Grand Slam of Darts 2018

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Dartmat »

thepower1990 schreefCOLON 18 Nov 2018, 15:20 Ik wil hier niet gaan lopen stoken of zo hoor en zeker niet mensen een ban aansmeren maar Dartmat als je gisteren zelf nog je afschuw uitspreekt ( en terecht overigens) van wat snakebitemaster allemaal uitkraamt is het toch op zijn minst een tikkeltje onhandig dat je zelf een dag later een andere darter een hond noemt. Vanwaar toch die verregaande agressie de laatste tijd hier ten opzichte van sommige darters? Ik zou zeggen iedereen een beetje ontspannen and enjoy the darts ;)
Huh, wat vreemd. Hond is toch niet zo erg?? Dat wordt hier waar ik vandaan kom zo vaak gezegd. Niet zo extreem bedoeld iig. Vooral om aan te geven dat ie vals is met zijn onsportief gedrag en onsympathieke attitude...

Dat komt nog niet in de buurt van die pipomaster.
Gebruikers-avatar
thepower1990
Lid
BerichtenCOLON 346
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 16:26

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door thepower1990 »

Tja dan verschillen we duidelijk van mening. Ik kijk 10 keer liever naar iemand als Price dan naar spelers als Suljovic of White.
Goeie comeback, ben blij dat ie de finale heeft gehaald.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door The Runner »

Toch heeft Price zich de laatste tijd wel laten zien op de grote toernooien, zijn uitbundigheid zou wel minder mogen, maar liever dit dan een White bijvoorbeeld
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Erwin27 »

Dat is toch prima dat ze bij het darten een beetje van dit soort types hebben. Ik mag het wel graag zien.

Price nu virtueel nr. 8 van de wereld. Drukt daarmee Smith weer even uit top 9, dus die zit nu even niet in het schema van MVG. Kan natuurlijk nog veranderen volgende week.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Fred Raket »

Die Price flikt het hem mooi, en dat ondanks een slechte PL.
dirk19
Lid
BerichtenCOLON 286
GeregistreerdCOLON 23 Nov 2015, 18:04

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door dirk19 »

Van Gerwen moet zich wat tv titels betreft toch nu wel zorgen gaan maken na zijn nederlaag van vandaag. Het is volgens mij sinds zijn behaalde WK titel van 2014 nog niet gebeurd dat hij niet 1 van de 3 opeenvolgende tv toernooien won. Van Gerwen heeft dit jaar dus niet het EK, WSODF en de GSOD gewonnen en mijn gevoel zegt dat hij nu ook niet de PCF van dit jaar gaat winnen. Als van Gerwen na de PCF nu ook niet zijn derde WK titel gaat winnen volgend jaar dan verdiend hij zijn nummer 1 positie ook niet meer en dan mag Cross of Wright die positie wat mij betreft snel overnemen.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door The Runner »

Ik vind dat Cross en Wright er nog minder aanspraak op maken. Gary Anderson is momenteel de beste.
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Erwin27 »

Volgens mij verdient alleen Anderson op dit moment de nr.1 positie. Gezien zijn prestaties van dit jaar op de tv-toernooien. Anderzijds won Van Gerwen de Premier League (geen ranking) en de World Grand Prix. Zo slecht staat MVG ook niet te gooien. Maar waar hij in het verleden vaak weg kwam met een slechte leg of uitgooi komt hij dat dit jaar niet. Zoek al zijn titels uit zijn succesjaar eens terug, en je ziet dat hij daar vaak mazzelt, waar hij dit jaar de pech heeft.

Ik weet ook niet in hoeverre het meespeelt dat je al twee zware wedstrijden achter de rug hebt, terwijl je tegenstander vrij makkelijke tegenstanders heeft. Ik weet niet of dat van invloed heeft op een bepaald moment in het toernooi. Anderson was vandaag beter dan MVG, zoals Anderson al het hele jaar erg goed staat te gooien. MVG heeft de zwaarste loting op papier voor het WK op dit moment, dus dat gaat vast ook niet helpen voor zijn 3e titel.

Wright en Cross nr. 1 van de wereld? Op basis van prestaties van dit jaar lijkt me dat niet.
molly
Lid
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 00:49

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door molly »

dirk19 schreefCOLON 18 Nov 2018, 17:16 Van Gerwen moet zich wat tv titels betreft toch nu wel zorgen gaan maken na zijn nederlaag van vandaag. Het is volgens mij sinds zijn behaalde WK titel van 2014 nog niet gebeurd dat hij niet 1 van de 3 opeenvolgende tv toernooien won. Van Gerwen heeft dit jaar dus niet het EK, WSODF en de GSOD gewonnen en mijn gevoel zegt dat hij nu ook niet de PCF van dit jaar gaat winnen. Als van Gerwen na de PCF nu ook niet zijn derde WK titel gaat winnen volgend jaar dan verdiend hij zijn nummer 1 positie ook niet meer en dan mag Cross of Wright die positie wat mij betreft snel overnemen.
Klopt, dat is ook wel de maatstaf. Als Michael het volgens fans niet verdient, is ie geen 1e meer. Goed punt
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door ratm »

Voorgaande jaren maakte zijn tegenstanders het niet af wanneer ze de kans hadden, dit jaar wel. Je hoort het de laatste tijd steeds meer spelers zeggen (ook MvG zelf) de tegenstanders zijn niet meer zo bang voor hem. Feit is dat MvG de turbo niet zo vaak meer vindt als voorheen, dubbels mist en zelfs slecht rekent tegen Gary. Maar goed, voor zijn doen is het een minder jaar, ieder ander kan alleen maar van zo'n jaar dromen! Met uitzondering van Anderson, die heeft het beste jaar van allemaal.

Price lijkt het overdreven juichen wel tot de max te willen opvoeren zeg.
molly
Lid
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 00:49

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door molly »

ratm schreefCOLON 18 Nov 2018, 18:56 Voorgaande jaren maakte zijn tegenstanders het niet af wanneer ze de kans hadden, dit jaar wel. Je hoort het de laatste tijd steeds meer spelers zeggen (ook MvG zelf) de tegenstanders zijn niet meer zo bang voor hem. Feit is dat MvG de turbo niet zo vaak meer vindt als voorheen, dubbels mist en zelfs slecht rekent tegen Gary. Maar goed, voor zijn doen is het een minder jaar, ieder ander kan alleen maar van zo'n jaar dromen! Met uitzondering van Anderson, die heeft het beste jaar van allemaal.

Price lijkt het overdreven juichen wel tot de max te willen opvoeren zeg.
Hij rekent niet slecht, hij gaat teveel uit van een triple.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Fred Raket »

Modbreak
Discussie over bannen etc is verplaatst naar https://www.darts-talk.nl/viewtopic.php ... 934#p53934
laten we het hier bij de GSOD houden, enjoy darts
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Fred Raket »

Price geeft tenminste goed weerstand.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door The Runner »

En met Price is het nooit saai! Nu had Anderson weer last van hem. Lijkt mij dat ze dat nu onderhand wel van hem weten, dus hou je er rekening mee.
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Choco115 »

Natuurlijk is een beetje vuur leuk vooral in de finale, echter vind ik niet dat Price zich zo kan blijven gedragen. Ik weet Anderson is wel vaker een klager maar Whitlock heeft ook al geklaagd en Price gaf Suljovic wel degelijk een duw.
Ik denk dat de PDC maar eens moet kijken wat er nu precies aan de hand is, alleen het geschreeuw of is er meer aan de hand.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Fred Raket »

Ik denk dat Anderson geïrriteerd is, omdat Price goed staat te spelen. Hij flikte dat ook eens bij RvB. Maar goed dat Hankey en Manley niet meedoen [emoji6]
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Dartmat »

Oh maar ik vind een beetje reuring ook helemaal prima hoor, graag zelfs. Saaie spelers zijn ook drie keer niks. Maar je moet het niet te ver doorvoeren en wel respectvol blijven naar de tegenstander. Je hebt spelers die op een positieve manier opvallen (zoals een Suljovic of Wright) maar ook spelers die op een negatieve manier opvallen (Price dus, en uiteraard Gurney). Prima maar dan gaat mijn sympathie toch echt uit naar die eerste categorie.

Al vind ik het stiekem ook wel weer grappig dat Price dit nu bij Anderson doet omdat die er een beetje om bekend staat als iemand die al gauw zeurt om dingen op het podium.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Choco115 »

Dartmat schreefCOLON 18 Nov 2018, 21:34 Oh maar ik vind een beetje reuring ook helemaal prima hoor, graag zelfs. Saaie spelers zijn ook drie keer niks. Maar je moet het niet te ver doorvoeren en wel respectvol blijven naar de tegenstander. Je hebt spelers die op een positieve manier opvallen (zoals een Suljovic of Wright) maar ook spelers die op een negatieve manier opvallen (Price dus, en uiteraard Gurney). Prima maar dan gaat mijn sympathie toch echt uit naar die eerste categorie.

Al vind ik het stiekem ook wel weer grappig dat Price dit nu bij Anderson doet omdat die er een beetje om bekend staat als iemand die al gauw zeurt om dingen op het podium.
Ik ben het werkelijk eens met elk woord in deze post!
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door The Runner »

Heerlijke wraakacties van Anderson! Genieten dit schouwspel!
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Fred Raket »

MvG niet vergeten met zijn gedrag. oa Price neemt over wat ie ziet.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door The Runner »

Van Den Bergh kan er ook wat van en Huybrechts
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Choco115 »

In elk geval zorgt het gedrag van Price voor weer een beetje reuring op dit forum
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Dartmat »

Het verschil van van Gerwen, Huybrechts en van den Bergh is dat zij hun gedrag niet direct richting de tegenstander doen. Zeker bij van Gerwen is het gewoon heel uitbundig juichen wat volgens mij niet eens als dingetje naar de tegenstander bedoeld is. Huybrechts probeert dat te kopiëren maar bij hem ligt het er gewoon zo dik bovenop dat het nep is dat het er gewoon niet uitziet. Maar zelfs dan vind ik hun gedrag niet te vergelijken met Price en Gurney die die dingen gewoon op een paar cm afstand in het gezicht van hun tegenstander doen.

Wbt de wedstrijd: Anderson laat zich echt niet gek blijven maken en pakt deze pot gewoon denk ik.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Fred Raket »

Ondanks beiden gedrag, is het qua darts van goed niveau.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Dartmat »

Ja zeker wel. En dat is toch het belangrijkste uiteindelijk.
Toch ook wel respect voor hoe Price vanuit een andere sport heeft over kunnen stappen naar deze sport en daarin gewoon de top heeft bereikt. Dat is gewoon heel knap.
BUTTON_POST_REPLY