Darts op RTL7

Media artikelen over de dartsport
BUTTON_POST_REPLY
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Darts op RTL7

Bericht door ratm »

Fred Raket schreefCOLON 05 Jan 2022, 10:51 Je betaald alleen maar meer, maar krijgt er eigenlijk niets voor terug.
Dat is precies zoals het is. Nu hebben we het voor 0 extra euro straks moeten we er 14 eu pm voor betalen. En wat krijgen we voor die 14 extra euro's? He-le-maal niets.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Darts op RTL7

Bericht door Choco115 »

Fred Raket schreefCOLON 05 Jan 2022, 10:51 Vandaag is het Viaplay, morgen Netflix etc etc. Al die abonnementen loopt de spuigaten uit. Je betaald alleen maar meer, maar krijgt er eigenlijk niets voor terug. Ja, sneller internet. Bij Ziggo ben je zo al 55euro in de maand kwijt voor TV/Internet, nog maar te zwijgen over mobiele data.
Daarom heb ik ook geen Netflix, Videoland, Disney + of al die andere onzin. Zolang ik darts en formule 1 kan kijken ben ik gelukkig, dus aan pdc tv en viaplay heb ik genoeg.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Darts op RTL7

Bericht door Choco115 »

ratm schreefCOLON 05 Jan 2022, 20:40
Fred Raket schreefCOLON 05 Jan 2022, 10:51 Je betaald alleen maar meer, maar krijgt er eigenlijk niets voor terug.
Dat is precies zoals het is. Nu hebben we het voor 0 extra euro straks moeten we er 14 eu pm voor betalen. En wat krijgen we voor die 14 extra euro's? He-le-maal niets.
Dat is nou eenmaal waar we naar toe gaan, in Engeland is het darts al jaren op betaalzenders.

Maar idd het enige wat we extra krijgen is geen reclames (en hopelijk een professionelere setting)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Darts op RTL7

Bericht door Fred Raket »

Choco115 schreefCOLON 06 Jan 2022, 10:12
Fred Raket schreefCOLON 05 Jan 2022, 10:51 Vandaag is het Viaplay, morgen Netflix etc etc. Al die abonnementen loopt de spuigaten uit. Je betaald alleen maar meer, maar krijgt er eigenlijk niets voor terug. Ja, sneller internet. Bij Ziggo ben je zo al 55euro in de maand kwijt voor TV/Internet, nog maar te zwijgen over mobiele data.
Daarom heb ik ook geen Netflix, Videoland, Disney + of al die andere onzin. Zolang ik darts en formule 1 kan kijken ben ik gelukkig, dus aan pdc tv en viaplay heb ik genoeg.
Ik heb ook nog te maken met meer mensen in ons gezin. Het loopt zo de spuigaten uit natuurlijk
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Darts op RTL7

Bericht door Choco115 »

Fred Raket schreefCOLON 06 Jan 2022, 16:36
Choco115 schreefCOLON 06 Jan 2022, 10:12
Fred Raket schreefCOLON 05 Jan 2022, 10:51 Vandaag is het Viaplay, morgen Netflix etc etc. Al die abonnementen loopt de spuigaten uit. Je betaald alleen maar meer, maar krijgt er eigenlijk niets voor terug. Ja, sneller internet. Bij Ziggo ben je zo al 55euro in de maand kwijt voor TV/Internet, nog maar te zwijgen over mobiele data.
Daarom heb ik ook geen Netflix, Videoland, Disney + of al die andere onzin. Zolang ik darts en formule 1 kan kijken ben ik gelukkig, dus aan pdc tv en viaplay heb ik genoeg.
Ik heb ook nog te maken met meer mensen in ons gezin. Het loopt zo de spuigaten uit natuurlijk
Ja dat snap ik dan heel goed. Bij ons heeft niemand een streamingdienst en we willen allemaal (of bijna allemaal) darts en F1 zien
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: Darts op RTL7

Bericht door ybabl »

Fred Raket schreefCOLON 04 Jan 2022, 16:06 Ik had bericht gekregen dat Viaplay in maart pas van start gaat, en 13,99p/mnd gaat kosten.
Formule 1
Voetbal: Bundesliga
Voetbal: Zweedse Damallsvenskan
Voetbal: vrouwenvoetbal Italiaanse A-serie
Voetbal: Premier League (vanaf augustus 2022)
PDC Darts
Matchroom snooker en pool
MMA (Mixed Martial Arts): KSW


Het lijkt er op dat het weer ouderwets streams zoeken wordt.
Back to the old days [emoji3]
Mocht dat Viaplay over een jaar of wat nou echt een aanzienlijk aanbod hebben qua sporten, is het wellicht het overwegen waard. Maar voor dit rijtje ga ik waarschijnlijk ook geen 14 euro per maand neerleggen. Wel jammer, hoop niet dat ik het darten daardoor uit het oog ga verliezen.

Over RTL: ze hebben het goed gedaan. We hebben echt veel kunnen zien en zeker het WK was altijd top te volgen. Ik ben geen fan van de stijl van Koert, Marcel en Arjen, maar daar kun je prima doorheen kijken. In hun rol voor de doelgroep denk ik eigenlijk ook gewoon dat zij (Marcel misschien wat minder) het goed gedaan hebben. Dat Jacques (voorlopig?) de enige is die meegaat naar Viaplay lijkt me terecht, dat is de enige die ik als "onmisbaar" zou betitelen van de club. Hoe dan ook, RTL bedankt voor de mooie dartjaren.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Darts op RTL7

Bericht door ratm »

ybabl schreefCOLON 08 Jan 2022, 15:08 Over RTL: ze hebben het goed gedaan. We hebben echt veel kunnen zien en zeker het WK was altijd top te volgen. Ik ben geen fan van de stijl van Koert, Marcel en Arjen, maar daar kun je prima doorheen kijken. In hun rol voor de doelgroep denk ik eigenlijk ook gewoon dat zij (Marcel misschien wat minder) het goed gedaan hebben. Dat Jacques (voorlopig?) de enige is die meegaat naar Viaplay lijkt me terecht, dat is de enige die ik als "onmisbaar" zou betitelen van de club. Hoe dan ook, RTL bedankt voor de mooie dartjaren.
Ik vind ook dat ze het prima gedaan hebben. Ook leuk dat ze als tafelgasten spelers uit België (Huybrechts en vd Berg) en Duitsland (Hopp) hebben neergezet. Laatst ook een speler uit de VS.
Jacques vind ik een van de beste commentatoren ter wereld. Hij weet veel van de ins en outs van de spelers en hun training/aanpassingen. Heeft ook verstand van de pijlen en welk effect dat heeft op de worp en hoe ze in het bord komen en welke aanpassingen spelers eventueel zouden kunnen doen. Rekent razendsnel en "leest" de wedstrijd erg goed. Kortom erg deskundig. En is ook nog eens enthousiast, zonder te overdrijven. En natuurlijk is hij voor de Nederlanders maar hij kan ook erg genieten van een buitenlandse spelers die een Nederlander er uit gooit met goed spel.
Niels de Ruiter zouden ze ook mee mogen nemen. Heeft verstand van het spelletje en weet natuurlijk veel van het Nederlandse darten onder de (sub) top.

Frank is altijd erg matig gebleven, ben blij dat we daar van af zijn. Maar Marcel, dat kon echt niet! Die is al die jaren zo verschrikkelijk slecht gebleven. Soms trok ik hem echt niet en schakelde ik maar over naar Sky of de Belgen ook al was daar reclame. Liever reclame dan me aan Marcel irriteren. Zulke slechte vragen en totaal niet luisteren naar het antwoord. Zo vaak stelde hij een vraag terwijl de tafelgast dat net gezegd had. Ook de manier waarop hij de tafelgasten afkapte omdat de wedstrijd verder ging was bijna onbeschoft te noemen. En dan dat eeuwige ge-slis/geslik na iedere zin. En dat geslijm naar MvG toe, bah!
Maar.....daar zijn we eindelijk van verlost :D
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Darts op RTL7

Bericht door Choco115 »

ratm schreefCOLON 08 Jan 2022, 18:20
ybabl schreefCOLON 08 Jan 2022, 15:08 Over RTL: ze hebben het goed gedaan. We hebben echt veel kunnen zien en zeker het WK was altijd top te volgen. Ik ben geen fan van de stijl van Koert, Marcel en Arjen, maar daar kun je prima doorheen kijken. In hun rol voor de doelgroep denk ik eigenlijk ook gewoon dat zij (Marcel misschien wat minder) het goed gedaan hebben. Dat Jacques (voorlopig?) de enige is die meegaat naar Viaplay lijkt me terecht, dat is de enige die ik als "onmisbaar" zou betitelen van de club. Hoe dan ook, RTL bedankt voor de mooie dartjaren.
Ik vind ook dat ze het prima gedaan hebben. Ook leuk dat ze als tafelgasten spelers uit België (Huybrechts en vd Berg) en Duitsland (Hopp) hebben neergezet. Laatst ook een speler uit de VS.
Jacques vind ik een van de beste commentatoren ter wereld. Hij weet veel van de ins en outs van de spelers en hun training/aanpassingen. Heeft ook verstand van de pijlen en welk effect dat heeft op de worp en hoe ze in het bord komen en welke aanpassingen spelers eventueel zouden kunnen doen. Rekent razendsnel en "leest" de wedstrijd erg goed. Kortom erg deskundig. En is ook nog eens enthousiast, zonder te overdrijven. En natuurlijk is hij voor de Nederlanders maar hij kan ook erg genieten van een buitenlandse spelers die een Nederlander er uit gooit met goed spel.
Niels de Ruiter zouden ze ook mee mogen nemen. Heeft verstand van het spelletje en weet natuurlijk veel van het Nederlandse darten onder de (sub) top.

Frank is altijd erg matig gebleven, ben blij dat we daar van af zijn. Maar Marcel, dat kon echt niet! Die is al die jaren zo verschrikkelijk slecht gebleven. Soms trok ik hem echt niet en schakelde ik maar over naar Sky of de Belgen ook al was daar reclame. Liever reclame dan me aan Marcel irriteren. Zulke slechte vragen en totaal niet luisteren naar het antwoord. Zo vaak stelde hij een vraag terwijl de tafelgast dat net gezegd had. Ook de manier waarop hij de tafelgasten afkapte omdat de wedstrijd verder ging was bijna onbeschoft te noemen. En dan dat eeuwige ge-slis/geslik na iedere zin. En dat geslijm naar MvG toe, bah!
Maar.....daar zijn we eindelijk van verlost :D
Helemaal eens met dit bericht! Overigens heeft Niels de Ruiter aangegeven, dat hij na het afgelopen WK stopt als dartcommentator (maar dat hij dat zelfs al had besloten voor bekend werd dat het darten naar viaplay ging). Hij wilt namelijk meer tijd geven aan z’n gezin, en zich focussen op z’n andere vaste baan.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Darts op RTL7

Bericht door ratm »

Jammer (maar begrijpelijk) dat Niels stopt. Vond hem wel prettig om naar te luisteren.
BUTTON_POST_REPLY