World masters 2021

BUTTON_POST_REPLY
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

World masters 2021

Bericht door K1990 »

De WDF heeft eindelijk eens wat info kunnen geven voor de masters die in december in Nederland wordt gespeeld. Er is wel nog heel wat onduidelijkheid omtrent sponsering, prijzengeld tv zender.... Maar wat zijn nu de exacte criteria om te kwalificeren ? Ook omtrent het wk vind ik hier weinig info over.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: World masters 2021

Bericht door Dartmat »

Heb je gehoord van dat dingetje dat al even rond schijnt te waren en vanalles op zijn kop gooit? Heet Covid-19 geloof ik, en zorgt er voor dat er nauwelijks iets normaal kan plaatsvinden, ook qua sport. Niet zo heel vreemd dat er nog vanalles onduidelijk is.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: World masters 2021

Bericht door K1990 »

Dartmat schreefCOLON 04 Jan 2021, 19:38 Heb je gehoord van dat dingetje dat al even rond schijnt te waren en vanalles op zijn kop gooit? Heet Covid-19 geloof ik, en zorgt er voor dat er nauwelijks iets normaal kan plaatsvinden, ook qua sport. Niet zo heel vreemd dat er nog vanalles onduidelijk is.
Dat men op dit moment geen tornooien kan organiseren weet ik ook wel. Maar men zou toch op zijn minst al kunnen weten hoeveel spelers er bv mogen meedoen op het wk en de masters en hoe je hiervoor gaat kunnen kwalificeren.

Hoe gaat de ranking in elkaar steken bv ? Wordt het vooral een regionale ranking of toch een mondiale. In hoeverre gaat de ranking een rol spelen voor een kwalificatie etc...
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: World masters 2021

Bericht door ratm »

K1990 schreefCOLON 04 Jan 2021, 20:56
Dartmat schreefCOLON 04 Jan 2021, 19:38 Heb je gehoord van dat dingetje dat al even rond schijnt te waren en vanalles op zijn kop gooit? Heet Covid-19 geloof ik, en zorgt er voor dat er nauwelijks iets normaal kan plaatsvinden, ook qua sport. Niet zo heel vreemd dat er nog vanalles onduidelijk is.
Dat men op dit moment geen tornooien kan organiseren weet ik ook wel. Maar men zou toch op zijn minst al kunnen weten hoeveel spelers er bv mogen meedoen op het wk en de masters en hoe je hiervoor gaat kunnen kwalificeren.

Hoe gaat de ranking in elkaar steken bv ? Wordt het vooral een regionale ranking of toch een mondiale. In hoeverre gaat de ranking een rol spelen voor een kwalificatie etc...
Het aantal spelers oid zouden ze kunnen doorgeven maar verder is het volledig onduidelijk wanneer er het aankomende jaar weer amateur/semi-prof darts zal zijn. En dus ook wanneer er uberhaupt een ranking gestart kan worden. En of er overal gespeeld kan worden enz enz. Voor een sponsor zal het vast ook van belang zijn of en waar het wordt uitgezonden. Er is gewoon te veel onzekerheid nu denk ik. Ik vind het ook beter om even geen beloften te doen ipv dingen te beloven die straks niet waargemaakt worden.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: World masters 2021

Bericht door K1990 »

World masters opnieuw geannuleerd...
BUTTON_POST_REPLY