WSDT

Nieuwsberichten? Meld het hier!
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

WSDT

Bericht door ratm »

Nadat eerder aal aangekondigd was dat er een senioren wk komt, is er inmiddels ook aangekondigd dat er een senioren World matchplay komt met 16 spelers. Phil Taylor, John part, Martin Adams, Larry Butler, Peter Evison en Ronnie Baxter zijn bevestigd. Het zal op 2 en 3 juli gehouden worden.

Ik vind dat wel leuk, die senioren tour. Ik denk ook dat Barney geen comeback had moeten maken maar lekker op de senioren tour had moeten spelen. Ben ook benieuwd hoeveel toernooien er verder nog zullen volgen.

Wat ik wel vreemd vind is dat Martin Adams mee doet aan het senioren wk en de senioren World Matchplay. Adams is nog niet gestopt, hij heeft zich zelfs geplaatst voor het WDF WK. Door hem mee te laten doen zegt de WSDT eigenlijk dat ze Lakeside niet serieus nemen, en door mee te doen aan het wk zegt Adams eigenlijk Lakeside ook niet serieus als wk te nemen. Blijkbaar vinden de WSDT en Adams dat je met pensioen bent terwijl je nog volop met de wdf meedoet. Daarnaast, hij speelt nog steeds wedstrijden voor het "echie" terwijl de rest alleen nog hier en daar wat demo's gooit. Ra-ra wie heeft er meer wedstrijd ritme en maakt de meeste kans. Als Adams mee mag doen, dan mag Klaassen dat nu hij zijn tourcard kwijt is ook lijkt me.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: WSDT

Bericht door Choco115 »

ratm schreefCOLON 15 Jan 2022, 21:25 Nadat eerder aal aangekondigd was dat er een senioren wk komt, is er inmiddels ook aangekondigd dat er een senioren World matchplay komt met 16 spelers. Phil Taylor, John part, Martin Adams, Larry Butler, Peter Evison en Ronnie Baxter zijn bevestigd. Het zal op 2 en 3 juli gehouden worden.

Ik vind dat wel leuk, die senioren tour. Ik denk ook dat Barney geen comeback had moeten maken maar lekker op de senioren tour had moeten spelen. Ben ook benieuwd hoeveel toernooien er verder nog zullen volgen.

Wat ik wel vreemd vind is dat Martin Adams mee doet aan het senioren wk en de senioren World Matchplay. Adams is nog niet gestopt, hij heeft zich zelfs geplaatst voor het WDF WK. Door hem mee te laten doen zegt de WSDT eigenlijk dat ze Lakeside niet serieus nemen, en door mee te doen aan het wk zegt Adams eigenlijk Lakeside ook niet serieus als wk te nemen. Blijkbaar vinden de WSDT en Adams dat je met pensioen bent terwijl je nog volop met de wdf meedoet. Daarnaast, hij speelt nog steeds wedstrijden voor het "echie" terwijl de rest alleen nog hier en daar wat demo's gooit. Ra-ra wie heeft er meer wedstrijd ritme en maakt de meeste kans. Als Adams mee mag doen, dan mag Klaassen dat nu hij zijn tourcard kwijt is ook lijkt me.
Er zijn er wel meer die nog actief zijn, Thornton, Hedman, Part speelde nog Q-School, Burnett en Burness hebben inmiddels zelfs een tourcard (en mogen dus niet meer meedoen). De regels lijken me duidelijk, geen tourcard en boven de 50 daarom mogen zelfs mannen als Mardle en Lloyd nog niet meedoen. Klaasen is daarmee dus natuurlijk nog veel en veel te jong. Maar sowieso zou ik dit niet te serieus nemen, het idee is leuk en het wordt geweldig om naar te kijken maar uiteindelijk zijn dit ook gewoon demonstraties naar mijn mening.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: WSDT

Bericht door ratm »

Choco115 schreefCOLON 16 Jan 2022, 00:41 Er zijn er wel meer die nog actief zijn, Thornton, Hedman, Part speelde nog Q-School, Burnett en Burness hebben inmiddels zelfs een tourcard (en mogen dus niet meer meedoen). De regels lijken me duidelijk, geen tourcard en boven de 50 daarom mogen zelfs mannen als Mardle en Lloyd nog niet meedoen. Klaasen is daarmee dus natuurlijk nog veel en veel te jong. Maar sowieso zou ik dit niet te serieus nemen, het idee is leuk en het wordt geweldig om naar te kijken maar uiteindelijk zijn dit ook gewoon demonstraties naar mijn mening.
De regels mogen wel duidelijk zijn maar ik ben het er niet mee eens haha. Ik vind dat je actieve spelers niet moet uitnodigen. En iemand die een tourcard heeft of nog aan een wk mee doet is in mijn ogen actief.
Maar je hebt wel gelijk dat het natuurlijk vooral voor de lol is. Maar als het niveau niet te veel tegenvalt kan het wel eens leuker zijn dan veel "echte" wedstrijden.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: WSDT

Bericht door K1990 »

Ik vind dit beetje een zwak argument. Want dan moet je ook zeggen dat bij het PDC wk alleen maar mensen met een tourkaart mogen meedoen ( want neem je als PDC een tourkaart dan nog serieus ?).

Ook op lakeside mag perfect iemand meedoen die aan de seniors meedoet en zelfs iemand met een tourkaart mag perfect meedoen aan het wk. Wettelijk mag ook iemand mee doen aan de seniors die het PDC wk gespeeld heeft.

De enigste reden denk ik wrm de organisatoren van de seniors zeggen dat er geen tourkaarthouders mee mogen doen is omdat ze weten dat het toch niet mag van de PDC. Ik heb de kalender niet bekeken maar mss staat er wel een pdc tornooi gepland dat weekend en wil men niet dat spelers deelname weigeren omdat ze PDC moeten spelen.

Maar iedere deelnemer die meedoet aan de seniors kan perfect ritme opdoen op de wdf tour als hij dit wil. Jammer voor de dutch open dat het later is stel je voor dat the power effe ritme komt opdoen daar 😋
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: WSDT

Bericht door Choco115 »

K1990 schreefCOLON 16 Jan 2022, 22:41 Ik vind dit beetje een zwak argument. Want dan moet je ook zeggen dat bij het PDC wk alleen maar mensen met een tourkaart mogen meedoen ( want neem je als PDC een tourkaart dan nog serieus ?).

Ook op lakeside mag perfect iemand meedoen die aan de seniors meedoet en zelfs iemand met een tourkaart mag perfect meedoen aan het wk. Wettelijk mag ook iemand mee doen aan de seniors die het PDC wk gespeeld heeft.

De enigste reden denk ik wrm de organisatoren van de seniors zeggen dat er geen tourkaarthouders mee mogen doen is omdat ze weten dat het toch niet mag van de PDC. Ik heb de kalender niet bekeken maar mss staat er wel een pdc tornooi gepland dat weekend en wil men niet dat spelers deelname weigeren omdat ze PDC moeten spelen.

Maar iedere deelnemer die meedoet aan de seniors kan perfect ritme opdoen op de wdf tour als hij dit wil. Jammer voor de dutch open dat het later is stel je voor dat the power effe ritme komt opdoen daar 😋
De reden dat spelers met een tourcard niet meedoen is omdat de PDC spelers met een tourcard letterlijk verbied om wedstrijden te spelen op een stream voor een andere bond/vereniging dan de PDC zelf. Vanuit de seniors zelf zijn er dus idd helemaal geen beperkingen.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: WSDT

Bericht door ratm »

Zwak argument of niet, ik vind gewoon dat actieve spelers niet mee mogen doen. Net zoals de League of legends destijds.

Verder is het natuurlijk volledig hun eigen "schuld" als spelers geen ritme op doen, daar kan bijvoorbeeld Adams niks aan doen. Maar het is wat vreemd om straks naar een toernooi te kijken met spelers die nog volop wedstrijden spelen en spelers die nauwelijks nog een pijl aanraken.
Maar ja, dat is mijn mening :)
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: WSDT

Bericht door Choco115 »

Overigens zijn de 3 laatste spelers in het veld ook bekend: Lisa Ashton, Larry Butler en Dave Prins.
Loting is ook gedaan:
Peter Manley vs Deta Hedman (winnaar tegen Phil Taylor)
Tony O'Shea vs Kevin Painter (winnaar tegen Wayne Warren)
Robert Thornton vs Bob Anderson (winnaar tegen Trina Gulliver)
Paul Lim vs Dave Prins (winnaar tegen John Lowe)
Les Wallace vs John Walton (winnaar tegen John Part)
Terry Jenkins vs Roland Scholten (winnaar tegen Lisa Ashton)
Alan Warriner-Little vs Larry Butler (winnaar tegen Keith Deller)
Darryl Fitton vs Richie Howson (winnaar tegen Martin Adams)

Ik gok zelf op een finale tussen Adams en Taylor, die Adams wint. Maar namen als Thornton en Ashton zijn ook gevaarlijke outsiders.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: WSDT

Bericht door K1990 »

Het zou wel een geweldige finale zijn :D eventjes 19 wereldtitels op het podium :shock:

Ik zou Taylor toch niet onderschatten, die is ongetwijfeld hard aan het trainen nu. Ik weet niet wat het format is maar het zou mij niet verwonderen dat we 95 plus gemiddelden zien van hem.

Benieuwd wat een Lowe en Deller kunnen brengen. Hopelijk ook terug een o'shea, Walton en fitton op niveau. Ik begrijp wel de keuze van Buttler niet echt, ik had dan eerder voor een Martin Philips of Garry Robson gekozen. Was Tony David geen optie, of is die nog geen 50+ ?
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: WSDT

Bericht door Choco115 »

K1990 schreefCOLON 18 Jan 2022, 19:50 Het zou wel een geweldige finale zijn :D eventjes 19 wereldtitels op het podium :shock:

Ik zou Taylor toch niet onderschatten, die is ongetwijfeld hard aan het trainen nu. Ik weet niet wat het format is maar het zou mij niet verwonderen dat we 95 plus gemiddelden zien van hem.

Benieuwd wat een Lowe en Deller kunnen brengen. Hopelijk ook terug een o'shea, Walton en fitton op niveau. Ik begrijp wel de keuze van Buttler niet echt, ik had dan eerder voor een Martin Philips of Garry Robson gekozen. Was Tony David geen optie, of is die nog geen 50+ ?
Format is best of 5 sets t/m kwartfinales, daarna best of 7 sets, Tony David zou meedoen maar heeft afgemeld vanwege het herstel van een operatie (verder hebben ook Priestley en Hankey afgemeld). Butler snap ik overigens heel goed, heeft de World Matchplay ooit gewonnen en gooit nog zeer degelijk in Amerika, + het is geen Brit en daar zijn er in dit toernooi al heel veel van (op Lim Part en Scholten na eigenlijk). Phillips had wel leuk geweest maar ja er zijn maar 24 plekken, en als ik heel eerlijk ben vind ik Robson nou niet echt geweldig. Gerust een goede darter, maar op Lakeside kwam het er eigenlijk nooit uit.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: WSDT

Bericht door ratm »

Ik vind dat er sws een aantal namen tussen zitten waar ik niet op zit te wachten. Naast Butler ook Prins, Lim en Howson. Ook vind ik Adams, Ashton en misschien ook wel Thornton nog te actief. Dan had ik inderdaad liever Philips en Robson gezien ook al waren dat allebei geen echte hoogvliegers, slechts incidenteel.
Maar ik mis vooral mensen zoals Priestley, Hankey en George. En ook mensen als David, Harrington, Whitcombe, Gregory, Stefan Lord, Baxter en Co Stompe had ik er liever bij gehad dan de eerder genoemde namen. En Hoenselaar ipv Ashton. Jammer dat sommige hebben afgezegd.

Als ik geen Nederlander was geweest dan zou ik waarschijnlijk ook niet heel enthousiast worden van Scholten. Ik heb veel respect voor zijn carrière en vind hem samen met VdV de meest onderschatte Nederlandse darter, maar het is nou niet bepaald spectaculair om naar te kijken. Dus ik kan me voorstellen dan een niet-Nederlander liever Co had gehad.

Maar goed, het is een leuk initiatief. Ik hoop op een Manley-Taylor en dat Manley de hele trukendoos opengooit. Mocht Taylor inderdaad vol aan het trainen zijn dan wint hij het toernooi vrij eenvoudig. De rest komt dan in de verste verte niet bij zijn niveau.

Er is inmiddels ook een "Senior Masters' aangekondigd wat zal worden gehouden in een zaal genaamd Lakeside :)
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: WSDT

Bericht door K1990 »

ratm schreefCOLON 23 Jan 2022, 10:28 Ik vind dat er sws een aantal namen tussen zitten waar ik niet op zit te wachten. Naast Butler ook Prins, Lim en Howson. Ook vind ik Adams, Ashton en misschien ook wel Thornton nog te actief. Dan had ik inderdaad liever Philips en Robson gezien ook al waren dat allebei geen echte hoogvliegers, slechts incidenteel.
Maar ik mis vooral mensen zoals Priestley, Hankey en George. En ook mensen als David, Harrington, Whitcombe, Gregory, Stefan Lord, Baxter en Co Stompe had ik er liever bij gehad dan de eerder genoemde namen. En Hoenselaar ipv Ashton. Jammer dat sommige hebben afgezegd.

Als ik geen Nederlander was geweest dan zou ik waarschijnlijk ook niet heel enthousiast worden van Scholten. Ik heb veel respect voor zijn carrière en vind hem samen met VdV de meest onderschatte Nederlandse darter, maar het is nou niet bepaald spectaculair om naar te kijken. Dus ik kan me voorstellen dan een niet-Nederlander liever Co had gehad.

Maar goed, het is een leuk initiatief. Ik hoop op een Manley-Taylor en dat Manley de hele trukendoos opengooit. Mocht Taylor inderdaad vol aan het trainen zijn dan wint hij het toernooi vrij eenvoudig. De rest komt dan in de verste verte niet bij zijn niveau.

Er is inmiddels ook een "Senior Masters' aangekondigd wat zal worden gehouden in een zaal genaamd Lakeside :)
Amai dan gaan we stilletjes aan naar een echte tour. Mss kunnen ze dan ook stoppen met die wildcards. Organiseer mss een 5 tal senior championships en je hebt een wereldranglijst. Dan kunnen de 50 plus spelers zich volop concentreren op hun tour en moeten ze zich niet concentreren op de PDC en WDF tour. Kan alleen maar positief zijn voor de jeugd 😗
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: WSDT

Bericht door Choco115 »

ratm schreefCOLON 23 Jan 2022, 10:28 Ik vind dat er sws een aantal namen tussen zitten waar ik niet op zit te wachten. Naast Butler ook Prins, Lim en Howson. Ook vind ik Adams, Ashton en misschien ook wel Thornton nog te actief. Dan had ik inderdaad liever Philips en Robson gezien ook al waren dat allebei geen echte hoogvliegers, slechts incidenteel.
Maar ik mis vooral mensen zoals Priestley, Hankey en George. En ook mensen als David, Harrington, Whitcombe, Gregory, Stefan Lord, Baxter en Co Stompe had ik er liever bij gehad dan de eerder genoemde namen. En Hoenselaar ipv Ashton. Jammer dat sommige hebben afgezegd.

Als ik geen Nederlander was geweest dan zou ik waarschijnlijk ook niet heel enthousiast worden van Scholten. Ik heb veel respect voor zijn carrière en vind hem samen met VdV de meest onderschatte Nederlandse darter, maar het is nou niet bepaald spectaculair om naar te kijken. Dus ik kan me voorstellen dan een niet-Nederlander liever Co had gehad.

Maar goed, het is een leuk initiatief. Ik hoop op een Manley-Taylor en dat Manley de hele trukendoos opengooit. Mocht Taylor inderdaad vol aan het trainen zijn dan wint hij het toernooi vrij eenvoudig. De rest komt dan in de verste verte niet bij zijn niveau.

Er is inmiddels ook een "Senior Masters' aangekondigd wat zal worden gehouden in een zaal genaamd Lakeside :)
Harrington, Gregory en Lord hadden ook zeker leuk geweest ja. Baxter speelde het kwalificatietoernooi maar gooide als een natte krant. Verder hebben Priestley, Hoenselaar, David en George afgemeld als speler wat natuurlijk heel jammer is, maar dat zal voornamelijk met lichamelijke ongemakken of hun niveau te maken hebben. En tja Hankey is wel een character, maar dan had ie maar niet aan een minderjarige moeten zitten…
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: WSDT

Bericht door K1990 »

Choco115 schreefCOLON 23 Jan 2022, 23:21
ratm schreefCOLON 23 Jan 2022, 10:28 Ik vind dat er sws een aantal namen tussen zitten waar ik niet op zit te wachten. Naast Butler ook Prins, Lim en Howson. Ook vind ik Adams, Ashton en misschien ook wel Thornton nog te actief. Dan had ik inderdaad liever Philips en Robson gezien ook al waren dat allebei geen echte hoogvliegers, slechts incidenteel.
Maar ik mis vooral mensen zoals Priestley, Hankey en George. En ook mensen als David, Harrington, Whitcombe, Gregory, Stefan Lord, Baxter en Co Stompe had ik er liever bij gehad dan de eerder genoemde namen. En Hoenselaar ipv Ashton. Jammer dat sommige hebben afgezegd.

Als ik geen Nederlander was geweest dan zou ik waarschijnlijk ook niet heel enthousiast worden van Scholten. Ik heb veel respect voor zijn carrière en vind hem samen met VdV de meest onderschatte Nederlandse darter, maar het is nou niet bepaald spectaculair om naar te kijken. Dus ik kan me voorstellen dan een niet-Nederlander liever Co had gehad.

Maar goed, het is een leuk initiatief. Ik hoop op een Manley-Taylor en dat Manley de hele trukendoos opengooit. Mocht Taylor inderdaad vol aan het trainen zijn dan wint hij het toernooi vrij eenvoudig. De rest komt dan in de verste verte niet bij zijn niveau.

Er is inmiddels ook een "Senior Masters' aangekondigd wat zal worden gehouden in een zaal genaamd Lakeside :)
Harrington, Gregory en Lord hadden ook zeker leuk geweest ja. Baxter speelde het kwalificatietoernooi maar gooide als een natte krant. Verder hebben Priestley, Hoenselaar, David en George afgemeld als speler wat natuurlijk heel jammer is, maar dat zal voornamelijk met lichamelijke ongemakken of hun niveau te maken hebben. En tja Hankey is wel een character, maar dan had ie maar niet aan een minderjarige moeten zitten…
Oei ? Dat verhaal is me niet bekend...
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: WSDT

Bericht door ratm »

K1990 schreefCOLON 24 Jan 2022, 11:27
Choco115 schreefCOLON 23 Jan 2022, 23:21
ratm schreefCOLON 23 Jan 2022, 10:28 Ik vind dat er sws een aantal namen tussen zitten waar ik niet op zit te wachten. Naast Butler ook Prins, Lim en Howson. Ook vind ik Adams, Ashton en misschien ook wel Thornton nog te actief. Dan had ik inderdaad liever Philips en Robson gezien ook al waren dat allebei geen echte hoogvliegers, slechts incidenteel.
Maar ik mis vooral mensen zoals Priestley, Hankey en George. En ook mensen als David, Harrington, Whitcombe, Gregory, Stefan Lord, Baxter en Co Stompe had ik er liever bij gehad dan de eerder genoemde namen. En Hoenselaar ipv Ashton. Jammer dat sommige hebben afgezegd.

Als ik geen Nederlander was geweest dan zou ik waarschijnlijk ook niet heel enthousiast worden van Scholten. Ik heb veel respect voor zijn carrière en vind hem samen met VdV de meest onderschatte Nederlandse darter, maar het is nou niet bepaald spectaculair om naar te kijken. Dus ik kan me voorstellen dan een niet-Nederlander liever Co had gehad.

Maar goed, het is een leuk initiatief. Ik hoop op een Manley-Taylor en dat Manley de hele trukendoos opengooit. Mocht Taylor inderdaad vol aan het trainen zijn dan wint hij het toernooi vrij eenvoudig. De rest komt dan in de verste verte niet bij zijn niveau.

Er is inmiddels ook een "Senior Masters' aangekondigd wat zal worden gehouden in een zaal genaamd Lakeside :)
Harrington, Gregory en Lord hadden ook zeker leuk geweest ja. Baxter speelde het kwalificatietoernooi maar gooide als een natte krant. Verder hebben Priestley, Hoenselaar, David en George afgemeld als speler wat natuurlijk heel jammer is, maar dat zal voornamelijk met lichamelijke ongemakken of hun niveau te maken hebben. En tja Hankey is wel een character, maar dan had ie maar niet aan een minderjarige moeten zitten…
Oei ? Dat verhaal is me niet bekend...
Mij ook niet eigenlijk
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: WSDT

Bericht door ratm »

Ook dit toernooi is vandaag begonnen en te zien op https://www.sportvideos.tv/bt-sport-1-w ... ship-2022/
Mooi om weer eens darts in Circus Tavern te zien :) En eindelijk weer eens Peter Manley! Eigenlijk zo nostalgisch zoals het toernooi bedoeld is. En zo te zien krijgen we een ouderwetse Taylor-Manley in de volgende ronde
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: WSDT

Bericht door ratm »

En Bobby George als studiogast, ook altijd fijn!
Leuk interview met Manley na afloop. Heeft beloofd morgen de hele trucendoos open to gooien om van Taylor te winnen. Kan me niet voorstellen dat het hem lukt maar als hij zijn woord houdt om ouderwets zijn tegenstander te bespelen ben ik zeer tevreden :mrgreen:
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: WSDT

Bericht door K1990 »

Painter tegen o'shea was een leuke wedstrijd. Typisch o'shea als hij het kan afmaken geen enkele tripel gooien. Fitton is serieus gedaald kwa niveau, sommige spelers verassen me wel kwa niveau.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: WSDT

Bericht door ratm »

K1990 schreefCOLON 04 Feb 2022, 00:46 Painter tegen o'shea was een leuke wedstrijd. Typisch o'shea als hij het kan afmaken geen enkele tripel gooien. Fitton is serieus gedaald kwa niveau, sommige spelers verassen me wel kwa niveau.
Painter-O Shea kon ik helaas niet afkijken maar inderdaad ook in het begin stokte O'Shea op de belangrijke momenten. Wel leuk om die twee spelers tegen elkaar te zien. Bracht me even terug naar de tijd dat de BDO en PDC allebei erg sterk bezet waren.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: WSDT

Bericht door K1990 »

ratm schreefCOLON 04 Feb 2022, 05:51
K1990 schreefCOLON 04 Feb 2022, 00:46 Painter tegen o'shea was een leuke wedstrijd. Typisch o'shea als hij het kan afmaken geen enkele tripel gooien. Fitton is serieus gedaald kwa niveau, sommige spelers verassen me wel kwa niveau.
Painter-O Shea kon ik helaas niet afkijken maar inderdaad ook in het begin stokte O'Shea op de belangrijke momenten. Wel leuk om die twee spelers tegen elkaar te zien. Bracht me even terug naar de tijd dat de BDO en PDC allebei erg sterk bezet waren.
Heel spannende wedstrijd 5-3 in de laatste set, maar o'shea wel 2-3 daarin voorgestaan en hij mocht beginnen in het 6de leg.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: WSDT

Bericht door ratm »

Painter speelde nu iig een prima wedstrijd tegen Warren die toch wel erg tegenviel. Nu Adams in Purfleet, wie had dat ooit gedacht!
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: WSDT

Bericht door K1990 »

Wat was Adams geweldig :o een heerlijke wedstrijd met 7 ton finishes van Adams :D Er komt maar geen sleet op hem, hij heeft zeker nog een wereldtitel in zich.

Dit is tot nu toe een zeer leuk tornooi en idd Painter is ook niet te onderschatten en dan moet de Power ook nog komen.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: WSDT

Bericht door ratm »

K1990 schreefCOLON 04 Feb 2022, 21:48 Wat was Adams geweldig :o een heerlijke wedstrijd met 7 ton finishes van Adams :D Er komt maar geen sleet op hem, hij heeft zeker nog een wereldtitel in zich.

Dit is tot nu toe een zeer leuk tornooi en idd Painter is ook niet te onderschatten en dan moet de Power ook nog komen.
Paar hele, hele knappe finishen van Adams. Maakt na de Painter van vandaag tot nu toe de beste indruk. Thornton heb ik niet gezien, die was ook prima las ik. Maar inderdaad een erg leuk toernooi tot nu toe.
Nu de wedstrijd van de avond, Manley-Taylor. Twee hele goede vrienden, vooral op het podium ;)
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: WSDT

Bericht door ratm »

Manley is al kapot na een kort dansje haha. Ze worden toch wat ouder he.
Wat ik altijd leuk van Purfleet vond is dat het publiek zo dicht bij de spelers zit dat de spelers ze een hand gaven. Totaal andere sfeer. Ik snap waarom ze vertrokken zijn maar dit was toch wel mooi hoor.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: WSDT

Bericht door ratm »

Deze Taylor gaat het toernooi niet winnen, dat moet beter. Vooralsnog Zie ik Painter en Thornton als de grootste kandidaten. Ben het ook wel eens met George dat Adams finishend wel erg sterk was maar scorend zeker niet. Maar goed, dat kan genoeg zijn natuurlijk.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: WSDT

Bericht door K1990 »

Taylor was heel nerveus, wel mooi dat hij dit heel serieus neemt. Morgen gaan we een andere Taylor zien tegen Painter want anders maakt hij totaal geen kans.

Trouwens Wayne Warren stelt toch enorm teleur als wereldkampioen, nu geen enkel leg winnen en ook op de grand slam in 2020 sloeg hij een slecht figuur. De slechtste world champion ooit voor mij.
BUTTON_POST_REPLY