Wesley Harms

Topics over dartspelers
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Wesley Harms

Bericht door The Runner »

Ik lees net dat Harms sinds maart 2020 geen gebruik heeft gemaakt van zijn tourcard. Weet niet wat de reden is, maar zou bijna denken dat hij hem beter kan inleveren en er een ander blij mee kan maken
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Wesley Harms

Bericht door Choco115 »

The Runner schreefCOLON 10 Mrt 2021, 16:48 Ik lees net dat Harms sinds maart 2020 geen gebruik heeft gemaakt van zijn tourcard. Weet niet wat de reden is, maar zou bijna denken dat hij hem beter kan inleveren en er een ander blij mee kan maken
Ik weet het wel, maar zal het hier niet plaatsen. Of hij hem beter had kunnen inleven is natuurlijk de vraag, hij hoopt dit jaar nog te kunnen spelen, en ja of het dan eerlijker was geweest om hem aan iemand te geven die er sowieso het hele jaar gebruik van zou maken: dat denk ik wel. Aan de andere kant is het niet Harms’ doel om anderen te helpen, hij speelt natuurlijk alleen voor zichzelf en als er een kans is dat hij dit jaar nog kan spelen snap ik ook weer wel dat hij hem houdt.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Wesley Harms

Bericht door The Runner »

Choco115 schreefCOLON
The Runner schreefCOLON 10 Mrt 2021, 16:48 Ik lees net dat Harms sinds maart 2020 geen gebruik heeft gemaakt van zijn tourcard. Weet niet wat de reden is, maar zou bijna denken dat hij hem beter kan inleveren en er een ander blij mee kan maken
Ik weet het wel, maar zal het hier niet plaatsen. Of hij hem beter had kunnen inleven is natuurlijk de vraag, hij hoopt dit jaar nog te kunnen spelen, en ja of het dan eerlijker was geweest om hem aan iemand te geven die er sowieso het hele jaar gebruik van zou maken: dat denk ik wel. Aan de andere kant is het niet Harms’ doel om anderen te helpen, hij speelt natuurlijk alleen voor zichzelf en als er een kans is dat hij dit jaar nog kan spelen snap ik ook weer wel dat hij hem houdt.
Als hij inderdaad hoopt dit jaar nog te gaan spelen, maar dat vanwege omstandigheden niet kon, vind ik het een ander verhaal. Het is ook niet persoonlijk naar Harms toe, maar meer over tourcardhouders in het algemeen, die nauwelijks gebruik maken van hun tourcard. Dat is gewoon jammer voor degenen die het wel graag willen
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Wesley Harms

Bericht door ratm »

Weet iemand hoe het inmiddels met Wesley Harms staat? Ik las een jaar geleden dat hij een kindje heeft waarvan de gezondheid dusdanig is dat Corona erg gevaarlijk is en dat Harms daarom besloot tijdelijk niet het circuit af te gaan. Maar inmiddels kan dat natuurlijk best veranderd zijn. Vind het wel jammer dat we niks meer van hem zien eigenlijk.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Wesley Harms

Bericht door Choco115 »

ratm schreefCOLON 28 Nov 2022, 20:53 Weet iemand hoe het inmiddels met Wesley Harms staat? Ik las een jaar geleden dat hij een kindje heeft waarvan de gezondheid dusdanig is dat Corona erg gevaarlijk is en dat Harms daarom besloot tijdelijk niet het circuit af te gaan. Maar inmiddels kan dat natuurlijk best veranderd zijn. Vind het wel jammer dat we niks meer van hem zien eigenlijk.
Ik heb sindsdien ook niks meer van hem gehoord. Jammer idd hopelijk komt ie nog terug (bij de WDF dan, dat past denk ik beter bij hem)
BUTTON_POST_REPLY