PDC World series of Darts

BUTTON_POST_REPLY
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

PDC World series of Darts

Bericht door ratm »

De afgelopen 2 nachten was het eerste toernooi in de World series. In New York, 8 toppers tegen 8 lokale spelers. Sherrock verloor als enige topper (als je haar zo wil noemen) in de eerste ronde. Smith won uiteindelijk het toernooi door in de finale van MvG te winnen.

Ik heb natuurlijk niks gezien want het was snachts, maar wat mij opvalt is dat Wade de afgelopen maanden in topvorm was maar sinds hij in het ziekenhuis heeft gelegen is het allemaal een stuk minder. Ook nu weer. Ik zag hem als grote kanshebber voor de PL maar nu toch een stuk minder.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PDC World series of Darts

Bericht door Choco115 »

ratm schreefCOLON 05 Jun 2022, 17:04 De afgelopen 2 nachten was het eerste toernooi in de World series. In New York, 8 toppers tegen 8 lokale spelers. Sherrock verloor als enige topper (als je haar zo wil noemen) in de eerste ronde. Smith won uiteindelijk het toernooi door in de finale van MvG te winnen.

Ik heb natuurlijk niks gezien want het was snachts, maar wat mij opvalt is dat Wade de afgelopen maanden in topvorm was maar sinds hij in het ziekenhuis heeft gelegen is het allemaal een stuk minder. Ook nu weer. Ik zag hem als grote kanshebber voor de PL maar nu toch een stuk minder.
Was weliswaar s’nachts maar alles was gelukkig terug te kijken op viaplay :)
Ik heb het dus wel gezien, Wade was inderdaad weer weinig, maar Sherrock met 71 gemiddeld was al helemaal bagger. Ook Anderson had er weer geen zin in, maar dat is geen verrassing meer. Eigenlijk vond ik alleen Smith en Van Gerwen goed spelen (en bij vlagen Price).
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World series of Darts

Bericht door ratm »

Gisteren begon het derde world series toernooi, dit maal in Nederland. 8 Nederlanders dus tegen 8 toppers (of eigenlijk 7 toppers en Sherrock) waaronder ook een Nederlander (MvG). Bizar veel verrassingen. Van de 8 toppers zijn alleen Wade en Vd Bergh door. De toppers speelde niet top (wat ook laat dat zien dat de toppers dit niet heel serieus nemen) maar voor de Nederlanders wel mooi dat ze zich zo hebben kunnen laten zien.

MvG-Noppert was wel de pot van de avond vond ik. na 5 legs allebei op 110+ gemiddeld. Daarna zakte het wel ver weg helaas. Noppert begint een echte topper te worden.
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: PDC World series of Darts

Bericht door ybabl »

In ieder geval toch nog een Nederlandstalige winnaar. ;) Waarom deed Van Barneveld niet mee eigenlijk? Staat hij lager op de OOM dan al deze Nederlanders?
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World series of Darts

Bericht door ratm »

ybabl schreefCOLON 27 Jun 2022, 11:21 In ieder geval toch nog een Nederlandstalige winnaar. ;) Waarom deed Van Barneveld niet mee eigenlijk? Staat hij lager op de OOM dan al deze Nederlanders?
Ja hij staat net een paar plekken onder Meulenkamp. Na een veel belovende start is de come-back nog niet erg geslaagd. Maar voor een demonstratie toernooi zoals dit hadden ze Barney wel een wildcard kunnen geven. Was voor het publiek wel leuk geweest.

Vd Bergh was wel de terechte winnaar. Met name aan het begin van de wedstrijden maakte hij het verschil.
BUTTON_POST_REPLY