Grand Slam of darts 2019

K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Grand Slam of darts 2019

Bericht door K1990 »

Ik ben het volledig eens dat de ( meeste ) BDO spelers zwaar onder hun niveau presteren. Ik hoop dan ook dat de bond zijn lessen trekt uit dit tornooi.

Ten eerste is er iets mis met de manier waarop de ranking wordt opgemaakt. Een Scott Waites is er bv niet bij en staat pas 16de op de ranking. Dit terwijl hij zowel de finale op lakeside als op de Masters speelde. Als je dan bv ziet dat Harms, Parletti en Warren zo hoog staan terwijl die weinig gepresteerd hebben in de majors dan klopt er toch iets niet. Stel je voor dat de finalist van het wk en de World matchplay pas 16de zou staan op de order of merrit....

Verder is men inconsequent geweest in wie men stuurde. Men stuurt durrant als world champion, waarom dan niet waites als runner up ? Ik dacht dat dit toch het format was ? Waarom John O'shea er niet bij is begrijp ik ook niet als world masters winnaar ?

De dames spelen vrij goed, maar zoals verwacht is dit te weinig voor op de grand slam. Ze horen er niet thuis op dit moment. Toch moet de BDO hier ook lessen uit trekken. Het niveau verschil is kleiner tussen de BDO vrouwen en de BDO heren. Aangezien het kleine budget dat ze hebben kan men beter bij de majors de top 8 van de vrouwen laten meedoen bij de mannen. Het zal het niveau van de vrouwen ten goede komen en de BDO populairder maken.

Men moet zich ook eens afvragen bij de BDO, hoe het komt dat de top zo weinig tegen elkaar speelt. Neem nu de top 3 ( Harms, Veenstra, Williams) die hebben nauwelijks tegen elkaar gespeeld. Ik dacht dat er maar 2 a 3 onderlinge ontmoetingen waren op een heel seizoen. Er moeten dus ook daar een aantal herzieningen komen ( bv de top 16 stroomt pas in bij de laatste 64 in a en a+ tornooien), terug rechtstreeks plaatsing voor de Masters en er moeten meer majors bijkomen desnoods maar met een prijzenpot zoals de Dutch open.

Ook de spelers moeten eens naar zichzelf kijken. Als ik dan lees van Veenstra dat hij naar de PDC gaat dan vind ik dit van een misplaatste arrogantie. Presteer eens constant bij de BDO en vertegenwoordigd ze goed op de grand slam en dan kan je mss de overstap maken. Nu is het gewoon de grote hoop vullen bij de PDC met de pseudo vedetten. Er mag gerust bij alle spelers wat meer fighting spirit komen daar op de grand slam. Ze komen als bange lammetjes op het podium en kunnen niet wachten om de hand te schudden. Dat ze voorbeeld nemen aan hun world champ die speelt ook onder zijn niveau maar blijft wel knokken en zijn matchen.

Tot slot om dit tornooi aantrekkelijk te houden moet ook de PDC in eigen boezem kijken. Voor dit tornooi plaats je u met winnen van tornooien dan speelt een ranking geen rol. Dus die indeling van de potten mag wel stoppen. Alle spelers in 1 zak en dan de poules loten. Zo kunnen BDO spelers eens tegen elkaar uitkomen. Want nu moeten ze allemaal beginnen tegen de top van de PDC.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Grand Slam of darts 2019

Bericht door ratm »

DeDeen schreefCOLON 12 Nov 2019, 15:09
Fred Raket schreefCOLON 11 Nov 2019, 20:41
Dartmat schreefCOLONTja Veenstra, wat moeten we er van zeggen? Hij kan in ieder geval beter dan hij heeft laten zien, maar of een eventueel PDC niveau erin zit?
Nope, ook Harms niet. Tenminste niet van waarde, maar ze kunnen er wel beter verdienen
Ik vraag me af of ze beter verdienen wanneer ze niet boven de middelmaat uitkomen in de PDC.
Dat denk ik wel. Als Veenstra binnen 2 jaar op plek 55 komt heeft hij al meer verdient dan in zijn hele carrière bij elkaar. Kist is de middelmaat ook nooit echt ontstegen maar heeft veel meer verdient dan Harms die al die jaren in de BDO top stond.
De vraag is meer of ze meer winst zullen halen aangezien het reizen ook meer zal kosten
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Grand Slam of darts 2019

Bericht door ratm »

Dartmat schreefCOLON 12 Nov 2019, 01:24 Dat Maijer niet helemaal 100% is en veelal domme vragen stelt is al jaren een doorn in het oog. Zo ongeveer de slechtste presentator die er rondloopt.
Zou nou niemand bij RTL dat zien? Ik vraag me echt af of er een slechtere sport presentator bestaat.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Grand Slam of darts 2019

Bericht door K1990 »

ratm schreefCOLON 12 Nov 2019, 20:11
DeDeen schreefCOLON 12 Nov 2019, 15:09
Fred Raket schreefCOLON 11 Nov 2019, 20:41
Dartmat schreefCOLONTja Veenstra, wat moeten we er van zeggen? Hij kan in ieder geval beter dan hij heeft laten zien, maar of een eventueel PDC niveau erin zit?
Nope, ook Harms niet. Tenminste niet van waarde, maar ze kunnen er wel beter verdienen
Ik vraag me af of ze beter verdienen wanneer ze niet boven de middelmaat uitkomen in de PDC.
Dat denk ik wel. Als Veenstra binnen 2 jaar op plek 55 komt heeft hij al meer verdient dan in zijn hele carrière bij elkaar. Kist is de middelmaat ook nooit echt ontstegen maar heeft veel meer verdient dan Harms die al die jaren in de BDO top stond.
De vraag is meer of ze meer winst zullen halen aangezien het reizen ook meer zal kosten
Ik heb eens gelezen dat een jaar op de PDC tour ongeveer 30000 pond kost. Dus eigenlijk heb je pas winst als je meer dan 60 000 pond op de order or merrit hebt. Je moet daar ook wel nog het verlies van je loon op arbeid bijtellen, aangezien je prof wordt. Uiteraard kost de BDO tour ook wel wat geld. De vraag is vooral wat men sportief wil, meedoen voor de prijzen of ergens gaan spelen in de grijze middenmoot ? Eerst je niveau opkrikken tot je op een constante basis 93 a 94 gemiddeld gooit en dan mss overstappen lijkt mij het beste. Zoals Glenn Durrant het deed eerst toegroeien naar het topniveau en dan overstappen.
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: Grand Slam of darts 2019

Bericht door Jowinho »

K1990 schreefCOLON 12 Nov 2019, 20:29
ratm schreefCOLON 12 Nov 2019, 20:11
DeDeen schreefCOLON 12 Nov 2019, 15:09
Fred Raket schreefCOLON 11 Nov 2019, 20:41
Dartmat schreefCOLONTja Veenstra, wat moeten we er van zeggen? Hij kan in ieder geval beter dan hij heeft laten zien, maar of een eventueel PDC niveau erin zit?
Nope, ook Harms niet. Tenminste niet van waarde, maar ze kunnen er wel beter verdienen
Ik vraag me af of ze beter verdienen wanneer ze niet boven de middelmaat uitkomen in de PDC.
Dat denk ik wel. Als Veenstra binnen 2 jaar op plek 55 komt heeft hij al meer verdient dan in zijn hele carrière bij elkaar. Kist is de middelmaat ook nooit echt ontstegen maar heeft veel meer verdient dan Harms die al die jaren in de BDO top stond.
De vraag is meer of ze meer winst zullen halen aangezien het reizen ook meer zal kosten
Ik heb eens gelezen dat een jaar op de PDC tour ongeveer 30000 pond kost. Dus eigenlijk heb je pas winst als je meer dan 60 000 pond op de order or merrit hebt. Je moet daar ook wel nog het verlies van je loon op arbeid bijtellen, aangezien je prof wordt. Uiteraard kost de BDO tour ook wel wat geld. De vraag is vooral wat men sportief wil, meedoen voor de prijzen of ergens gaan spelen in de grijze middenmoot ? Eerst je niveau opkrikken tot je op een constante basis 93 a 94 gemiddeld gooit en dan mss overstappen lijkt mij het beste. Zoals Glenn Durrant het deed eerst toegroeien naar het topniveau en dan overstappen.
Er zijn ook veel darters die pas groeien als darter eens ze bij de PDC zitten. Kim Huybrechts is daar een goed voorbeeld van. Bij de BDO lukte het niet en bij de PDC heeft die zelfs Premier League gespeeld. Dus je moet niet eerst bij de BDO top zijn om het te maken bij de PDC. Tegenwoordig heb je ook nog de Challenge Tour waar het niveau - laat ons eerlijk zijn - hoger ligt dan op een BDO tornooi. En als jonge speler heb je daar dan ook nog eens de Development Tour bij.

Je moet trouwens geen prof worden om het in de PDC te maken. Darren Webster heeft ook nog gewoon een dagtaak, net zoals Keegan Brown. Als speler van het continent ligt dat natuurlijk wel wat moeilijker, maar het is niet onmogelijk. En ik denk dat het reizen naar de BDO tornooien ook niet goedkoop is en dat je daar toch ook snel aan 15.000 pond zit voor een seizoen als het al niet meer is.
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: Grand Slam of darts 2019

Bericht door Jowinho »

K1990 schreefCOLON 12 Nov 2019, 19:22 Ten eerste is er iets mis met de manier waarop de ranking wordt opgemaakt.
Dat is het grootste probleem van de BDO. MEt gewoon wat rondreizen en kapitaalkrachtige sponsors kun je jezelf plaatsen voor het WK. Beste voorbeeld is Paula Jacklin. Die kan heeft echt haar plaats niet op het WK.

K1990 schreefCOLON 12 Nov 2019, 19:22 Verder is men inconsequent geweest in wie men stuurde. Men stuurt durrant als world champion, waarom dan niet waites als runner up ? Ik dacht dat dit toch het format was ? Waarom John O'shea er niet bij is begrijp ik ook niet als world masters winnaar ?
De BDO heeft niks te zeggen gehad bij de keuzes. Het was de PDC die de spelers hebben geselecteerd. En zelfs de BDO zou John O'Shea niet gestuurd hebben, want de keuzes waren al bekend voor de World Masters.
K1990 schreefCOLON 12 Nov 2019, 19:22 De dames spelen vrij goed, maar zoals verwacht is dit te weinig voor op de grand slam. Ze horen er niet thuis op dit moment.
Darten draait ook om entertainment. En een Ashton en Suzuki hebben daardoor meer waarde dan een Kleermaker of Kenny bv.
K1990 schreefCOLON 12 Nov 2019, 19:22 Men moet zich ook eens afvragen bij de BDO, hoe het komt dat de top zo weinig tegen elkaar speelt. Neem nu de top 3 ( Harms, Veenstra, Williams) die hebben nauwelijks tegen elkaar gespeeld. Ik dacht dat er maar 2 a 3 onderlinge ontmoetingen waren op een heel seizoen. Er moeten dus ook daar een aantal herzieningen komen ( bv de top 16 stroomt pas in bij de laatste 64 in a en a+ tornooien), terug rechtstreeks plaatsing voor de Masters en er moeten meer majors bijkomen desnoods maar met een prijzenpot zoals de Dutch open.
Dat ligt moeilijk. Veel amateurspelers doen namelijk mee aan die open tornooien omdat ze in de eerste ronde lunnen uitkomen tegen een topper. Als dat deel geluk wegvalt, dan zullen er toch wel een redelijk aantal niet meer gaan deelnemen aan die tornooien, want dan kun je evengoed een lokaal tornooi gaan spelen waar het inschrijfgeld veel goedkoper is.
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Grand Slam of darts 2019

Bericht door Fred Raket »

Die kleine Webster stond weer lekker te gooien zeg
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Grand Slam of darts 2019

Bericht door ratm »

K1990 schreefCOLON 12 Nov 2019, 19:22 Ik ben het volledig eens dat de ( meeste ) BDO spelers zwaar onder hun niveau presteren. Ik hoop dan ook dat de bond zijn lessen trekt uit dit tornooi.

Ten eerste is er iets mis met de manier waarop de ranking wordt opgemaakt. Een Scott Waites is er bv niet bij en staat pas 16de op de ranking. Dit terwijl hij zowel de finale op lakeside als op de Masters speelde. Als je dan bv ziet dat Harms, Parletti en Warren zo hoog staan terwijl die weinig gepresteerd hebben in de majors dan klopt er toch iets niet. Stel je voor dat de finalist van het wk en de World matchplay pas 16de zou staan op de order of merrit....

Verder is men inconsequent geweest in wie men stuurde. Men stuurt durrant als world champion, waarom dan niet waites als runner up ? Ik dacht dat dit toch het format was ? Waarom John O'shea er niet bij is begrijp ik ook niet als world masters winnaar ?

De dames spelen vrij goed, maar zoals verwacht is dit te weinig voor op de grand slam. Ze horen er niet thuis op dit moment. Toch moet de BDO hier ook lessen uit trekken. Het niveau verschil is kleiner tussen de BDO vrouwen en de BDO heren. Aangezien het kleine budget dat ze hebben kan men beter bij de majors de top 8 van de vrouwen laten meedoen bij de mannen. Het zal het niveau van de vrouwen ten goede komen en de BDO populairder maken.

Men moet zich ook eens afvragen bij de BDO, hoe het komt dat de top zo weinig tegen elkaar speelt. Neem nu de top 3 ( Harms, Veenstra, Williams) die hebben nauwelijks tegen elkaar gespeeld. Ik dacht dat er maar 2 a 3 onderlinge ontmoetingen waren op een heel seizoen. Er moeten dus ook daar een aantal herzieningen komen ( bv de top 16 stroomt pas in bij de laatste 64 in a en a+ tornooien), terug rechtstreeks plaatsing voor de Masters en er moeten meer majors bijkomen desnoods maar met een prijzenpot zoals de Dutch open.

Ook de spelers moeten eens naar zichzelf kijken. Als ik dan lees van Veenstra dat hij naar de PDC gaat dan vind ik dit van een misplaatste arrogantie. Presteer eens constant bij de BDO en vertegenwoordigd ze goed op de grand slam en dan kan je mss de overstap maken. Nu is het gewoon de grote hoop vullen bij de PDC met de pseudo vedetten. Er mag gerust bij alle spelers wat meer fighting spirit komen daar op de grand slam. Ze komen als bange lammetjes op het podium en kunnen niet wachten om de hand te schudden. Dat ze voorbeeld nemen aan hun world champ die speelt ook onder zijn niveau maar blijft wel knokken en zijn matchen.

Tot slot om dit tornooi aantrekkelijk te houden moet ook de PDC in eigen boezem kijken. Voor dit tornooi plaats je u met winnen van tornooien dan speelt een ranking geen rol. Dus die indeling van de potten mag wel stoppen. Alle spelers in 1 zak en dan de poules loten. Zo kunnen BDO spelers eens tegen elkaar uitkomen. Want nu moeten ze allemaal beginnen tegen de top van de PDC.
Waites heeft ook gewoon veel te weinig bdo toernooien gespeeld. Verder ben ik het wel met je eens dat de top vaker tegen elkaar zou moeten spelen zodat ze elkaar omhoog duwen. En het idee dat de top 8 dames met de heren mee mag doen lijkt me ook een goede.

Wat betreft de GSOD zelf, zoals ik in een van mijn eerdere posts al zei is het bijzondere er voor mij wel van af. Als ze er mee stoppen vind ik het ook prima. De bdo spelers voegen nu niets meer toe. Die trend is al jaren aan de gang
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Grand Slam of darts 2019

Bericht door ratm »

Goed om bij vlagen weer de oude Lewis te zien! Zowel qua spel als qua beleving.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Grand Slam of darts 2019

Bericht door K1990 »

Harms heeft eindelijk eens zijn niveau gespeeld dat hij kan halen. Pech dat hij de match nipt verliest, maar had hij zo 3 matchen gespeeld kon hij zeker door gaan. Williams heeft zich niet veel te verwijten, speelde degelijk maar plots was er de oude Williams. Het tornooi zit er op voor ( op behalve durrant en dat is een ingewikkelde situatie) de BDO spelers.

Ik hoop dat men er lessen zal uit trekken bij beide bonden en dat we volgend jaar dan ook weer een leuker tornooi krijgen. Jongens als Williams en Parletti zullen wel nog progressie maken. Hopelijk wordt bennent wereldkampioen en zien we hem terug alsook Scott Waites en Scott Mitchell.

Wel nog een positieve noot voor onze beide dames die gewoon goed gespeeld hebben en onder druk hun top niveau bereikten. Daar kunnen de heren nog wat van leren.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Grand Slam of darts 2019

Bericht door K1990 »

K1990 schreefCOLON 13 Nov 2019, 10:42 Harms heeft eindelijk eens zijn niveau gespeeld dat hij kan halen. Pech dat hij de match nipt verliest, maar had hij zo 3 matchen gespeeld kon hij zeker door gaan. Williams heeft zich niet veel te verwijten, speelde degelijk maar plots was er de oude Williams. Het tornooi zit er op voor ( op behalve durrant en dat is een ingewikkelde situatie) de BDO spelers.

Ik hoop dat men er lessen zal uit trekken bij beide bonden en dat we volgend jaar dan ook weer een leuker tornooi krijgen. Jongens als Williams en Parletti zullen wel nog progressie maken. Hopelijk wordt bennent wereldkampioen en zien we hem terug alsook Scott Waites en Scott Mitchell.

Wel nog een positieve noot voor onze beide dames die gewoon goed gespeeld hebben en onder druk hun top niveau bereikten. Daar kunnen de heren nog wat van leren.
*oude lewis*
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Grand Slam of darts 2019

Bericht door K1990 »

Jowinho schreefCOLON 13 Nov 2019, 00:22
K1990 schreefCOLON 12 Nov 2019, 19:22 Ten eerste is er iets mis met de manier waarop de ranking wordt opgemaakt.
Dat is het grootste probleem van de BDO. MEt gewoon wat rondreizen en kapitaalkrachtige sponsors kun je jezelf plaatsen voor het WK. Beste voorbeeld is Paula Jacklin. Die kan heeft echt haar plaats niet op het WK.

K1990 schreefCOLON 12 Nov 2019, 19:22 Verder is men inconsequent geweest in wie men stuurde. Men stuurt durrant als world champion, waarom dan niet waites als runner up ? Ik dacht dat dit toch het format was ? Waarom John O'shea er niet bij is begrijp ik ook niet als world masters winnaar ?
De BDO heeft niks te zeggen gehad bij de keuzes. Het was de PDC die de spelers hebben geselecteerd. En zelfs de BDO zou John O'Shea niet gestuurd hebben, want de keuzes waren al bekend voor de World Masters.
K1990 schreefCOLON 12 Nov 2019, 19:22 De dames spelen vrij goed, maar zoals verwacht is dit te weinig voor op de grand slam. Ze horen er niet thuis op dit moment.
Darten draait ook om entertainment. En een Ashton en Suzuki hebben daardoor meer waarde dan een Kleermaker of Kenny bv.
K1990 schreefCOLON 12 Nov 2019, 19:22 Men moet zich ook eens afvragen bij de BDO, hoe het komt dat de top zo weinig tegen elkaar speelt. Neem nu de top 3 ( Harms, Veenstra, Williams) die hebben nauwelijks tegen elkaar gespeeld. Ik dacht dat er maar 2 a 3 onderlinge ontmoetingen waren op een heel seizoen. Er moeten dus ook daar een aantal herzieningen komen ( bv de top 16 stroomt pas in bij de laatste 64 in a en a+ tornooien), terug rechtstreeks plaatsing voor de Masters en er moeten meer majors bijkomen desnoods maar met een prijzenpot zoals de Dutch open.
Dat ligt moeilijk. Veel amateurspelers doen namelijk mee aan die open tornooien omdat ze in de eerste ronde lunnen uitkomen tegen een topper. Als dat deel geluk wegvalt, dan zullen er toch wel een redelijk aantal niet meer gaan deelnemen aan die tornooien, want dan kun je evengoed een lokaal tornooi gaan spelen waar het inschrijfgeld veel goedkoper is.
Er moet vooral meer punten verschil zijn tussen de majors en de andere tornooien. Neem nu Glen durrant die werd wereldkampioen, winnaar van de finder en finalist op de Masters. Akkoord daarna heeft hij geen tornooien meer gespeeld, maar hij stond op het einde van het seizoen zelfs niet in de top 40... Stel je voor dat MVG enkel het wk speelt en wint, finale world matchplay speelt en de grand prix wint. Dan zal hij zonder problemen in de top 10 staan.

Harms heeft gewoon niks gepresteerd in de majors dan kan het niet dat hij eerste staat. Zoals je zegt wie geld heeft om rond te reizen kan zich plaatsen. Al moet men dat rondreizen ook wel promoten natuurlijk, dat evenwicht is heel moeilijk te vinden.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Grand Slam of darts 2019

Bericht door ratm »

Mooie pot tussen Lewis en Wade. Vooral de laatste leg waarin de trukendoos open ging haha. Dat mis ik tegenwoordig wel een beetje, 2 mannen die elkaar bevechten
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: Grand Slam of darts 2019

Bericht door no score »

ratm schreefCOLON 14 Nov 2019, 21:11 Mooie pot tussen Lewis en Wade. Vooral de laatste leg waarin de trukendoos open ging haha. Dat mis ik tegenwoordig wel een beetje, 2 mannen die elkaar bevechten
Was zeker een mooie pot, ook de vechtlust van Lewis heb ik lang niet gezien.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Grand Slam of darts 2019

Bericht door Fred Raket »

ratm schreefCOLONMooie pot tussen Lewis en Wade. Vooral de laatste leg waarin de trukendoos open ging haha. Dat mis ik tegenwoordig wel een beetje, 2 mannen die elkaar bevechten
Lekker ‘ ouderwets ‘ potje ja [emoji106]
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Grand Slam of darts 2019

Bericht door ratm »

Jammer dat we vandaag de oude Michael Smith weer zagen. Heeft zichzelf helemaal de wedstrijd uit ge-nee-knikt. Hij leek juist de laatste 2 jaar hierin stappen te hebben gemaakt
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Grand Slam of darts 2019

Bericht door K1990 »

Als je durrant kwaad maakt, dan krijg je een verbeten durrant in de plaats. Hij speelt nog niet op zijn allerbest maar is een echte matchplayer. Majors winnen zal moeilijk worden omdat hij voorbij MVG moet. Al is het denk ik de enigste die een positief onderling resultaat heeft tegen MVG of ben ik mis ?

Jammer dat men de voorbije jaren nooit de beide kampioenen tegen elkaar liet opnemen het zouden leuke duels geweest zijn.

Hopelijk kan Garry Anderson ook nog eens meedoen voor de titel, want ik vrees dat we naar zijn laatste kunststukjes aan het kijken zijn.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Grand Slam of darts 2019

Bericht door Rat »

Ik hoorde Koert gister zeggen dat je vandaag darts live via de rtlxl app kan zien. Maar werkt dat nu, zo ja, hoe dan?

Bvd

Edit

Werkt alleen via videoland denk ik.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Grand Slam of darts 2019

Bericht door Fred Raket »

Rat schreefCOLONIk hoorde Koert gister zeggen dat je vandaag darts live via de rtlxl app kan zien. Maar werkt dat nu, zo ja, hoe dan?

Bvd

Edit

Werkt alleen via videoland denk ik.
Of RTL XL account
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Grand Slam of darts 2019

Bericht door Rat »

Ok. Nou dat lukt me niet, kan nergens de stream vinden. Maar ben reeds voorzien. Had de link net geplaatst, maar dat werkt alleen als je trx hebt haha! (Crypto)
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Grand Slam of darts 2019

Bericht door ratm »

Die Price staat lekker te gooien zeg! Vanmiddag ook al maar meestal is iemand na een overwinning op mvG "op". Price niet, is gewoon nog sterker dan vanmiddag. Hij wordt sowieso ieder jaar steeds beter.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Grand Slam of darts 2019

Bericht door Fred Raket »

Ja, mooie overwinning. Op naar het WK [emoji6]
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand Slam of darts 2019

Bericht door Dartmat »

Heel erg veel respect voor de sprongen vooruit in (basis)niveau van Price in de laatste jaren. Erg sterk sterk gegooid deze week, zeer terechte winnaar.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Grand Slam of darts 2019

Bericht door DeDeen »

En zonder bijsmaak. Ook wel lekker.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Grand Slam of darts 2019

Bericht door The Runner »

Stiekem ben ik wel een beetje fan van Price. Heeft een sterk toernooi gegooid, is sowieso goed bezig de laatste tijd. Is een van de favorieten voor de WK titel
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
BUTTON_POST_REPLY