Dave Chisnall

Topics over dartspelers
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Dave Chisnall

Bericht door bullieboy »

Dave Chisnall
Dave Chisnall.jpg
Geboortedatum: 12-09-1980
Geboorteplaats: St. Helens, Engeland
Woonplaats: St. Helens, Engeland

Website: http://www.chizzy.co.uk
Twitter: https://twitter.com/ChizzyChisnall

Bijnaam: Chizzy
Opkomstmuziek: Gonna make you sweat - C+C Music Factory
Lateraliteit: Rechtshandig
Sponsor: Target
Pijlen: Target "David Chisnall" 24 Gram

Aantal 9 Darters: 5
Favoriete Dubbel: D18

Organisatie
BDO: 2007 – 2011
PDC: 2011 – Heden

WDF/BDO Major Toernooien - Beste Prestaties
World Championship: Runner-up in 2010
World Masters: Laatste 40 in 2010

PDC Major Toernooien - Beste Prestaties
World Championship: Kwartfinale in 2017
World Matchplay: Kwartfinale in 2013, 2014, 2015, 2016
World Grand Prix: Runner-up in 2013
Grand Slam Of Darts: Runner-up in 2014
Premier League: Halve Finale in 2015
UK Open: Halve finale in 2012
European Championship: Kwart Finale in 201, 2015
Players Championship Finals: Runner-up in 2016
The Masters: Runner-up in 2016
Champions League of Darts: 8e/4e in de groep in 2017
PDC World Cup of Darts: Halve finale in 2017
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Let's Play Darts!
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Dave Chisnall

Bericht door Fred Raket »

Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Dave Chisnall

Bericht door Lookout »

Dave Chisnall speelde een wereld partij tegen Michael.
Als hij dat niveau kan vasthouden is het voor iedere speler een lastige klant.
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
lente264
Lid
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 13 Apr 2015, 09:14

Re: Dave Chisnall

Bericht door lente264 »

Ik vind Chisnall echt een topspeler.
Altijd lastig te verslaan en qua 180ers vaak niet bij te houden.

Jammer dat hij iets te vaak op een belangrijk moment in de wedstrijd zn zenuwen niet de baas is.
Ik vind dat Chisnall nog steeds te veel onderschat word, terwijl hij op dit moment echt super staat te spelen.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Dave Chisnall

Bericht door Fred Raket »

lente264 schreefCOLONIk vind Chisnall echt een topspeler.
Altijd lastig te verslaan en qua 180ers vaak niet bij te houden.

Jammer dat hij iets te vaak op een belangrijk moment in de wedstrijd zn zenuwen niet de baas is.
Ik vind dat Chisnall nog steeds te veel onderschat word, terwijl hij op dit moment echt super staat te spelen.
Idd. zeker tegen Taylor gaan er zenuwen meespelen. Niet zo gek ook natuurlijk
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Dave Chisnall

Bericht door DeDeen »

Maar die stijl van hem... Hij gooide tegen Wade echt fenomenaal, maar ik heb altijd het idee dat dat duw- en trekwerk op belangrijke momenten fataal wordt.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Dave Chisnall

Bericht door cookie »

DeDeen schreefCOLONMaar die stijl van hem... Hij gooide tegen Wade echt fenomenaal, maar ik heb altijd het idee dat dat duw- en trekwerk op belangrijke momenten fataal wordt.
Ja mee eens.. Dan gaat dat eerste pijltje haperen en is het moeilijk te verwerken.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Dave Chisnall

Bericht door rproele »

Opkomstnummer moet aangepast worden naar Dizzy
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Dave Chisnall

Bericht door Dartmat »

Opvallende overstap van Chisnall die van Target naar Harrows gaat.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Dave Chisnall

Bericht door rproele »

Dartmat schreefCOLON 31 Jul 2019, 14:29 Opvallende overstap van Chisnall die van Target naar Harrows gaat.
Dit huwelijk was ook geen onverdeeld succes volgens mij, al ligt dit meer aan de speelstijl en gebrek aan stalen zenuwen van Chizzie dan aan het materiaal denk ik.
Zal eerder een overweging vanuit Target zijn om niet te verlengen, dan dat Harrows veel meer gaat betalen.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Dave Chisnall

Bericht door Dartmat »

rproele schreefCOLON 31 Jul 2019, 15:36
Dartmat schreefCOLON 31 Jul 2019, 14:29 Opvallende overstap van Chisnall die van Target naar Harrows gaat.
Dit huwelijk was ook geen onverdeeld succes volgens mij, al ligt dit meer aan de speelstijl en gebrek aan stalen zenuwen van Chizzie dan aan het materiaal denk ik.
Zal eerder een overweging vanuit Target zijn om niet te verlengen, dan dat Harrows veel meer gaat betalen.
Ja dat zal het ongetwijfeld zijn. Al denk ik dat Chisnall nog altijd meer exposure oplevert dan bijvoorbeeld een Deller, Fitton of O'Shea. Harrows is helaas niet zo'n grote marktspeler meer als vroeger dus voor hen is iedere top 16 speler een mooie aanwinst. Win win dus.

Target had op de social media wel een zeer uitgebreid dankwoord over Chisnall. Een mooie en correcte manier van afscheid nemen is dat.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Dave Chisnall

Bericht door rproele »

Dartmat schreefCOLON 31 Jul 2019, 15:48
rproele schreefCOLON 31 Jul 2019, 15:36
Dartmat schreefCOLON 31 Jul 2019, 14:29 Opvallende overstap van Chisnall die van Target naar Harrows gaat.
Dit huwelijk was ook geen onverdeeld succes volgens mij, al ligt dit meer aan de speelstijl en gebrek aan stalen zenuwen van Chizzie dan aan het materiaal denk ik.
Zal eerder een overweging vanuit Target zijn om niet te verlengen, dan dat Harrows veel meer gaat betalen.
Ja dat zal het ongetwijfeld zijn. Al denk ik dat Chisnall nog altijd meer exposure oplevert dan bijvoorbeeld een Deller, Fitton of O'Shea. Harrows is helaas niet zo'n grote marktspeler meer als vroeger dus voor hen is iedere top 16 speler een mooie aanwinst. Win win dus.

Target had op de social media wel een zeer uitgebreid dankwoord over Chisnall. Een mooie en correcte manier van afscheid nemen is dat.
Ik kwam het toevallig inderdaad ook tegen, niet meer dan logisch en wel zo netjes inderdaad.
Met zijn opkomst binnen de PDC denk ik dat Target toch echt wel redelijk wat pijltjes onder zijn naam heeft mogen slijten.
Zeker zoals je aangeeft tegenover spelers als Deller, enkel de oudere garde kent hem denk ik nog, Fitton of O'Shea,
(Zullen de pijlen van Deller niet zo veel exposure hebben mogen opleveren, denk wel daarmee de slag om Lewis)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Dave Chisnall

Bericht door Fred Raket »

Dartmat schreefCOLON 31 Jul 2019, 15:48
rproele schreefCOLON 31 Jul 2019, 15:36
Dartmat schreefCOLON 31 Jul 2019, 14:29 Opvallende overstap van Chisnall die van Target naar Harrows gaat.
Dit huwelijk was ook geen onverdeeld succes volgens mij, al ligt dit meer aan de speelstijl en gebrek aan stalen zenuwen van Chizzie dan aan het materiaal denk ik.
Zal eerder een overweging vanuit Target zijn om niet te verlengen, dan dat Harrows veel meer gaat betalen.
Ja dat zal het ongetwijfeld zijn. Al denk ik dat Chisnall nog altijd meer exposure oplevert dan bijvoorbeeld een Deller, Fitton of O'Shea. Harrows is helaas niet zo'n grote marktspeler meer als vroeger dus voor hen is iedere top 16 speler een mooie aanwinst. Win win dus.

Target had op de social media wel een zeer uitgebreid dankwoord over Chisnall. Een mooie en correcte manier van afscheid nemen is dat.
Deller en Fitton hebben ook een compleet ander contract dan Chizzy als actieve PDC speler.
Andriez
Lid
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2019, 14:19

Re: Dave Chisnall

Bericht door Andriez »

Grappig dat de reacties op dit topic van Dave ineens weer opleven, na al die jaren, er had wel wat meer aandacht naar hem toe gemogen in die tussentijd, want kan zijn speelstijl onwijs waarderen!
BUTTON_POST_REPLY