe dan mensen als Wallace, George, Manley en Mardle. Maak er dan maar echt een zooitje van
Die beste 9 krijgen door hun positie op de OOM al kansen genoeg. Deze jongens (de meesten) hebben potentie voor de toekomst laten zien en daar wil de PDC in investeren. En Henderson kan in het korte format verrassen en is fantastisch voor het publiek. Alleen maar goed toch?

Je laatste zinnen in beide alinea's zijn veelzeggend...

Het glas is half leeg en erg zwart/wit... ;)
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Premier League 2019

Bericht door ratm »

DanMan schreefCOLON 06 Feb 2019, 14:50
ratm schreefCOLON 06 Feb 2019, 10:46
Zeker, heel leuk voor hem maar de PL is nauwelijks nog serieus te nemen als dit soort spelers (en Henderson, Humphries enz) 1 dag mee mogen doen en de resultaten gewoon nog meetellen ook. Heeft niks meer met een topcompetitie tussen de beste spelers te maken. Blijkbaar neemt de PDC het toernooi niet meer helemaal serieus. Volgend jaar Lex Immers en prins Harry? Zou voor hun ook fantastisch zijn ;)
Volgens mij zijn deze 9 spelers voor de mensen in de zaal een prachtige oplossing. En om die mensen draait de Premier League in de eerste plaats.
Premier League is show. Dat weet je heel goed. En in die show zit een "competitie", waar de spelers een leuke som geld mee kunnen verdienen. Telt verder nergens voor mee.
Het is inderdaad aan de ene kant vreemd dat de resultaten meetellen, maar zo gaat het in ieder geval nog ergens om. De 9 spelers kunnen 1000 of 2500 pond verdienen (maximaal 12 legs darten he... ;) ) en de vaste PL spelers kunnen 1 of 2 punten winnen of niet. En doordat er niet één speler is, die het echt zou verdienen om door het uitvallen van Anderson de PL te spelen, vind ik dit een mooie en leuke oplossing. En de spelers zijn niet gewoon willekeurig op een avond ingedeeld, maar dus op basis van locatie. Prachtig voor het publiek toch?
Verder is het een uitgelezen mogelijkheid voor die 9 spelers om een extra stap te maken. Deze ene wedstrijd breekt geen carrières, maar kan ze wel helpen starten.
ratm schreefCOLON 06 Feb 2019, 10:46 Als ze dan 9 verschillende spelers doen, doe dan gewoon de 9 beste op de OOM. En als het puur om show gaat doe dan mensen als Wallace, George, Manley en Mardle. Maak er dan maar echt een zooitje van
Die beste 9 krijgen door hun positie op de OOM al kansen genoeg. Deze jongens (de meesten) hebben potentie voor de toekomst laten zien en daar wil de PDC in investeren. En Henderson kan in het korte format verrassen en is fantastisch voor het publiek. Alleen maar goed toch?

Je laatste zinnen in beide alinea's zijn veelzeggend...

Het glas is half leeg en erg zwart/wit... ;)
Het is niet half leeg en zwart/wit, ik vind dit gewoon geen goede oplossing. Ik vond de PL wel iets meer dan alleen show. Dat het niet met de OOM meetelt betekent niet dat het alleen show is. De spelers zagen dat ook niet zo (Anderson vind het bv het derde toernooi). Maar op deze manier maak je er wel een show van. Dat ze voor 9 spelers moesten gaan kan te maken hebben met het feit dat er geen vervanger was die nog alle avonden kon oid. Daar kan ik nog mee leven (dus niets zwart/wit ;) ) Maar deze 9 namen zijn echt random. Met de 9 beste bedoel ik de volgende 9 op de OOM. Mensen als Cullen, Webster en Clayton. Die verdienen het vele malen meer en hebben ook nog nooit meegedaan.
Enige voordeel is dat we ook eens wat andere gezichten zien in al die weken, das dan weer wel fijn
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Premier League 2019

Bericht door DanMan »

PDC Chief Executive Matt Porter over de keuze:

https://www.skysports.com/darts/news/12 ... att-porter
BUTTON_POST_REPLY