Premier League 2021

Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

PL 2021

Bericht door The Runner »

Halve finales WK bekend, wie zijn jullie Premier League kandidaten?
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PL 2021

Bericht door Dartmat »

Price, van Gerwen, Wright, Aspinall, van den Bergh, Chisnall, Smith, Cross, de Sousa en wisselspelers. Eventueel Anderson of Bunting i.p.v. de Sousa als een van hen WK wordt.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PL 2021

Bericht door Choco115 »

Price
Van Gerwen
Wright
Van den Bergh
De Sousa
Durrant
Aspinall
Anderson
Wade
Laatste plek:
Price verslaat Chisnall: Chisnall en Cross ipv Wade
Price verslaat Anderson: Cross
Chisnall verslaat Price: Chisnall
Chisnall verslaat Bunting: Chisnall en Bunting, Wade eruit
Bunting verslaat Chisnall: Chisnall en Bunting, Wade eruit
Bunting verslaat Anderson: Bunting
Anderson verslaat Price: Michael Smith
Anderson verslaat Bunting: Bunting
Uitleg:
WK finalist plaatst zich sowieso. Als Price wint blijft Cross top 4 van de wereld, en dus in Premier League. Als Anderson Price verslaat: geen nieuwe speler in PL lijst, Cross geen top 4: dus Michael Smith er toch bij.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PL 2021

Bericht door Choco115 »

Dartmat schreefCOLON 01 Jan 2021, 23:24 Price, van Gerwen, Wright, Aspinall, van den Bergh, Chisnall, Smith, Cross, de Sousa en wisselspelers. Eventueel Anderson of Bunting i.p.v. de Sousa als een van hen WK wordt.
Dus geen huidige PL winnaar Durrant?
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PL 2021

Bericht door Dartmat »

Choco115 schreefCOLON 02 Jan 2021, 00:19
Dartmat schreefCOLON 01 Jan 2021, 23:24 Price, van Gerwen, Wright, Aspinall, van den Bergh, Chisnall, Smith, Cross, de Sousa en wisselspelers. Eventueel Anderson of Bunting i.p.v. de Sousa als een van hen WK wordt.
Dus geen huidige PL winnaar Durrant?
Helemaal vergeten. Vooral ook omdat hij de laatste tijd nogal onzichtbaar was. Smith of Chisnall eruit mocht de huidige winnaar verzekerd zijn van nieuwe deelname.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PL 2021

Bericht door ratm »

Spelers uit de top 4 en major winnaars:
MvG
Wright
Price
Durrant
vd Berg
De Sousa

Ik weet niet wie er 4e op de oom zal staan straks? Maar die is er uiteraard ook bij.
Verdere kanshebbers op deze volgorde:
1. De winnaar van de halve finale tussen Anderson en Chisnall
2. Aspinall
Smith
De verliezer van de halve finale tussen Anderson en Chisnall
Cross
Bunting

Maar mocht Bunting de finale halen stijgt hij en bij het winnen al helemaal uiteraard.

Maar eigenlijk is er bijna niemand (buiten de top 3, Durrant en vd Berg) die er echt aanspraak op maakt. Vaak zijn er te veel kanshebbers, dit jaar eigenlijk te weinig. Niemand was echt constant top.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PL 2021

Bericht door The Runner »

Ik vind dat Cross, Smith en Aspinall dit jaar geen aanspraak maken, hebben te weinig laten zien en bovendien een vroege exit op het WK. Anderson heeft ook nog niet veel laten zien, maar het WK kan het nog goedmaken voor hem.

Ik hoop/denk

MvG
Wright
Price
Cullen, heeft een goed laatste half jaar
Vd Bergh
Durrant
Chisnall, ongeacht of hij de WK finale haalt
De Sousa
Anderson
Van Duijvenbode

Géén uitdagers aub wat mij betreft, maar daar zal de PDC wel anders over denken

Bunting maakt kans als hij wereldkampioen wordt, anders niet
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PL 2021

Bericht door Choco115 »

Aspinall heb ik er ook alleen in vanwege het halen van de PL finale. Overigens heeft Barry Hearn op Twitter al enigszins verklapt dat er geen Challengers zullen zijn :D
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PL 2021

Bericht door ratm »

Choco115 schreefCOLON 02 Jan 2021, 13:15 Aspinall heb ik er ook alleen in vanwege het halen van de PL finale. Overigens heeft Barry Hearn op Twitter al enigszins verklapt dat er geen Challengers zullen zijn :D
Dat vind ik mooi nieuws! Die Challengers vond ik geen bal aan.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PL 2021

Bericht door Dartmat »

Dat zou inderdaad helemaal prima zijn. Ze hebben niet echt aangetoond van toegevoegde waarde te zijn qua niveau.
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: PL 2021

Bericht door Buel »

Mijn namen, met 1 voorbehoud
Van Gerwen
Anderson
Durrant
Price
Cross (0f Smith)
Aspinall
Wade
Chisnall
Van den Bergh
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: PL 2021

Bericht door Dartfantje »

Hierbij mijn verwachtingen van PL deelnemersveld. Scheelt in ieder geval dat het nu weer zal zijn zoals voorheen zonder challengers, al ben ik denk één van de weinigen die het wel een leuke toevoeging vond.

Van Gerwen, Price en Wright lijken me duidelijk als top-4 speler. Het is natuurlijk ook de vraag wie straks vierde staat, want hier gaat wel wat van afhangen. Anderson en Cross komen er denk ik wel in, ook als ze de top-4 niet halen. Voor Anderson is geen uitleg nodig, Cross omdat het nog steeds de beste Engelsman is die ze hebben, ook als Chisnall nog boven hem komt te staan. En dan ben ik dus gelijk bij Chisnall, die de finale zal moeten halen om in de top-4 en daarmee ook in de PL te komen. Op basis van een halve finale en voor de rest niks, komt hij er niet in.

Ook Aspinall, Durrant en van den Bergh zijn natuurlijk zeker. Aspinall is in tegenstelling tot vele anderen geen dooie mus aan het bord en heeft ook vanwege PL finale natuurlijk recht op een herkansing. Durrant komt er in omdat hij die PL finale won, al had ik het me trouwens afgevraagd of hij gekozen was als dit niet was gelukt. Van den Bergh is het lievelingetje van Sky, dus als de PDC al niet voor hem kiest, dan zal Sky dat wel doen.

Er zijn er veel die ook de Sousa in de selectie hebben staan, maar ik zou niet raar opkijken dat hij ondanks de GSOD winst, niet bij de tien deelnemers komt te staan. Wie dan wel: Michael Smith en/of James Wade. Smith is altijd een prima toevoeging die kan zorgen voor wat extra's. Ook bij hem geldt, als de PDC hem geen wildcard geeft, dan zal Sky dat wel doen. James Wade is misschien wel de beste speler van het najaar, al sloeg hij op dit WK ook een flater. Die hoeft in ieder geval niks te verwachten van Sky en zal dus moeten hopen dat de PDC zijn constante najaar boven de GSOD winst van de Sousa verkiest.

Dus het rijtje:
MVG
Wright
Price
Cross
Anderson
Aspinall
Durrant
van den Bergh
--------------
Chisnall als hij top-4 haalt
--------------
Smith
-------------
De Sousa of Wade (als Chisnall de top-4 niet haalt en geluk met verdeling van wildcards PDC/Sky)
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PL 2021

Bericht door Choco115 »

Update:
Price
Van Gerwen
Wright
Van den Bergh
De Sousa
Durrant
Aspinall
Anderson
Smith (Wade verdient het meer, maar PDC zal Smith kiezen)
Chisnall als Anderson WK wint, Cross als Price WK wint
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PL 2021

Bericht door Choco115 »

Dartfantje schreefCOLON 02 Jan 2021, 22:23
Er zijn er veel die ook de Sousa in de selectie hebben staan, maar ik zou niet raar opkijken dat hij ondanks de GSOD winst, niet bij de tien deelnemers komt te staan.
De Sousa heeft een major gewonnen. Enige keer in de geschiedenis van de Premier league dat een speler die een major won niet in de PL stond was Nicholson nadat hij de PC Finals won. Denk zomaar niet dat de PDC dit nog eens gaat doen.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PL 2021

Bericht door ratm »

Het zou wel verstandig zijn (voor de sousa en op den duur ook de PDC) als ze heb nog een jaartje overslaan maar zoals Choco115 zegt, een major winnaar zit er eigenlijk altijd bij. Alleen Nicholson en Part niet. Maar Nicholson stond lager op de OOM en won een kleiner major dan de GSOD. Part won wel de LVDC in 2006 en mocht alsnog niet mee doen in de PL van 2007. Maar dat was wel een hele andere tijd. Toen waren er maar 2 wildcard. Daarvan ging er uiteraard 1 naar de wereldkampioen (Barney) die tijdens de PL deadline nog niet hoog genoeg stond. Weet niet meer wie die andere was.
Eigenlijk vind ik het Aspinall en Chisnall en vooral Cross en Smith niet verdienen op basis van het afgelopen jaar en Wade wel met zijn 2 finales. Maar die ligt niet lekker bij de PDC en zal dus wel gepasseerd worden door een van de andere.
Anderson is met het halen van de finale nu wel zeker denk ik.
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: PL 2021

Bericht door ybabl »

Buel schreefCOLON 02 Jan 2021, 22:16 Mijn namen, met 1 voorbehoud
Van Gerwen
Anderson
Durrant
Price
Cross (0f Smith)
Aspinall
Wade
Chisnall
Van den Bergh
Is Wright je 10e?
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PL 2021

Bericht door ratm »

Het is bekend, nou ja bijna dan. De laatste speler wordt na de Masters bekend. Blijkbaar kon de PDC ook geen keuze maken. Tja, het is vooral uitstelgedrag. Als Smith en Wade er direct uitvliegen zijn ze niets wijzer.

Michael van Gerwen
Peter Wright
Gerwyn Price
Rob Cross
Gary Anderson
Glen Durrant
Nathan Aspinall
Dimitri Van den Bergh
Jose de Sousa
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: PL 2021

Bericht door ybabl »

Ik snapte het onbegrip in de studio over Cross niet helemaal. Die staat gewoon in de top 4, dus waarom zou hij geen uitnodiging krijgen? Met de voorlopige lijst kan ik wel leven. Een halve finale WK (Chisnall) zou voor mij ook niet perse een uitnodiging rechtvaardigen.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PL 2021

Bericht door The Runner »

Barney in zijn laatste jaar was onbegrijpelijk, Cross als nr 4 duidelijk. Laatste plaats zal gaan tussen Chisnall en Wade lijkt mij
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: PL 2021

Bericht door ybabl »

The Runner schreefCOLON 04 Jan 2021, 12:58 Barney in zijn laatste jaar was onbegrijpelijk, Cross als nr 4 duidelijk. Laatste plaats zal gaan tussen Chisnall en Wade lijkt mij
Of Smith moet vanuit het niks een finale halen. Maar die kans lijkt me momenteel niet zo groot.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: PL 2021

Bericht door K1990 »

Chisnall verdiend het wel vind ik. Als je zo een indrukwekkend wk speelt waarom niet. Het is ook een spektakelspeler die 180ers blind gooit.
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: PL 2021

Bericht door ybabl »

K1990 schreefCOLON 06 Jan 2021, 17:49 Chisnall verdiend het wel vind ik. Als je zo een indrukwekkend wk speelt waarom niet. Het is ook een spektakelspeler die 180ers blind gooit.
Omdat hij dan op basis van een halve finale op één toernooi wordt gekozen. Hij maakt kans hoor, maar ik denk dat de PDC op nog een echte uitschieter hoopt.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: PL 2021

Bericht door K1990 »

Jammer dat King niet mag meedoen. Na 2 verloren finales en een vrij goed wk had hij het wel verdiend. Het was wrs de laatste kans om nog eens mee te doen.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PL 2021

Bericht door Choco115 »

10 terechte namen nu wat mij betreft, ja Cross niet echt, had Chisnall of Wade meer verdiend maar ja Cross staat top 4 dus in PL.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PL 2021

Bericht door The Runner »

Gelukkig geen Van Barneveld. Clayton heeft het na het winnen van de World Cup en nu de Masters ook wel verdiend
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
BUTTON_POST_REPLY